Jump to content

Георги Радев

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Георги Радев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, ако не си я оправил пиши да се разберем и да я погледна, щом толкова ти е завъртяно делкото и не върви вероятно не са ти паснали ремъка , примерно с 1 зъб и са ти коригирали центровката от делкото , което е недопустимо, защото се нарушава газоразпределението. Къде сменя ремъците.
  2. Георги Радев

    горивомер

    Здравей, аз моят поплавък си ги ремонтирах. То е много просто за ремонт. Изваждаш го и с поялник правиш пътечките , но трябва да се направят много точно. След като направих пътечките леко с горещ въздух го духнах леко да станат гладки, също така и на рамото където се мести в зависимост колко бензин имаш и е супер. Вече 2 години нямам проблем
  3. Здравейте, точно така пише на релетата. Ток за газовият клапан е взето от бобината. На нея има 1 капаче като се отвори има 2 пластини и там е запоен кабела за газовит клапан. Като го разпоя този кабел и нямам ток на газовия ключ и клапан. Гледах за нагоряло под бушоните , но не видях нищо. Не съм ги натискал, но утре ще го пробвам и това. Мерси на отзовалите се.
  4. Какво ли не пробвах. Намерих всички релета още преди 2 месеца и правя опити дали колата пали. Пали си без тях. За релето което ми казвате под кората беше с напукани спойки, презапоих го и дори да не го сложа пак си пали.Махах реле 30 и пак пали. Махах всичи релета отпред при бушоните и пак пали. Всички бушони извадих и пак пали. Има слагани 2 релета ако мога да кажа, че е реле. Има ги същите в ключа за газ бензин имат номер 1215 или 1213, не се сещам вече, но и пред тях имаше някакви букви и не зная за какво са. Извадих цялото табло да търся друго реле-няма нищо.Карах я на майстор и нищо не направи. питах дриги никой няма идея .Според мен е слаба връзка или някъде прекъснат кабел, но повече ми прилича на реле по симптомите. Сега си карам с допълнителен кабел и си пускам ток на бобината.
  5. Не би трябвало да ти изчезне. Пробвай все пак да откачиш акумулатора за 20-30 мин. Да изчисти грешки ако има , макар че се съмнявам да е това.
  6. Георги Радев

    парно

    Каква е колата, че има такива екстри
  7. Здравейте. Колата ми е ауди 80 Б4 2,0 АБК. От няколко месеца имам следният проблем: както си карам и колата гасне в движение. Това, което установих е че входящото напрежение на бобината пада на 6-7 волта и няма искра. Имах имобилайзер и аларма, закарах я да ми махнат и двете, защото алармата е свързана със запалването и като я изключа колата не пали дори таблото не светва. "Майсторът" ми махна имобилайзера и ми свърза алармата само към централното и вече като я изключа от кабелите колата си пали. По този начин изолираме алармата като проблем. Той ми каза че вече няма ад имам проблеми, но след 1 седмица колата пак гасне, меря напрежението пак е 6 волта. До колкото съм запознат запалването не минава през релета и Еку. Въпросният майстор ми каза да си сменя клемореда, смених го и пак така. Някой имал ли е подобен проблем или да даде някаква идея от какво може да е.
  8. Здравейте. Колата ми е ауди 80 Б4 2,0 115кс , двигател АБК. От 2 месеца имам следният проблем: Както си карам и колата гасне. След известно време пак пали. Това което установих е че на бобината се губи входящото напрежение (на клемата с трите кабела). На черният кабел , който е + не отива 12 волта и пада до 6-7 волта и след няколко часа престой пак се оправя. Помислих си че е от някое реле. Извадих ги всичките и колата пак си пали. Някой срещал ли е такъв проблем , защото тук в бургас не могат да ми помогнат и съм си пуснал 1 кабел от акумулатора към бобината и с ключ прекъсвам напрежението. Когато паля пак си го пускам и така вече 1 месец карам. Сменил съм и клемореда, не е от него. До колкото знам захранването на бобината не минава през никакви релета и ЕКУ-то.
  9. Здравейте, днес си реших проблема с колата. Оказа се дебитомера. Просто се е зацапала повърхността. Почистих добре с контактен спрей и сега всичко е ОК. Открих проблема благодарение на аутодатата. От там взех нужната информация какво съпротивление трябва да дава всеки компонент и започнах да меря всичко наред, докато не достигнах до дебитомера, който не показваше нищо.

  10. Здравейте, имам следният проблем. Колата е Ауди Б4 ABK, когато моторът е студен пали само с подаване на газ и гасне след 1 секунда, когато завъртя 3-4 пъти пали и трябва да държа педала на газта докато не достигне температура около 50 градуса. При тази температура работи добре на газ на бензин дори и да загрее не държи обороти, при загрял мотор 90 градуса оборотите на бензин са около 400 , а преди да достигне тази температугра гасне на бензин. На газ е същата работа само че до 50 градуса (да подчертая че съм с обикновенно газово). Някой да се е сблъсквал с такъв проблем. Благодаря на отзовалите се.
×
×
  • Create New...