Jump to content

Lion_Heart

Members
  • Мнения

    2716
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Lion_Heart

  • Рожден ден 1.06.1985

Друго

  • Kaра
    мел!

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    някъде там

Последни посетители

8126 профилни разглеждания

Lion_Heart's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Абе ръгайте M10D или 20W-50, и само в критичните карайте. За какво ви е 5W40 ?
  2. Съжалявам но това е истината. И не, не съм луд да го купя кеш-не, че ги нямам, но ако някога купувам нова кола, то ще я взема на лизинг и след 3 години-пак нова, но просто не виждам смисъл ! Аз обичам да си карам надеждните дърти кошници... Модерните автомобили с безброй глупави, ненужни и ненадеждни системи съм ги оставил на разбирачите... Най-новата кола която съм притежавал бе 2006-а , някъде преди 5 години, пак казвам- пари за нов автомобил не са ми проблем. Когато почнеш да виждаш автомобилите като съвкупност от системи и ти е ясно коя как работи и колко живот има в нея- тогава пак може да спориш. Не виждам смисъл да купувам продукт с добре изчислен ресурс... И не- ако трябва да купувам нова няма да взема нова дачия, според мен разбирането ви за нов автомобил е пета серия 2012 година да речем или туарег от 2011-а. Странно ми е как ви учудва това- та това е просто една ламарина, днес ще я имаш, утре искаш друга и така... Не зацепвам действително... Имал съм над 20 коли и омръзват- човек просто иска нещо надеждно и здраво с евтина поддръжка което може да експлоатира без проблем колкото си пожелае, толкова ли е трудно за разбиране ?!? Ваша воля- то се очакваше и такива мнения да има де- какво ли ме учудва... Между другото годишния ми преход е между 60 и 70 000 км, действително надеждността ми е на първо място...
  3. Б6 е като че ли една идея по-стабилна. Може да е заради гумите обаче, струва ми се, че Б6 е на по-ниски гуми,оттам и по-стабилна. Утре мога и да ти напиша размерите ако желаеш. Като го взех б5 смених ангренаж комплект с ролка, антифриз, спирачна течност, масло и филтър скорости (карам автомат поради задръстванията), 4 нови гуми (старите бяха с дот отпреди 6 години и ги смених макар,че си имаха 5 мм грайфер), накладки и дискове отпред и отзад (обичам да карам с нови спирачки-старите си имаха още доста живот в тях), термостат (сменен профилактично) ремъци агрегати и нова водна помпа, филтри-въздушен и климатик и масло и филтър и две биалетки понеже едната имаше скъсано маншонче а така преглед не се минава... Всичко това ми излезе 1200 лева като части като труда си бе от мен. Ти си прави сметка вече, мисля в бг цените са същите на частите. Това за б5. На б6 нищо не съм сменял още (ангренажа е добре и изглежда свеж), като цяло колата не ми допада много, качеството на бутоните в салона е трагично-мога да снимам ако желаеш... Един теч съвсем лек имаше от термостата и смених гарнитурата и термостата, нов антифриз и естествено масло и филтър съм сменил. Другото което се спраска на Б6 беше инсталацията на шофьорската врата, там дето влиза в купето- супер приятно чувство е неделя сутрин да вземеш поялника в ръка и да разглобиш вратата да си правиш инсталацията, понеже нито шофьорската врата се заключва от дистанционното, нито колоната във вратата работи, нито стъклото работи, нито пък диода за алармата свети. Виж на б5 и колко други стари фолксвагени и аудита съм имал-това не ми се е случвало... Като го разглобих и ми стана ясно- кабелчетата тънки и самата букса е така изпъкнала от инсталацията дето се закача в купето,че се свиват на 90 градуса- яко са го измислили. При б5 кабелите са си бая по-дебелки и не влизат под същия тъп ъгъл. За б6-не знам какви разлики има в годините- не ме и вълнува, честно казано. При б5 има фейслифт от 98-а година мисля и стоповете са по-закръглени, дръжките на вратите са обли и темподобни глупости- въпрос на вкус... При б5 от 96-97- а година тоест първите две години от производството, няма опция за зануляване на сервизната инспекция ръчно от бутоните на таблото с уредите-трябва ти диагностична апаратура или някой прост ваг-ком. След 97-а таблата са различни и могат да се зануляват и ръчно инспекциите. Това се сещам на първо четене. АКо те интересува друго-питай.
  4. Имам и б5 и б6 и двете 1.9 дизел. Едната АФН 110 коня, другата помпа дюза-100 коня АВБ. Според мен по-добрата кола като дизайн е б6. По-добрата като надеждност- б5. Интериора на б5 е далеч по-качествен- този на б6 е по-съвременен обаче. С климатроника на б6 трябваше да сменявам клапи-при този на б5 не съм имал такъв проблем-климатроника работи чудесно. Б5 е доста по-шумна но пали от четвърт, при б6 помпа дюзата колата е по-пъргава и по-тихо работи. Имах проблем с дюза при б6 и се оказа хлабава връзка. На б6 копчетата по ел джаджите се изтъркаха вътре и ще се боядисат или сменят-при б5 са като нови... При б6 седалката не ми е толкова удобна и не дава такава опора като при б5. Но пък таблото при б6 е далеч по-готино... Всичко зависи от теб и препочитанията ти. Според мен б5 е по-добрата кола в повечето отношения, недостатъка и е предното окачване- при б6 е далеч по-просто и съм склонен да вярвам,че е и по-здраво. По таблото на б5 бяха ми изгоряли крушките на осветлението- при б6 е на диоди. И с двете ще се прекараш мен ако питаш-кола дето няма разходи по нея е тази дето е спряна от движение... За цени на части- и двете са стари коли и няма кой-знае каква разлика при частите, принципно части купувам, сменям и забравям за такива разходи, виж впечателение би ми направило ако разликата е двойна между една и съща част за двете коли, ама тя не е, или поне на мен не ми се е случвало. Само да те предупредя ако си едър,че седалката при б6 не пада толкова ниско надолу колкото при б5- разстоянието между краката ти и волана при докрай смъкната надолу седалка е далеч по-малко при б6, нещо което адски ме дразни. Най-добре покарай и двете бараки и си реши сам. Но едно ще ти кажа, в автомобилния свят това,че колата е по-нова отдавна не е плюс-дори напротив. Освен ако не си от хората дето карат коли от нови докато не им изтече гаранцията и после пак се качват на нови. Дали ще ме послушаш си е твоя работа- но аз въпреки,че мога да си взема чисто нов автомобил си карам 20 годишното б5 с кеф. Причината е много проста... работя на място където обучавам ( преподавам двигатели с вътрешно горене) механици за да си вземат квалификацията и то в най-големия дилър на коли втора употреба в Европа. Всички автомобили са до 3 годишни... На седмица се продават минимум 1200 автомобила. Независимо от марката ( частични изключения при японките) мога с ръка на сърцето да кажа,че не стават за нищо-поне масата от тях. На същото мнение са и завеждащите отделите. Извинявай, но на мерцедес на 3 години да се скапе скоростната, да гръмне на бмв на две години турбото и да дойде нисан кашкай 2014-а година до такава степен ръждясал отдолу,че полуоската да е останала с половината си дебелина отколко е била като нова- за ауспуха не говорим- крайното гърне буквално липсваше и това на двегодишна кола,фиеста на 20 000 км с заминала гарнитура глава. За мен не е нормално. А и като гледам и за механиците не е... Всичките са на от 25 паунда на час нагоре и 90 процента от тях карат коли до 2002-2003-а година, масата и доста по-стари. Но все пак става въпрос за хора с опит дето си изкарват прехраната с това и всеки ден им минават какви ли не нови автомобили през ръцете... Да, чудесни са като разход на гориво, мощност спрямо работен обем и наличие на екстри, ама.... Айде няма нужда.
  5. Да дам и мойте две стотинки... Едно време едно приятелче купи хюндай купе 2.0 автомат и... Не можа да се прибере с него,на магистралата поради ръжда се пръснала една от тръбичките към кулера,в кутията няма ше масло и останал на пътя. Купих универсален кулер и с малко преправяне го монтирах на пътя. Налях си му маслото и си тръгна сякаш нищо не е било. Колата я кара 3 години и я удари накрая-кутията до последно си работеше без проблем. Възможно е при ауди да са по-калпави. Лично моята не ми харесва как работи.
  6. Според мен не са закачили буксата,или има проблем с връзките на самата букса.
  7. Ами,честно да ти кажа,то цената и на двете е еднаква-тоест и двете не струват нищо. Каквото и да си говорим б5 е по-качествено и по удобно като салон и интериор. А аз на години не робувам-виж състоянието ме интересува. Само пежо 206 ми е било по-некомфортно за каране. Както казах окачването на б6 е плюс. Абе и двете са бараки,ама едната ми е по-удобна и отвътре не се рони кат я пипаш... Е има я и тънката разлика,че б5 е с кожа а б6 без... Но като цяло е доста по-комфортна кола и доста по удобна за каране,което за мен е водещо,тъй като карам по около 60к на година.
  8. Мне,просто в б5 се чувствам като в автомобил. В Б6 не мога... Ама пък жената я харесва-била по-красива. Да си я кара... Аз я взимам в краен случай...
  9. И б5 и б6 имам но,б5 е крачка назад във всяко едно отношение,като изключим окачването може би. Тясна,седалките не са удобни,волана и в най-горното положение ти е ниско,салона(табло и всеки един бутон) се лющи,климатроника е смехория като устройство-който го е отварял знае- отвън пластмасите по колата и те се чупят все едно са от хартия. С една дума, просто е сметнато всичко в тая кола просто да изкара толкова колкото трябва,не повече и не по-малко. Виж-Б5 колкото и да е старо-качвам се и все едно съм си на дивана...
  10. Просто си направи сметката има ли смисъл да хвърляш повече пари,време и нерви по тоя двигател. Като искаш 180 коня слагай един 1.9 тди 130 коня с чип на 180 и хубав съединител и си ти. Но да хвърляш още пари по този мотор граничи с лудостта... Ти си решаваш все пак.
  11. Човече,просто го дай за скрап това и забрави... Ебахти боклука...
  12. Масло се сменя на 10 000км , имам същата барака на 300 000 км , ще видим колко ще изкара, но както на всичките ми коли го сменям на 10 000 км.
  13. Не вдявам за какъв датчик говориш. Скоростната кутия си стои захваната за двигателя и не се върти-тоест не прави никакви обороти. Кой от всички датчици те интересува?
  14. За а4 б5 става въпрос. 1996-а или началото на 97-а е. Забравил съм да спомена. Благодаря. Просто да знам какъв вид цокъл са.
×
×
  • Create New...