Jump to content

veni72

Members
  • Мнения

    153
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно veni72

  • Рожден ден 3.06.1972

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8V

Персонална информация

  • Локация
    Rüdesheim am Rhein

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

veni72's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Каква функция има или включва позицията на ключа за фарове при издърпано или бутнато положение?При мен нищо не се променя.Бутам,дърпам-никаква разлика!В упътването нищо не пише и по немските форуми нищо не намерих...някой знае ли?Колата е Audi А3 8V с биксенон.Благодаря предварително!
  2. Здравейте! Имам я едва от шест месеца (1,4 TFSI) и освен, че съм очарован друго мнение нямам.Още нищо не се е чупило... Изпратено от моят Lenovo A3500-F с помощта на Tapatalk
  3. Здравейте! Колата ми е модел 2013,производство-20.12.2012!Имам ли въобще амбиентно осветление?С помоща на кабел и VCDS успях да го активирам в MMI -то,но нищо не се получава...Има настройки за отпред,отзад,вратите и краката,но нищо не се променя.Отскоро я имам и не съм гледал къде има крушки. Благодаря предварително!
  4. При мен си работи(Ауди А4 Б5 99 Фейс с четири-скоростен автомат).
  5. Рестартиране на автоматична скоростна кутия/заводски настройки.Препоръчвам го на колеги,които имат проблеми с автомата като трудно/бавно превключване или други проблеми.При мен конкретно проблемът беше забавяне и превключване със силен удар от втора на трета скорост.След рестарта всичко се оправи и сега си включва като по масло!Надявам се да съм ви помогнал и един съвет от мен,който за тези,които карат автоматици би трябвало да е закон:Ползвайте си ръчните спирачки!Процедурата се извършва с VAG-COMБуквален превод от немски език:Първо се убедете,че нямате записани грешки в компютъра на скоростната кутия.Давате на контакт,но не палите двигателя.Не докосвайте педала на газта!В VAG-COM от менюто„избор на компютър(или управляващ блок)“ изберете 02-електроника на скоростната кутия.После избирате „Заводски настройки“-04.На екрана „Заводски настройки“ избирате група 000 и кликвате върху „старт“.Натиснете педала на газта до край и го задръжте така за три секунди.Кликнете върху „готово,назад“ и отпуснете педала на газта.Готово!При някои по-нови модели групата 000 не е налична.При този случай се прави следното:От менюто„избор на компютър/управляващ блок“ избирате 01-Електроника на двигател.После избирате „Заводски настройки“-04.На екрана „Заводски настройки“ избирате група 063 и кликвате върху „старт“.Натиснете педала на газта и го задръжте така за три секунди.Кликнете върху „готово,назад“ и отпуснете педала на газта.Готово!
  6. Моята удряше от втора на трета,но след рестарт на кутията се оправи. Sent from my Lenovo A3500-F using Tapatalk
  7. Да не отварям нова тема... И моя темпомат спря да работи.Това ли е причината?
  8. veni72

    Не работещ темпомат

    Малко е стара темата, но ако не си го оправил провери датчика за скорост на скоростната кутия.И моя темпомат спря да работи и това ми показва на ВагКом-а.
  9. Е напиши за кой модел стават.За А4 б5 например не стават.Пробвал съм. Sent from my Lenovo A3500-F using Tapatalk
  10. Струва ми се,че малко преигравате.Това не е офроуд автомобил.Откъде ще дойде всичката тази влага?Има си преден капак, кора под двигателя и т.н.А относно великата немска инженерна мисъл може доста да поспорим,понеже точно тук с фаровете на фейслифта на Б5 доста са се поусрали... Sent from my LT25i using Tapatalk
  11. Откъде ще влезе този прах?Нали крушката си е вътре.Освен това има гумен маншон който малко или много предпазва. Sent from my LT25i using Tapatalk
×
×
  • Create New...