Jump to content

kraskko

Members
  • Мнения

    311
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kraskko

  • Рожден ден 4.12.1979

Друго

  • Kaра
    AUDI А4 TDI AVANT

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    монтана

Последни посетители

1338 профилни разглеждания

kraskko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При мен дистанционното не отключва след смяна на оригиналното cd. Като си върна оригиналното ключа си отключва.
  2. утре ще измеря компресията и ще видя на къде ще отива работата.... при разголбяването , клапаните бяха с по една пружина...на други AFN мотори съм виждал с по две...не знам дали и тук не трябва да са две
  3. повдигачите ги разглобих и измих....не са нови. а и има един или два си поцъкват доволно
  4. не изкормен е....мисля,че налягането от турбината не може да влезе в цилиндрите....и като върна газта част от него се връща през кулера към въз. филтър.... нещо в главата май не е в ред.... наредена е с нави клапани,водачи и гумички...шлайфана е и са пасвани клапаните. утре ще сваля генерацията от турбината да видя дали нещо по изпускателната с-ма не е запушено...въпреки ,че днес ходих при майстори на гърнета....
  5. здравейте! колата е ауди а4 AFN,от 3-4дена чувам странно буботене във въз.филтър.все едно има пробито гърне или запушено....двигателя при форсиране на място и в движение бучи от към кутията на филтъра. свалих маркуча на входа на турбото и при връщане на газта,от студения охлюв върна налягане...все едно нещо е запушен всмукателния колектор... колата не забива върви си нормално ...разхода е малко завишен към 10-11л на 100 в града...преди 4месеца е ремонтирана главата,почистено турбо и всмукателен колектор. колата не изпушва пали си перфектно. за смяна е меката връзка. някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели малко опит.
  6. има ли пушеци от зад...мирише ли на масло от ауспуха? имах подобен проблем на AFN 110кс. при всяко палене излизаше сив дим от ауспуха за 10-на сек..и миришеше на масло.доливах по 200-300гр на 1000-1500км особено след магистрално каране... при мен проблема беше в износени водачи и клапани на главата....смених ги и сега не пипа маслото
  7. kraskko

    AFN сив пушек

    проблема с пушека е отстранен. оказа се водач на всмукателен клапан на 1ви цилиндър. колата я оставих в петък в сервиза,майсторите вчера ми звъннаха и казаха,че след като са свалили разпределителния вал,са превъртели коляновия да се качи буталото на ГМТ. след това са свалили повдигача и са махнали пружината на самия клапан.водача е бил хлабав и се е движел заедно със клапана и от там е влизало масло в цилиндъра. главата е ревизирана,нови водачи,гумички и пасване на клапани нова гарнитура и за радост няма и помен от сивия
  8. kraskko

    AFN сив пушек

    днес ходих да измеря компресията 1ви цил. 27бара, 2ри 28, 3-ти 28, 4-ти 28 съветват ме да ревизирам главата,гумички,водачи и пасване на клапани.след сваляне на главата може да се извади едно бутало и да се прецени дали сегментите са за смяна. при разход на масло 2л на 10 000км според майсторите не е за сегменти. не,че ще му е зле да е и с нови сегменти де...
  9. kraskko

    AFN сив пушек

    то гумичките са най-ниско бюджетния вариант....може да започна с него въпреки ,че са сменени преди Х километра.
  10. kraskko

    AFN сив пушек

    здравейте,колата е ауди а4 тди 110 кс AFN ,след всяко запалване от ауспуха излиза кълбо сив дим с мирис на МАСЛО.студена топла няма значение димът е на лице. доливам по 500мл на 1000-1500км,турбината съм я свалял за почистване преди 2 седмици нямаше омасляване в топлата част(мислех,че проблема е в нея),на колата са и сменявани гумичките на клапаните преди 2г от предишния собственик.след запалването пуши около 10сек и след това няма никакви пушеци. в два сервиза ме насочват към смяна на гумички...интересно ми е някой да сподели опит .аз се съмнявам в турбината километрите на колата не са ми известни,,,пише 210 000км но може и да са Х2.
  11. нещо не мога да ги оправя и аз ...
  12. това е подбие на лог преди смяната..колата заби LOG-01-010-003-011.csv този е със старата турбинаLOG-01-003-010-011.csv
  13. възможно е и да не е сглобена геометрията.сложихме старата турбина и колата е стрела.
  14. антифриза в казанчето върти след отваряне на термостата.докато е затворен ,антифриза върти само в блока и парното.
×
×
  • Create New...