tpv88
Members-
Мнения
77 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 1.9 TDI 2004
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
tpv88's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здрасти Райно, Писах ти и ЛС, но явно тук е по добре. Наскоро купих едно Ауди 1.9 Б6 от колега от Варна, което е обслужено с части от теб, но не са пипани спирачките. Та искам да купя дискове и накладки, за да си освежа спирачната система. Може ли да ми дадеш 2-3 варианта в различните класове, твоята препоръка и по възможност цена за работа в твоя сервиз? VIN - WAUZZZ8E75A113637 Благодаря предварително! Поздрави!
-
След страхотна работа на момчетата от Анди Ауто Казичене проблемът е решен. Разпределителният вал беше свален и тестван за износване, но стойностите са били в допустимите граници. Дюзи - тествани ОК. Оказва се че е имало спукън мъркуч на турбината и след смяната му колата лети без пушеци, придърпвания и каквото и да било. Остава да си направа извода каква ги е свършил "диагностика"... Благодаря на всички отзовали се!
-
Благодаря за мнението колега... Ще съм благодарен ако някой успее да ми препоръча доказал се сервиз/майстор, който да има опит с тези дизели.
-
Здравейте, След диагностика излезе, че 3 от 4-те дюзи имат доста високи стойности на корекция. Турбината и дебитомера показват добри стойности. Взел съм от добавкат на Bardahl Diesel Injector Restorer 11 да пробвам, но нещата отиват към отваряне. Според диагностика е малка вероятноста и 3-те дюзи да са заминали и по-скоро става въпрос за прецакан разпределителен вал Някой с опит отностно този проблем?
-
Благодаря, ще се разтърся. Междувременно мисля да разкача МАФ-а, за да видя дали ще има промяна. Всякакви други съвети и предложения са добре дошли.
-
Може би не се изразих правилно, колата беше с сменени консумативи, след като я взех смених въздушен, горивен и на купето. Карана беше по морето и имаше доста пясък във въздушния филтър.
-
Здравейте, Наскоро закупих Ауди А4 Б6 131 коня 1.9 от колега от форума. Колата е напълно обслужена - ремъци, ролки, масло, филтри. Докарвайки я на ход от морето започна да прави следния странен проблем - при ускорение или опит за поддържане на скороста между 2000 и 3000 оборота доста често започва едно придърпване на тласаци, при което отзад става страшна пушилка черен дим. Това продължава 1-2-3 секунди, след което спира до следващия път. Имаше скъсана мека връзка и запушен катализатор - смених връзката и махнах катализатора. Въздушния филтър беше много замърсен, но и след неговата смяна няма промяна. Мога да запиша лог на Ваг Ком стига някой да ме посъветва, кои канали и за какво да гледам. Грешки не изкарва никакви за момента. Ще съм много благодарен на всякакви препоръки и съвети относно този проблем. Благодаря предварително!
-
Здравей колега, колко може да дадеш за катализатора на A4 2004 TDI 131 к.с. - 8Е0178AB
-
Здравейте колеги, от клемореда се оказа. Наистина за 15на лева взех нов и го сменихме. Благодаря на всички, които се отзоваха!
-
Не, продължава да си свети нон-стоп.
-
Здравейте колеги, От 2 дни насам забелязах че подсветката на климатроника и външната температура показвана на таблото не изгасват изобщо - при изваден ключ, загасена кола и загасени фарове/габарити. Според мен е възможно да е или клеморед или по някакъв начин лостчето за фаровете. Ще съм много благодарен ако някой от вас има съвет как да подходя към този проблем или се е сблъсквал с такова нещо. Поздрави!