Jump to content

neronagy

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi b4

neronagy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги проблема ми е,че свети лампата за маслото при високи обороти и оборотомера ту работи ту не работи. От това което изчетох в форума стигам до извода че таблото ми е за смяна.Проверих всичко възможно ,смених всички датчици,налягането на маслото ми е супер,таблото го разглобявах три пъти ,презапоих всичко,пръсках с контактен спрей клемите НО проблема си остана.Можете ли колеги да ме ориентирате колко искат за табло по моргите в София знам че опира и до пазарлък.Предпочитам да сменя таблото на място да видя от това ли е проблема и без това се сваля за 1 минута.
  2. Колега, пробата с манометъра я правихме сутринта в 10 часа при напълно студен мотор.Дайте мнение какво още трябва да се види.Пробвахме 2 чисто нови датчика за високи обороти и нищо на 3000 оборота пак светва лампата,като двата бели датчика са на различни фирми.Какво да направим,че да я излъжем тая лампа?Моля помагайте ако сте имали подобни проблеми,че и майстора вече вдига раце.
  3. Майстора ме убеждава,че е продухал всичко като е свалил главата а налягането на празен ход е 5 бара.
  4. Колеги, много ви моля за експресно и експертно мнение по следния проблем.Лампата за маслото светва над 3000оборота.Сменено е всичко по мотора след основен ремонт,маслена помпа,масло,датчици,филтър.Заради този проблем върнах колата на майстора.Той също в момоента се затруднява и незнае какво да прави.Налягането на маслото на празен ход беше 5 бара.Смени отново датчика за високите обороти и филтъра но проблема остана.МОЛЯ ВИ ЗА ПОМОЩ.БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
  5. Абе Колеги преди малко се върнах от Красно Село,проверих в 2 различни магазина за цена на Хол и в двата ми отговориха 90лв оргинален немски.Значи ако изхождам от това не са ме излъгали с много с цената в сервиза.Кажете от къде е по-евтино.Обичам си стария кошник и с обич искам да се разделя с него - ама след време.Имам доста въпроси към Вас но ще си отворя нова тема (да ме извини Колегата,че му замътих темата с мен).Благодаря на всички .
  6. Приятелю,в момента връщам заем заради колата.Утре отивам пак в сервиза защото ми свети лампата за маслото ден след основния ремонт.Този път или "майстора" ще си дооправи всичко или много лошо ще го пребия.Ако имам питания ще се обръщам първо към Вас.Помияра ми таксува 97лв.само за датчика на Хол така че ще го изкормя.Благодаря на всички Форумци.
  7. 210лв.-датчик на Хол,Нова бубина,центровка,труд. За основния ремонт:при Сашо и баща му във Владая 200лв.-колянов вал 425лв.-всички лагери и гарнитури,маслена помпа,биела,антифриз,масло,филтри,семеринги,капак на ангренажа. 350лв.-труд. Миналото лято: 1500лв-ходовата част,хидравлика,жила и много други-описал съм всичко по цени в една от моите теми за проблеми. Ремонта беше в ЕМ Комплект под Бояна. Преди студа ремонт в Дунев мотор спорт в Дружба: 500лв.-нова ламбда,датчици,реглаж дебитомер,диагностика и др.-Общо за 2 ходения. ДАЖЕ КОЛЕГА СЪМ НАДХВЪРЛИЛ 3000 ЛВ. Всеки път сменям сервиза и сега имам да хвърля още около 300 лв.-за гърнета и разни дребни работи.Тая кола е толкова трошлива, че ми излиза ЗЛАТНА.
  8. Колега,извинявай за въпроса но какво имаш в предвид ,че колата забива муцуна?Губи мощност ли?Питам защото колата ми е също Б4 2,0Е 115к. АБК 91г.и за последната година съм наблъскал вече над 3000 лв. за ремонти включително основен ремонт.Напатих се от толкова проблеми с тая кола че си мисля за друга марка.Все пак питам и се опитвам да подкарам тая морга.Благодаря и на Форума за някои съвети.
  9. Колеги, и синия температурен датчик съм сменил с нов,кое трябва да проверя дайте моля съвет.
  10. Колега,ламбдата ми е чисто нова ,смених я преди 3 месеца.Дали проблема не е от запушен катализатор,дайте повече мнения моля защото за това не можах да намеря подходяща тема във форума.Благодаря Ви предварително.
  11. Колега ако ми е запушен катализатора колата няма ли да се задъхва и когато е студена?Проблема ми започва след 10 минути каране когато загрее.По какви признаци се разбира,че катализатора е запушен?
  12. Сменил съм температурния датчик с нов .Акое от катализатора какво ще стане колеги ако го премахна изцяло от аспуховата система?
  13. Колеги дайте някакъв акъл,колата като загрее и забива муцуна в движение,губи мощност.Когато пусна гаста и натисна съединителя възстановява мощността при натискане на гаста но в момента когато леко отпусна педала и пак забива муцуна.Това го прави на всички скорости.За да я карам трябва постоянно да натискам съединителя за да паднат оборотите за да може да наеме на съответната скорост-адски изнервящо.Моля ВИ помогнете ми за проблема.
  14. Благодаря колега /Slona/.Моя майстор изказа същото мнение за маслената помпа тъй като маслото 15W-50 с което карам е много калпаво ,но лятото при поредния ремонт в съответния сервиз сметнаха че е подходящо.При над 2000 оборота ми светваше лампата за маслото но не всеки път .Сменихме и двата датчика но не се оправи,мерихме налягането но то беше в норма и така си карах автомобила от лятото.Сега на студа като го гледаме маслото е като "маргарин".Тъй като в момента мотора затяга някъде отвътре при ръчно въртене ще трябва да се свали капака на картера за да се види от каде затяга.Надявам се ремонта да е по лек спрямо джоба.Колеги дайте и други мнения.БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
  15. Колеги, сега бях в сервиза и майстора пробва да завърти ръчно мотора.С много зор се върти което ме навежда на мисълта за проблем при коляновия вал.При главата няма да е защото не е превъртял зъб на ангренажния ремък.Възможно ли е да е биелен лагер или основен?Моля ви за коментар по проблема ми,че съм се ошашкал от ядове по колата защото точно сега ми трябва най-много кола.
×
×
  • Create New...