kraskko
Members-
Мнения
311 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно kraskko
- Рожден ден 4.12.1979
Друго
-
Kaра
AUDI А4 TDI AVANT
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
монтана
Последни посетители
1338 профилни разглеждания
kraskko's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
При мен дистанционното не отключва след смяна на оригиналното cd. Като си върна оригиналното ключа си отключва.
-
утре ще измеря компресията и ще видя на къде ще отива работата.... при разголбяването , клапаните бяха с по една пружина...на други AFN мотори съм виждал с по две...не знам дали и тук не трябва да са две
-
повдигачите ги разглобих и измих....не са нови. а и има един или два си поцъкват доволно
-
не изкормен е....мисля,че налягането от турбината не може да влезе в цилиндрите....и като върна газта част от него се връща през кулера към въз. филтър.... нещо в главата май не е в ред.... наредена е с нави клапани,водачи и гумички...шлайфана е и са пасвани клапаните. утре ще сваля генерацията от турбината да видя дали нещо по изпускателната с-ма не е запушено...въпреки ,че днес ходих при майстори на гърнета....
-
здравейте! колата е ауди а4 AFN,от 3-4дена чувам странно буботене във въз.филтър.все едно има пробито гърне или запушено....двигателя при форсиране на място и в движение бучи от към кутията на филтъра. свалих маркуча на входа на турбото и при връщане на газта,от студения охлюв върна налягане...все едно нещо е запушен всмукателния колектор... колата не забива върви си нормално ...разхода е малко завишен към 10-11л на 100 в града...преди 4месеца е ремонтирана главата,почистено турбо и всмукателен колектор. колата не изпушва пали си перфектно. за смяна е меката връзка. някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели малко опит.
-
има ли пушеци от зад...мирише ли на масло от ауспуха? имах подобен проблем на AFN 110кс. при всяко палене излизаше сив дим от ауспуха за 10-на сек..и миришеше на масло.доливах по 200-300гр на 1000-1500км особено след магистрално каране... при мен проблема беше в износени водачи и клапани на главата....смених ги и сега не пипа маслото
-
проблема с пушека е отстранен. оказа се водач на всмукателен клапан на 1ви цилиндър. колата я оставих в петък в сервиза,майсторите вчера ми звъннаха и казаха,че след като са свалили разпределителния вал,са превъртели коляновия да се качи буталото на ГМТ. след това са свалили повдигача и са махнали пружината на самия клапан.водача е бил хлабав и се е движел заедно със клапана и от там е влизало масло в цилиндъра. главата е ревизирана,нови водачи,гумички и пасване на клапани нова гарнитура и за радост няма и помен от сивия
-
днес ходих да измеря компресията 1ви цил. 27бара, 2ри 28, 3-ти 28, 4-ти 28 съветват ме да ревизирам главата,гумички,водачи и пасване на клапани.след сваляне на главата може да се извади едно бутало и да се прецени дали сегментите са за смяна. при разход на масло 2л на 10 000км според майсторите не е за сегменти. не,че ще му е зле да е и с нови сегменти де...
-
то гумичките са най-ниско бюджетния вариант....може да започна с него въпреки ,че са сменени преди Х километра.
-
здравейте,колата е ауди а4 тди 110 кс AFN ,след всяко запалване от ауспуха излиза кълбо сив дим с мирис на МАСЛО.студена топла няма значение димът е на лице. доливам по 500мл на 1000-1500км,турбината съм я свалял за почистване преди 2 седмици нямаше омасляване в топлата част(мислех,че проблема е в нея),на колата са и сменявани гумичките на клапаните преди 2г от предишния собственик.след запалването пуши около 10сек и след това няма никакви пушеци. в два сервиза ме насочват към смяна на гумички...интересно ми е някой да сподели опит .аз се съмнявам в турбината километрите на колата не са ми известни,,,пише 210 000км но може и да са Х2.
-
с1.xlsx
-
нещо не мога да ги оправя и аз ...
-
това е подбие на лог преди смяната..колата заби LOG-01-010-003-011.csv този е със старата турбинаLOG-01-003-010-011.csv
-
възможно е и да не е сглобена геометрията.сложихме старата турбина и колата е стрела.
-
антифриза в казанчето върти след отваряне на термостата.докато е затворен ,антифриза върти само в блока и парното.