Jump to content

marinnik

Members
  • Мнения

    304
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    4.2 V8 BAT

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

marinnik's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, някой случайно да е ползвал машинката за автоматично плащане (егнатиа пасс) на тол станциите в Гърция? С една дачия нямаше проблем машинката, но с моята кола не иска да работи. Чудя се дали е от предното ми стъкло, защото е леко лилаво.
  2. Доро утро колеги, Вчера си играх да сменя дневната крушка пред пасажера. Разкачих изцяло въздушния филтър с кутията и тръбата пред нея филтъра. На тръбата изключих няква букса, като вътре в цилиндъра видях, че има няква джаджа. Зад кутията на филтъра имаше също една букса, която откачих и някаква тръба. След час-два мъка успях да извадя крушката. Подмених я с нова и всичко заспа. Преди да включа буксите обратно бях направил тест на крушката дали работи като запалих колата и тогава забелязах, че на таблото светеше жълтата лампа за нивото на колата ( на въздух е) и лампичката за ESP. Върнах всичко обратно и реших да покарам с надеждата, че ще изгаснат ама йок. Закачих диагностиката и видях, че от вчера имах тези две грешки: Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl Part No SW: 4F1 910 156 E HW: 09L 927 156 A Component: AG6 09L 4.2 MPI RDW 0030 Revision: --H01--- Serial number: 4006995 Coding: 0000001 Shop #: WSC 02327 785 00200 VCID: 26442DDA917C4D71B3-8072 1 Fault Found: 009783 - Torque Management Feedback Signal A P2637 - 000 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 243007 km Time Indication: 0 Date: 2023.06.25 Time: 16:42:36 Freeze Frame: RPM: 736 /min RPM: 704 /min RPM: 0 /min (no units): 30.0 (no units): 28.0 Temperature: 53.0°C T.B. Angle: 0.0° ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl Part No SW: 4F0 910 517 L HW: 4F0 614 517 L Component: ESP 8.0 quattro H05 0090 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0017256 Shop #: WSC 06303 002 1048576 VCID: 2D56D2F6B48A7E2972-8078 1 Fault Found: 18265 - Load Signal P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 103 Mileage: 243007 km Time Indication: 0 Date: 2023.06.25 Time: 16:42:22 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x6282 Hex Value: 0x0028 Hex Value: 0x01A4 Hex Value: 0x00FF ------------------------------------------------------------------------------- Address 34: Level Control Labels: None Part No SW: 4F0 910 553 HW: 4F0 907 553 Component: J197 LUFTFEDER H15 0010 Serial number: 006280005135 Coding: 0000010 Shop #: WSC 50257 002 1048576 VCID: 61CE7EC6B8D2EA4986-8034 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 9 Reset counter: 103 Mileage: 243006 km Time Indication: 0 Date: 2023.06.25 Time: 15:41:26 Изтрих ги, но пак се появиха и лампите светнаха на таблото. СЛед 2-3 изтривания лампите спряха да светят. Като един единствен път ми видях, че на таблото светна няква лампа (!) BREAKS, но веднага изчезна. Покарах си колата малко и не забелязах нищо по-особено. Та, се чудя дали да се занимавам да търся "проблем" или всичко е свързано с тия букси дето бях разкачил и запалих колата?
  3. Мерсиии, ще предам информацията и може на лично да ти драсна за контакти.
  4. Здравейте колеги, Една приятелка има Q2 1.4 и има проблем с колата. До колкото знам не искала да пали изобщо и след близо месец при някви гръцки майстори са й казали, че главния комп бил прецакан. Уш били взели няколко други да ги сложат и тестват, но не успели да ги кодират за колата й. Ей това е модула: https://www.ebay.de/itm/224891824519?hash=item345c98e987%3Ag%3AL9sAAOSw6gRbfrem&amdata=enc%3AAQAHAAAAoJfisKyhPOUxfdAEBhnPFtyRpMOcXNSEsUdlDI8cxTStLoG8R4oALOhH0oOjzLak3qMr7UDmNURnOlpcWYo%2B4PjeT11i6RpuffTYzGwURS6HuGReNPwOsOOT%2B3omOs6dObND%2FFWM%2B60tNjYVxON4hSe%2BSn%2Fk2RMCBRr7URnC1Hxw2afdb%2BAE4cfyW8yT8flMQjAoWKR%2BdJw%2F9j5CT6Nre5o%3D|tkp%3ABk9SR8CekZfLYQ&fbclid=IwAR1_GCGEgX07qbdBSYXhyjjNPNF5hqeNi07y8hY9tYvuWIMOlVZQDairU4I с номер 04E907309BJ . Този модул дали е има CP защита и затова да не са успели да направят въпросното "кодиране" ? От Гръцкото АУди са й казали, че 2ра ръка (друг модул) нямало как да работи на нейната кола.
  5. @Mindburn, преди време установих, че едно кабелче от управлението на едната перка е висящо и реално перката изобщо не е работила. успях да намеря 2ра ръка само управление от тук: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/. Генерално там съм намирал доста части и на приемливи цени. Можеш да опиташ да потърсиш.
  6. Моя механик ми беше споделил преди, когато си оправях моя въздух, че генерално можело да се сложат нормални пружини и не било особено тегаво. Нямам особено допълнителни детайли относно как става и т.н.
  7. Добро утро, Да да, аз тази сутрин се усетих, че навсякъде написах ММИ. Благодаря за корекцията.
  8. Е да, тогава няма да стане. Аз бях така преди, но си взех 2ра ръка ММИ модул и го смених с единия чейнджър. Ако не ти се дават пари за ММИ, можеш да видиш из форума какви бяха другите варианти.
  9. Както е показано на снимката горе. Единия край е ММИ буксата, а в другия си слагаш флашката. Реално е plug and play. После цъкаш бутона CD/DVD или както се водише и би трябвало да ти излезе ММИ опцията. Песните са ми в различни папки и колата ги рачита. Един път бях взел някъв евтин блутутт приемник, който имаше 2 кабела: ММИ буксата и УСБ за захранване. Понеже няма УСБ в жабката не го пуснахме и не видях дали наистина ще бачка. Все още не мога да се пречупя и да дам едно 50+ евро за tune2air, който е блутуут директно към ММИто и уш трябва да си работи - https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/tune2air-wma3000a/2322181870-241-23789. Бях гледал, че колегите тук са ползвали и други алтернативи, където вместо ММИ се слага някво устройстрво, но не съм ги проучвал много.
  10. Аз съм преди фейса и имам ММИ + такъв кабел. Всичко работи, просто формата на флашката е ФАТ32. Аз мога да идвам към Ботевград идните уикенди, но нямам идея кога точно ще е. Ако не бързаш можем да направим една среща да тестваш моя кабел, за да си сигурен. Същото важи ако имаш път към СФ.
  11. Ами не знам какво може да й е станало, защото реално хваща, просто трябва да съм близо до колата. Сега ми се струва, че още повече намаля обхвата, може би батерията е за смяна.
  12. При мен се появиха особени вибрации след като сложих нови зимни Клебер. Вибрациите се усещат при определени скорости, например 100-110кмч и 140+. След като ги поразкарах май малко намаляха вибрациите ама не е като да са изчезнали. Малко съм разочарован, а уш ревютата бяха добри за тая гума и бяха с много ниско ниво на шум.
  13. Общо взето както Крисчан е написал в горния коментар. Ако е в обхват святка продължителна (2-3сек) зелена светлина и печката се пали. От менюто, за което говориш има няколко интервала на работа след като се запали един път. Мисля, че бяха 15,30,45 и 60мин работа. Аз съм си избрал 30мин, защото за това е времето, което ми стига да се поразтопи малко снегът и ледът, ако има. СЛед 15тата мин в купето се усеща топлина. Ако е стокова и не е да стопли купето, печката помага на двигателя да загрее много по-бързо. Ако случайно ти мига червената лампичка или не е в обхват или може да се наложи обучаване на приемника в колата с дистанционното. Можеш да разгледаш инфото в тоя ПДФ: car-technical-documentation-telestart-t91.pdf. Аз съм с въпросното дистанционно, но мисля че логиката беше същата ако си с на Ауди дистанционното. Таймерите ти в АЦ също можеш да настройш ако се качваш в колата по ендо и също време всяка сутрин, но аз никога не съм ги ползвал. Цъкам си от дистанционното 15-30мин преди да отида до колата. Пробвай я зимата, защото да се качиш в затоплена кола зимата на тая кожа си е много по-приятно от една студена кожа ;Д.
  14. Аз съм с вебастото и си е много приятно, когато 30-40мин преди да отидеш до колата я пуснеш. Хем кожата и купето са топлички и няма нужда да стържеш стъклото :Д.
×
×
  • Create New...