topi78
Members-
Мнения
34 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi А4
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
topi78's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
По втората грешка 17965: 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Possible Symptoms Reduced power output Limp mode Possible Causes Boost Pressure too High Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Charger Pressure Control defective VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions Check Hoses/Pipes to/between Components Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check / Clean / Replace Charge Pressure Control Check / Clean mechanism for variable nozzles По първата грешка 17994: 17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus Possible Causes Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty Possible Solutions Check/Repair Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Check/Repair Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
-
Колега, колко е компресията? За да се разбере къде е проблема трябва да се направи така нареченото "мокро мерене" - сипва се малко масло в цилиндъра и се мери пак, ако се повиши компресията значи заминали сегменти, ако не се повиши губи от друго място - клапани, гумички и т.н..
-
Моята не подлежеше на заваряне, взех втора ръка от сеат леон 2009 година 440,00 лева с всичко по нея без дюзи. Иначе всички части и манипулации ми излязоха 2540 лева, труда от мен. Лично според мен, не се набутвай с нова, намери си втора ръка, по възможност след 2008 година. Може от шкода , сеат, фолксваген. Караш я на проверка за спуквания после една стружка за почистване на челото, пасване на клапани, нови лагерчета на валовете, промиване на всичко, нови гарнитури, болтове и други педерастии и после само газ. Моят съвет е прави докато не станало късно. При мен стана воден удар, смяна на бутало и биела на 1 цилиндър от там нови биелни лагери и т.н.. Става по скъпо.
-
Колега, не си губи времето с разни акумулатори, тандем помпи и др., главата ти е спукана 110%. Тоя филм го играх преди половин година с А3-та на сина. Сигурно е спукана на 1 или на 4 цилиндър. При първо палене пали трудно защото, когато я оставиш главата изстива и пукнатината се разширява и се пълни с антифриз цилиндъра, когато е топла главата се разширява и пукнатината се затваря и тече по - малко. Сещаш се, нали? А това е филма!!!!
-
Здравейте колеги, та значи филма е следния, колата е А3 2.0 TDI 140 HP небезизвестния BKD мотор. Та пукна глава на 1 цилиндър, от там водно ударче и крива биела на 1 цилиндър. В тази връзка не можах да намеря момента на затягане на биелните лагери, защото ще ги сменям всичките плюс нови сегменти т.н.. Моля за помощ някой ако знае момента на затягане, а после ще пусна една темичка с богат снимков материал, че тези глави голям проблем!
-
Датчик за температура за охладителната течност, но по-добре първо диагностика.
-
Колега, на синът ми А3-та беше така, работеше като Форд Транзит - голямо тракане. Като я разхвърлях за смяна на ремъци и ролки - кво да видя коляновия вал 2 зъба след белега. Правилно зацепване, нов ремък и ролки, проверка на компа за ъгъла - 0,5 градуса и заспа, мърка като коте. Така, че първо иди да ти сменят ангренажа и най-важното да го зацепят като хората, а не по белези направени с маркер и смятам, че ща се оправи. Колега, на синът ми А3-та беше така, работеше като Форд Транзит - голямо тракане. Като я разхвърлях за смяна на ремъци и ролки - кво да видя коляновия вал 2 зъба след белега. Правилно зацепване, нов ремък и ролки, проверка на компа за ъгъла - 0,5 градуса и заспа, мърка като коте. Така, че първо иди да ти сменят ангренажа и най-важното да го зацепят като хората, а не по белези направени с маркер и смятам, че ща се оправи.
-
Ок, ще направя нов log, както си казал пък ще видим тогава.
-
Турбото не съм го сглобявал аз, а някаква фирма в София, те би трябвала да го настроят въпросния актуатор !?!?
-
Здравейте колеги, колата е А3 2,0 TDI 140 к.с., след смяна на средна част на турбото, колата започна да пренадува и да влиза в авариен режим. Почистих геометрията и нещата като чели се пооправиха, но колата все още е мудна и понякога забива. Вакуумите са проверени, актуатора е проверен. Вече нямам идея, затова качвам един log и моля за мнение какъв е проблема.LOG-01-003-011-xxx.xls
-
Колега, купих я от "Косер" за 42 лв. Цитиране на предходно мнение!
-
Проблема е решен - счупена пластмасова тръбичка на вакума!
-
EGR е нов, но честно казано освен него не съм чистил тръбата която идва от охладителя до него, а тя имаше доста нагар вътре в нея и видимо беше стеснена. Мисля да я сваля и да я изчистя. Цитиране на предходно мнение!
-
Здравейте колеги, колата А3 2,0, 140 hp, след смяна на въпросния клапан отново ми набива тази грешка: 16785 - EGR System Insufficient Flow. Имате ли идея защо? Също така съм сменил и дросел клапата защото замина моторчето. Други грешки няма само тази, колата си върви идеално, но това ме дразни. Благодаря предварително за помощта.
-
Здравейте колеги, Първо се извинявам на администраторите ако темата не е за този раздел, но ми трябва говорителя за буфера на Ауди А3, който се намира отзад зад лявата кора. Сторият е издънен и е с параметри Блаупункт двуканален 2х2 ома, 16,5 см. диаметър.