Jump to content

Mr.13

Members
  • Мнения

    187
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    :

Персонална информация

  • Пол
    Not Telling

Последни посетители

1186 профилни разглеждания

Mr.13's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Направо да скачаме на 4.2тедеи с чип и тесни пички та се видим у вървеж и да връща нафта. Тва дизелистите много облъчени и много докачливи на разход. Скоро попаднах на една тема - Имам 80 000лв за нова кола, ама колко ша харчи😀........... Или Купуваме кола за 60 000 и после качваме разход 5.5/100 с влачене 90-100
  2. Ахахахаххахаха 8/100 градско😀 с 180-200 под 10😁 Градско в София и по-големи градове - 14-15 си папка постоянно. Със 140 на темпомат с чип, спрян ЕГР и ДПФ - 7-7.5 Със средна 170-180 13+ Тия с разход от една цифра при 180+ да я оставят на темпомат и да нулират средният и да снимат
  3. Надявам се ,че не си сериозен?! 99% в БГ ,без да обиждам колегата,си купуват точно с почти всичкия кеш “премиум” и после като му кажат тампон на мотора например за 600лв бройката и почва кършенето на пръсти. Такива коли 2013-2014 идват на по 500000 км,а за 2010 не знам. никой не си купува навън такава кола да я търкаля градско.
  4. Капарирана е. нормално. обаче каква Сеч настана във фейса......голяма забава днес с таз обява
  5. Ибаааааах маааму тука всички пътуват с инвентар и оборудване за космическа совалка с мисия до Марс. На всичко му се намира начина и винаги има компромис с нещо. Имах две малки деца ,пораснаха,Авантите станаха излишни и с това например изчезнаха досадните паразитни шумове отзад.
  6. Ето малко реални данни http://www.zeperfs.com/en/duel1095-2622.htm няма прилика между двата мотора. особено при ТФСИ ,където за 15мин избухваш с 410+ коне и става много брутално ,да не говорим ,че за още 300 лева става 450+ коне. На Шнура е скандал колата ,все пак има компресор и се вижда за какво иде реч,особено с автомат 4.2 си е спрял! Относно 4.2 битурбо и засилването му-това нещо съществува единствено и само в РС6 ,където е само автомат заводско ,който си е доста кекав и надуването на колата над едни 520кс си е тегаво за кутията. Отделно тия 520кс съчетани с високото тегло и тромавият автомат убиват страшно много! Моето 3.0ТФСИ се чудих защо е 1900кг и онази вечер развъртях един магнит и се потресох - калници ,малници а у всичко железо.......
  7. Баси масоните и компетенциЙте са тука. Няма смисъл от 4Ф да отиваш пак на 4Ф. Относно А5-една платформа с А4 Б8. Силно надценена кошница ,заради етикета “бутиков седан” и купе. Аз слезнах от 4Ф фейс 3.0тди и мислех за А5 ,но с 4 врати и като се огледах в цените си взех С4 Б8 2011г и да ти кажа при все ,че е с 19” и спортно окачване ,още не съм ходил на зъболекар. Пътуваме нормално аз ,жената и две деца на 4 и 11г ,вече не ползваме количка и не влачим 1 чувал играчки с нас и багажника ме устройва. По-уютно ми е в С-ката спрямо 4Ф ,по-добре ми е и като габарити. Ако Нещо те интересува питай. @BECKO също слезе от 4Ф на С4 Б8 и като се видяхме преди време си беше жив и здрав и доволен ,а е БАя едър мъж. поздрави
  8. Тази седи от две години. гледах я ,беше на 36 000 първоначално. километрите са реални ,Ама е влизала два пъти за проблеми в скоростите в сервиз и май май още има някакви драми и се отказах.
  9. На 3.0тфси има лек със смяна на картерната и нещата отиват на 100-120грама масло на 1000км,което си е супер,а иначе се приема за нормално да бута около 4-4.5л на 10000км ,аз смених маслото от 5/30 ,напук на “капацитетите” с още по-тънко 0/40 и съм на 2литра на 10000км От които 35 обиколки яко газ на Калояново ,а там маслото не мръдна от 117градуса ,което си е супер
  10. Да се говори за покупка на А7 и да се коментира икономия от дизел и каквото е там е смях най-страшен. Бензиновият мотор е в пъти по-добрият избор. Ся да караш А7 и да се тревожиш 5-6 лева на 100 по-голям разход не ми се връзва. 3.0Тфси е правилният избор и за смешни пари става 400+ КС за 15мин работа и колата става друга.Все пак е с компресор.
  11. Стояне, мойто момче ти какво масло сипА в крайна сметка?
  12. От 5/30 на 5/40 не знам дали ще има ефект . Иначе се сменя цялата картерна,но не съм сигурен. @BECKO може да каже със сигурност ,защото я е сменял.
  13. Дано да се включи човека да каже . иначе при мен на 3.0тфси гореше в нормите около 4.5л на 10000км. Смених маслото от Кастрол 5/30 с друго на 0/40 и сега съм около 2.2л на 10000км с яко пребиване на Калояново повече от 36 обиколки. Отделно за малко инвестиция се слага подобрена картерната и разхода пада на около 100-120 грама на 1000км.
  14. Работата е там ,че тия коли са си на километри. Като прибавим все повече затягащата се примка около дизелите,за мен покупка на такъв вид автомобил не е удачна и трябва да се търси бензин,но всеки си преценява и не ангажирам никой.
×
×
  • Create New...