Jump to content

alek240

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW

Последни посетители

2099 профилни разглеждания

alek240's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А добър ден, аз като ти приказвах...а печката лично за мен е най-голямата екстра, стига да е автономна разбира се.
  2. Връзката е следната - при всички дизелови Шаран, Туран има печка, която е донагревател (стартира се автоматично под някаква температура на въздуха). При тях, когато тази печка не работи, се наблюдава точно това явление с температурата, защото въртят много повече антифриз от лек автомобил (за да стоплят големите купета, Шарана даже е с 2 радиатора за парно). Просто много антифриз успява да охлади мотора, когато печката не работи. Предполагам, че при теб е възможен същия сценарий. По-горе написах как може да се провери печката, тя ако запише 5 грешки спира въобще да се опитва да пали.
  3. Случайно да има печка (почти съм сигурен, че има)? Ако да - вероятно е спряла да работи. Това може да се види с VCDS - 18 Aux heating.
  4. Кутията на колегата с 3000 оборота е точно със 150км/ч.
  5. И проблемът беше!? Нали форумът е за взаимопомощ, колеги!? Моля описвайте решенията на проблемите Ви, може да помогнат на някой друг!
  6. Това е вярно на някои табла на VW. Но забележи, че преди да се нулира километража, отгоре има надпис "total", а след като се нулира, надписа изчезва. По Горубляне има доста коли без този надпис, така джамбазина спестява и от връщане на километраж. Просто човек трябва да добави още 300 000км към пробега изписан на таблото.
  7. Колега, с 6 скорости ли е колата и може ли малко повече подробности?
  8. Темата е стара, но случайно попаднах на нея и ще ви кажа решението. Тази грешка я дава, когато маркучът към МАП сензора вътре в компютъра е спукан. Отваря се компа и се сменя маркучето (около 5-6см е). Относно не паленето, когато не светва лампата за подгрев - реле 109, или е прецакано, или се извадило леко от гнездото и контактува, когато си пожелае.
  9. alek240

    Проблем с 1Z

    А като загасне и се опиташ да запалиш, светва ли ти реотанчето? Ако не свети - 99% реле 109.
  10. alek240

    2.7 TDI Pume Duse

    VW има 3,4,5 и 10 цилиндрови мотори помпа дюза. 3 цилиндрови - 1.2 TDI PD и 1.4 TDI PD. 4 цилиндрови - 1.9 TDI PD и 2.0 TDI PD. 5 цилиндров R5 2.5 TDI PD. 10 цилиндров - V10 5.0 TDI PD.
  11. alek240

    АFF - 75hp Що е то?

    При Пасат Б4 има дизелов турбо мотор 75к.с. с код AAZ. Този мотор е предкамерен дизел с турбокомпресор и няма интеркулър. Много спънат и много харчи. Може да е същия, макар че аз не съм виждал А4 с такъв мотор.
  12. Естествено, че помпата е електронна - под обикновена имах точно това предвид - директно впръскване, ГНП с електронно управление и турбо с променлива геометрия. Едва ли повечето хора са си помислили, че имам предвид механична помпа с жило!
  13. 2.5 TDI не е нито комън-рейл, нито помпа-дюза - с обикновена ГНП си е.
  14. alek240

    нагревател

    Имаш натрупани грешки в компа. Отиди при някой с ВАГ-КОМ да ти погледне колата....
  15. Мен ако питаш най-добре.......но в интерес на истината 1.4 TSI се държи като дизелов двигател в ниските обороти.....
×
×
  • Create New...