Jump to content

ganio

Members
  • Мнения

    73
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1.8 b3

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

660 профилни разглеждания
  • bgd

ganio's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да гумичките са сменени, компресията тези дни ще гледам да я примеря. Не съм забелязал да има разлика във вървежа при загрял и студен мотор, но сякаш по баирите е малко по мудна и точно там изпушва повече. Цитиране на предходно мнение!
  2. Маслото намалява, добре е на щеката. На капачката забелязвам жълтеникава маьонеза, но това го отдавам на малките разстояния на които се кара. Колата поне при мен не е прегрявана, даже доскоро не загряваше добре и след смяна на термостата колата започна да загрява до работна температура и започна да дими във високите обороти при загрял двигател. На 2 цилиндър свеща има леко омасляване по резбата, а гарнитурата на главата е нова и няма течове. Цитиране на предходно мнение!
  3. Малко развитие по-темата: Сменихме гумичките, но няма промяна - колата пак пуши страшно много след като загрее над 70 градуса, маслото намалява, а сега забелязах че и антифриза намалява. Възможно ли е да е отишла гарнитурата на главата или да е спукана главата и затова да го прави този проблем? При работещ загрят двигател при отваряне на капачката на разшерителният съд, пръска доста антифриз, нормално ли е това. Маркучите са меки когато са топли.
  4. Благодаря ти, много. Цитиране на предходно мнение!
  5. Здравейте колеги, намерих тази тема "как да си смениме радиаторчето на парното"много добре е описана операцията, но снимките не се отварят. Ако някой разполага с въпросните снимки може ли да ми изпрати линк към тях.
  6. Можеш ли да разкажеш малко защо се получава така. Според моята логика, мисля че е в главата/гумичките проблема защото като е студен двигателя маслото е по-гъсто и не пуши. След като загрее се втечнява и по лесно се стича в цилиндрите/изпускателната система.
  7. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7033#entry71318 На тая тема нещо са изчезнали снимките.
  8. Газта наливах през отворите на свещите, пълня чакам да изтече отдолу и така няколко пъти. Задържаше доста време газта в цилиндъра, отдолу бавно капеше. Пушека го имаше и лятото и е сив и мирише на масло. Доливам вече цяла година по-литър от време на време през 1500-2000 км. Течове не съм видя да има отдолу и на кората, иначе омасляване има на места но в реда на нещата. Едни майстори тука го изкарват за основен ремонт, но много не им вярвам тези мотори са доста здрави уж. Ако работата се оправи с едни гумички ще е добре.
  9. Иначе колата си върви има ускорение всичко. Ще ги сменя, че дано да изкара още малко. Благодаря колеги.
  10. 160000 показва но колко е всъщност .... Да като загрее пуши повече. Студена почти не се забелязва. Около литър на 1500 км +- 300км. Карал съм през повечето време с Кастрол Магнетик 10-40, 15-40, а сега пробвам Мотул 10-40, пак го гори. Гумички не съм сменял изобщо до сега, но се съмнявам от тях толко много да гори. Да не би да е проблема в някоя хлабава втулка на клапаните?
  11. Здравейте колеги, старата кола B3 1,8 механична инджелция, започна страшно много да пуши и да гори много масло. Пушека е сив. Ходих при един майстор и ми каза, че може да имам спекани сегменти и реших да промия цилиндрите с газ за горене. Направих процедурата газта много бавно капеше, резолтат няма. От какво може да гори много масло около 1л на 1000-2000 км нещо по главата ли ще е?
  12. Цитиране на предходен пост! Благодаря, колега.
  13. Здравейте, Имам ляв и десен шарнир, интересува ме на къде трябва да са обърнати, към предницата ли да е извитата част или назад. Като гледам магазините левия е завит на дясно и обратно за десния. този го дават за монтаж отвън, на предната ос отляво, това какво иска да каже че когато съм отвън пред колата ли в ляво ( дясната част на колата) или си е отляво на от страната на волана. Тънки работи, но май изместват гумата доста напред или назад.
  14. От винтчето, дигнах оборототе до 850 на празен ход, сега не гасне, но май се покачи разхода на бензин. Гофрираната тръба е наред. Май проблемът ще е в аспуха, като подам гас започва много да бучи и припърда . Но дали е катализатора или задното гърне? Още един проблем се появи, много бавно започна да загрява а уж наскоро сменях термостата.
  15. Иначе извън градско си върви добре, което ме навява на мисълта че катализатора ще е здрав.
×
×
  • Create New...