Jump to content

Kanchev

Members
  • Мнения

    393
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Kanchev

  • Рожден ден 1.10.1980

Друго

  • Kaра
    1.8E -DZ- Инсигния

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    БЪЛГАРИЯ-РУСЕ

Последни посетители

2044 профилни разглеждания

Kanchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Kanchev

    Бутон за LED светлини

    Благодаря за съвета. Облекчен съм още повече понеже самите светлини имат стойки, които ще подпомогнат монтажа - завинтването им към бронята. Надявам се, че и моите като твоите предишни ще се виждат там отдолу, че светят.
  2. Kanchev

    Бутон за LED светлини

    Благодаря за потвърждението за мощността на крушките. Най-вероятно ще се боря да сложа допълнителният Бутон, който вече имам. Взема + от нагревателя както казваш да захраня новият Бутон и след него 5 А предпазител към LED-а. Мястото за монтаж най ме притеснява дали ще избера правилно - наистина ми се иска да са под фаровете, но 80-ката има една метална лайсна и държача й е точно под тях. Не ми се иска да режа нея макар, че това е най-подходящото място. Лесно изпълнимо ще е в двата края на дългата/продълговатата пластмасова решетка на бронята - но там като че ли са много на ниско и няма да се виждат? Зациклих.
  3. Kanchev

    Бутон за LED светлини

    По каталог общо 12 W за двата, но съм сигурен, че са по-малко. Тъкмо се чудя къде да ги монтирам. Яйцето има едни пластмасови решетки долу ниско на предната броня - там пасват най-добре като размер, но ми се струва, че е твърде ниско и не знам дали ще вършат работата си като Дневни светлини? До сега не съм виждал на Яйце къде ги монтира и изглеждат най-добре. А дали ти се сещаш колко вата са крушките за подсветката на Бутоните за халогените и подгрева на огледалата и задният прозорец? Един младеж от магазин за авточасти се опитва да ме убеди, че 1.2 W са идеални, а според мен трябва да са доста по слаби?
  4. Kanchev

    Бутон за LED светлини

    Благодаря Вальо за добрата идея. Не се бях сетил и ще е с приоритет 1. Но има и др. притеснение - на бобината в момента са вързани и АГУ и ТАП - дали няма да стане много? Освен да взема +12 от шината отдолу под кутията с Бушоните - скоро слагах релета на фаровете и видях, че има още един свободен извод? Приоритет 2 - Все пак може да ми се налага да гася светлините - намерил съм си допълнителен Бутон и по малко "рафче" за допълнителният бутон - абе направо съм почти ресурсно подготвен, та не ми "чупете хатъра" - Дайте малко инфо как да го изпълня с допълнителният Бутон най-лесно и ефективно. Благодаря.
  5. Здравейте, Ще помоля за малко помощ при свързването на допълнителен бутон, който да включва и гаси LED дневни светлини, които мисля да монтирам на Ауди-то на жената. Взел съм преди време един Бутон за предни халогени преди време, но като гледам явно съм го вземал без гнездото, което ще е проблем май? Намерих и една схема използвайки търсачката, но честно казано нещо не ми стана ясно как и от къде да "захраня" допълнителният Бутон и въобще как да изпълня схемата? Дайте моля някаква информация и насоки как да го реализирам, че не съм се цапал отдавна, а не е работа чак за ел-джия .
  6. Като гледам мотора е DZ и е със газов инжекцион, което е впечатляващо - можеш да споделиш как върви на газ и разход. Иначе относно питането - този кафевия е точно температурният датчик за управление на допълнителната стартова дюза за палене при студен двигател и ускорение и е напълно възможно от това да имаш проблеми. Този датчик обаче не е със червена, а с кафява букса същата като на датчика. Хубаво /препоръчително/ би било ако може да се замери и Управляващото налягане - от него зависи абсолютно всичко за правилната работа на този изключителен мотор. Надявам се да съм бил полезен. Успех.
  7. Значи е повече от ясно, че автомобила няма правилна центровка. Има временно решение "на крак" както се казва, но иначе козата си иска пръч - демек Стробоскоп със 6 гр. предварение.
  8. Резултата: Преди да "увелича дупката на озоновият слой" - т.е. да изпусна малко от фреона направих замерване на изходящата температура на охладеният въздух - на първа степен на вентилатора, отворена REC клапа температурата бе 6 гр. На втора степен пак с отворена клапа - 8 гр. На трета и четвърта степен градусите се увеличаваха до към 14 - 15 гр. Промих сериозно радиаторите с обезмаслител и закачих на манометричен блок при за съжаление сравнително ниски външни температури 28-30 гр, на който се установи след леко "фъсване" при закачане на накрайниците, че компресора при поддържане на високи обороти вдига 24-25 бара. Решихме изпуснатият фреон да бъде само този, който ще "загубим" от маркучите при развиването. Вчера външните температури бяха подходящи - над 35 гр. и изключването от пресостата вече го нямаше - т.е. изключването поради високо налягане. Температурата на изходящият въздух със заместващият R12 фреон се повиши на първа степен до 8-9 гр., за което съм повече от доволен. ПП. Само за сведение - фреон 134 вече е със забрана за ползване от м. Декември 2016 година според компетентни лица. Така ,че и той бавно отива в историята. Надявам се да съм бил полезен с опита си.
  9. Що ми се струва, че в случая не само НЕ помагаш, не ме разбираш какво имам в предвид ами дори ми казваш с какво е оборудвана собствената ми кола. Благодаря за включването! То пък и снимка съм имал........
  10. След толкова години вярна служба на автомобила, заслужил е по всички линии не е финансов проблема, НО все още не виждам логика в инвестиция по ретрофит на климатичната система за преминаване към 134 при положение, че има ясно дефиниран заместител на R12. Въпроса ми бе дали има ясно правило при зареждането на другите фреони - примерно 85% от официално зададеният R12 поради разлика във качествата, хим. състав - де да знам, гъстота............... и пр. Иначе на всички ни е ясно, че трябва само да му закача манометричен блок и да увелича озоновата дупка с още около 50 см докато го докарам да не вдига повече от 25-26 бара................
  11. И след толкова години да вдигна темата главно защото Ауди-то все още е на линия и е верен другар. След доста години безотказно действие и на климатичната система и минаване метър със допълване на фреон R12 от време на времe това лято вече се наложи да сменя маркучите напълно и напълня системата със официално обявеният за заместил на R12 - фреон 407 или 409 вече не помня. Количеството, което налях бе както предните години вкарвахме R12 - приблизително 750 - 800 гр. - НО днес /големите горещени/ вече за втори път усещам, че пресостата изключва компресора, не се достига нормална температура за охлаждане на въздуха от въздуховодите и дори повече от 20 минути въртене на перките след спрян компресор /ниска температура на мотора/ явно поради високо налягане във системата. Поверих замърсеността на радиатора - не е чак фрапантна. Та питането ми е - въпросният заместител на R12 дали трябва да бъде в по-малко количество и КОЛКО трябва да е това количество за климатична система на Ауди 80 Б3, допълнително слаган в Италия със компресор SEIKO-SEIKI, защото явно системата е препълнена@@???
  12. Никой ли не може да даде съвет с кво да отъркам челото на блока?
  13. Благодаря за насоката, но на този етап заместител не може да се открие, НО попаднах на друга глава като моята. Да се надявам, че е ОК. Днес предстои проверка. Имам друг въпрос: С какво ще ме посъветвате да "отъркам-шлайфам" блока отгоре както е на място за изравняване и почистване? Стар работещ начин? Авери съветват със финна шкура и парче стъкло, че е равно като повърхност??? Други пък казват със камък за шмиргел - едната му страна казват, че била равна??? Приемам и други съвети преди затваряне на мотора.
  14. Вярното дълги години Ауди 80, Б3 с мотор DZ издуха гарнитура. Празнично разглобих мотора и свалих главата за смяна на гарнитурата, НО за съжаление установих, че след вярната дългогодишна служба на повече от 200 к км на ГАЗ клапановите гнезда вече са се предали. Понеже не съм "тесен" специалист днес се консултирах със такъв, който потвърди диагнозата, че изпускателните клапани са наравно със гнездото и след поредното препасване едва ли ще могат да вършат работата си коректно и по негова диагноза поне 30 % ще се загуби ефективността. Горното споделям все пак да чуя Ваше мнение? Та на въпроса - DZ моторите са изключително рядки, А цилиндровите им глави преди 15 години бяха много търсени поради малката им разлика от всички други модели глави - малко по-големи клапанови гнезда и респективно клапани и разбира се отворите на входящият колектор са различни заради инжекциона. Вярно е, че и цената на втора ръка глава е твърде висока спрямо цялостната стойност на такъв автомобил, НО повечето познавачи знаят, че такива автомобили вече имат сантиментална стойност както е при мен. Търсенето ми на такава глава за DZ мотора удари на камък и имам нужда от информация за евентуален заместител на нея от Б4 или Фолксваген?
  15. Вече почти два месеца търся датчик за налягане на маслото с аларма. Не ми се чака въобще главно поради трудната възможност да наблюдавам сегашните показатели. На тази фирма маслените датчиците са излезли от производство както и на Depo за БГ /не може официалният вносител да ми го достави/ този съм харесал http://www.deporacing.eu/catalogue/Stepper/view/36/ - . Какво мислите за уредите на ProSport като този - http://tuning-parts.bg/prosport/1336/ - ползвал ли го е някой и какви са му впечатленията. Предложете нещо изпитано и точно.
×
×
  • Create New...