Jump to content

kolchev

Members
  • Мнения

    182
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kolchev

  • Рожден ден 24.08.1981

Друго

  • Kaра
    Audi 80

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Павликени

kolchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Изпарителя е електрически на Аудито бях с такъв,добър изпарител е и доста икономичен. Ще стане и за пълен инжекцион с необходимия набор от ламбда емулатори ит.н.
  2. Мислил ли си за Alfa Romeo 146 1,6boxer примерно
  3. Брато знаеш колко пари ще ти струва, давай я на майстор и да не ти пука какво ще ти трябва за смяна.
  4. Що си мисля че за да го завъртиш трябва да отвориш таблото. Отпред и да го въртиш фаида никаква.
  5. kolchev

    ауди 80 б3 JN-???????

    Не не го бутат мангали обаче колегите усетиха правилната посока със смяната на разпределителните валове. Просто двигателите на Ауди са доста идентични и със замяна на определени детаили се повишава мощността.Идеята е да се получи добро пълнене и обдухване на цилиндрите. по голям въртящ момент.
  6. kolchev

    ауди 80 б3 JN-???????

    Ами примерно моето 1,6 бяга повече от на комшията 1,8 90 коня, отвсякаде. Ама е бутано затова.
  7. Сондите се правят от Циркониев диоксид ZrO2 по повърхността на коити е нанесена платина. В зависимост от количеството на кислород в изгорелите газове м/у тези два елемента възниква ЕДН (напрежение) 0,1 до 1волт. Съпротвление имаме при титаниевите ламбда сонди ама те не се използват. До колкото знам са монтирани само на някакви модели на НИСАН преди време.
  8. http://www.vbox7.com/play:f72ec168 Браво на тоя пич.
  9. Въпреки че стопа и габарита са на една крушка, куплонга е с проводници и за двете светлини.На единия кабел ходи напрежение при натискане на стоп на другия при габарит. Свързваш третия стоп към тези два кабела и към маса.
  10. Да ти кажа чесно за телта и аз се замислих, щото като го натисна с ръка и всичко заспива. Може ремонта на карбуратора да го отложа малко във времето щото тая вечер ме отупаха 210лева за смяна на амортисьори.
  11. Ей тас пръдня е регулатор на дроселаhttp://dinamitry.eniko.ru/mas/reports/2ee/components/poz_dz1.jpg Искрено благодаря на колегата Николов.
  12. Колеги предлагам да видите как тествахме един Пасат в събота, като стана въпрос за палене. http://www.clip4e.com/play_vw_pasat_1_8i_p...e_pavlikeni.htm
  13. Говорих и с Люси и вижте какво ми писа"Значи проблема е точно в този модул за упеавление на дросела.Идва момент когато този модул издава багажа и трябва да се подмени.Втора употреба няма смисъл да търсиш,защото не се знае колко е читав и колко ще изкара.Нов само с поръчка на цена от 700лв. Спасението е смяна на карбуратора.Излиза най евтино в случая. Поздрави-Люси" Е щом ще сменям карбуратор то той няма да е Пиербург.
×
×
  • Create New...