Jump to content

alexer

Members
  • Мнения

    183
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMX

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Автомобили, бизнес, политика, спорт, природа и то май не остана...

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

alexer's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, не знам кой ще успее да ти разбере въпроса и дали е шега или наистина имаш проблем. Ако не е майтап, много е желаетелно да кажеш каква е колата, двигателя, горивото, какво значи отказа и как е установен проблемът, че е компютър и/или кабел?
  2. Колега, вероятно те майтапят, защото не си дал никакви подробности. Коя година е колата, заграява ли нормално двигателят, от колко време е при теб и как е поддържана. Най-честите вариантите са: -запушено радиаторче от лоша охладителна течност -не отваря/затваря клапа за въздух -термостатът отваря по-рано и двигателят не е топъл, особено ако е студено вън -ниско ниво на охладителна течност -проблемна водна помпа/ремък, но това ще се отрази/усети сериозно на двигателят -чувал съм за вариант и за клапан, който се управлявал от климатика и затваря циркулацията на топлия антифриз през радиаторчето на парното Ако дадеш повече подробности, имаш по-голям шанс.
  3. Колеги, пропуснал съм да отбележа, взех Hagen 70ah на доста добра цена от тук: http://amavto.com/objects.php?cid=104 Ще пиша след време (надявам се след 5 години) колко и как е издържал.
  4. Колега, можеш да потърсиш тестове за конкретни модели, които си набелязал. Дори и да не откриеше - взимай най-новите, които видиш (най-скоро произведени). Относно ширината, най-общо казано широките гуми са супер за асфалт, обаче на мокро и снежно са по-склонни от поднасяне (хидропланиране), та избери малко по-тесните за по-голяма сигурност през зимния сезон и гледай шарката, "да се опитва да изнася на вън" най-добре течностите. Успех!
  5. За сега се спрях на Hagen 70 или 74ah, странно ми е, че са точно с еднакъв размер. Утре ще питам ще имат ли възражения за гаранцията, ако сложа 70-74, вместо 60 (колкото е по каталог). Реших да е тази марка заради приемливата цена, но голям капацитет, защото ще правя едни доработки с подгрев на антифриза за зимата. Ще пиша какво взимам и ако не забравя след години - колко е изкарал. А монбатът така странно се държи, че не съм и чувал за такова поведение, тази седмица към края ще пусна и снимки как се отваря. Благодаря за мненията в темата!
  6. Благодаря ви за помощта, новата седмица ще обиколя из Пловдив, за да видя кой ще е. Старият монбат формула необслужвам, неотваряем (почти) го отворих, за да видя дали има електролит, но не е в това проблема, ще пусна снимки как се отваря и как е залепен капакът, за да е полезно на някой за напред. Странно ми е, че с мъртва клетка пали една лада 1.3...
  7. Колегата @hristtov ме обърка, аз знам че като е по-голям акумулатора, има повече капацитет, а колата си използва колкото би използвала и от по-малкия, просто би имала резерв. Изброените акумулатори предполагам, че не блестят, но не ми се дават 300лв. за "истински", както и около и над 200лв. за moll mk3-2. Български не искам, защото сегашният беше такъв и в края на гаранцията му "прекъсна" клетка, може и да е случайност, но бих пробвал другите.
  8. Гнездото е преправяно, защото оригинално събираше акумулатори, високи до 175мм., сега събира и високите и сигурно и 100Ah ще влезе. По-нисък стартов ток би ли трябвало да означава по-дълъг живот при еднакъв капацитет (не са ми много ясно токовете)?
  9. Здравейте, ето че и зимата се зададе и акумулаторът взе, че си отиде предварително. Та търся акумулатор за ford probe 2.0 115кс., за момента съм се спрял на следните марки: Exide Premium (36м гаранция) Hagen Starter (24м гаранция) MOLL Kamina START (36м гаранция) Berga Power-Block (40м гаранция) поне 62Ah, та гледам и до 74Ah е поносима разликата. За еднакви пари (130-150лв) с 2-те години гаранция са с по-голяма капацитет и стартов ток, с 3-те с по-малък, а Berga Power-Block го намерих с 40 месеца гаранция (63Ah). Приемам съвети за изброените, а и за други (български ще пропусна). Благодаря предварително.
  10. Колега, 125/90R15 и 205/55R16 имат около един инч разлика във външния диаметър, вероятно си имал предвид 125/90/16. Не мога да повярвам, че снимката на капачката от колегата @KCV е на куатро с гуми 205/55/16.
  11. Има ли възможност да се нагрее гайката без да пострада другото?
  12. Интересно колко човека от гласувалите са използвали всичките системи и то по-много и задълбочено, за да направят изводи? Аз съм използвал последните 3 и ще се въздържа от гласуване. Това е малко, като "колата ми е по-добра от колата ти".
  13. Колега само предполагам, щом прекъсва и на двете, потърси проблема при системата за въздух - уплътнения, маркучи или токовете. А щом са се влошили след интервенцията, значи огледай какво може да е засегнато при нея или каква е разликата с преди да се пипне. Успех!
×
×
  • Create New...