Jump to content

Velislav_AUDI

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Velislav_AUDI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Velislav_AUDI

    Ремонт PSG 5 VP44

    Здравейте колеги. Преди няколко дни колата изгасна 2.5тди и не можа да запали. Реших да я ремонтирам сам като всички симптоми и грешки сочеха Vp44 по скоро електрниката. Оказа се че има изгорял транзистор и клапан за количестото гориво. Запоих нов транзистор IRl3110 смених клапана замерих с мултицет параметрите на двата клапана всичко окей. Но колата не запали пак. Проверих пак електрониката и установих че Гейта на транзистора е с много ниско напрежение 1.5. Волта макс качва и не може да управлява транзистора .... Някакви идеи ??? Ако намеря помпа със същия номера колата ще запали ли без обучаване на помпата
  2. В сервиз за автодиагностика и ремонт закарах им само електрическата част на гнп то
  3. Колеги нов проблем с душегуба .... Преди месец ми изгоря транзистор на гнп то VP44 ремонтираха електрониката колата запали и си върви но от тагава не е същата. Сутрин при студен старт не работи обогатителя директно застава на 890 оборота (понякога сработва в 90% от паленията не ) когато е загряла се тресе при работа в покой в момента в който пусна климатика вибрацииите изчезват най вероятно и е много горивото или така ми се струва . На електрониката на гнп то има един датчик който стой потопен в нафтата закрепен с два болта върху зъбното колело като му местя позицията колата си променя работа но немога да я настроя както беше преди да изгори транзистора центровката според диагностиката е 2 градуса АТDC, колата си върви във високите обороти като преди не намирам разлика няма грешки според диагностиката ....
  4. проблема е отстранен центровка на 2 ATDC и всичко заспа няма грешки няма забиване колата върви по добре в ниските обороти по нисък разход супер е благодаря на колегите които помогнаха
  5. супер доволен съм от колата разхода градско ми е 8-9 на 100 извън градско 5- 6 обаче като влезе в авариен режим ме накачат нервите валовете са проверени здрави не износени давайте идеи някакви други тестеве да пускам през диагностиката ... ? центровката трябва ли да я пипам
  6. колата вдига 240 без проблеми не мисля че компресията е проблем след 2000 оборота си върви супер
  7. имаше сив пушек проверихме подгревните свещи оказа се че работи само една колата никога не е имала проблеми с паленето не гори масло колко сме сигурни че трябва да пипам центровката ако не е както трябва не би ли трябвало да имам проблеми с паленето има ли вариант умната диуза да има някакъв проблем има съпротивление 90 ома преди две години я рециклирах като откача кабела на умната диуза проблема със забиването и светкането на ЕСП то изчева обаче се усеща как колата става по мудна и качва разхода около 1 литър
  8. колеги ето ви линк от видеото на студен старт сутрин 9 градуса преди, повреме и след палене
  9. което значи че не е зацепено правилно ли??? а параметрите на авансатора ...движи ли се Цитиране на предходно мнение!
  10. http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=arx1457012704f.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=viu1457012776z.jpg Цитиране на предходно мнение!
  11. пуснах теста колата си вдигна малко оборотите и пресвеваше лампата за подгревните свещи светна и лампата за ЕСП то и същия звук от двгигателя когато ми проявява грешката в движение направих няколко теста лампата за ЕСП то светваше на първите 2 теста след това направих тест на ново преди това изтрих грешките и лампата за есп то вече не светкаше ... възможно ли е да е проработил този клапан или да се е раздвижил ... проблема остава има го в движение
  12. какви стойности трябва да дава клапана Цитиране на предходно мнение!
  13. кабелите бяха с нягоряла изолация изолирал сам обаче проблема остава излиза още една грешка 00550-Start of injection Regulation 08-10-Control Limit Surpassed-intermittent гледам диузите има различни показатели като една то тях като една от тях излиза извън показатели 2,04mg/str, другото нещо което е извън параметри EGR 40-75% а той показва 26,8% Цитиране на предходно мнение!
  14. не е отваряно колата си е със заводския софтуер Цитиране на предходно мнение!
  15. здравейте колеги от около година имам следния проблем с колата докато карам да кажем на 4 та 5та или 6 та скорост с под 2000 оборота с малко газ ми светка лампата за ЕСП то колата забива все едно и свършва горивото подавам гас до край или я отпускам и пак давам лампата на ЕСП то гасне и колата се оправя при по динамично каране и в по високите обороти няма проблем обиколих няколко сервиза никой не е сигурен в диагнозата... дебитомер диузи гнп скъсани кабели .... т.н. грешката която излиза е: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent при студена кола грешката не се появява когато откача кабела на умната диуза пак не се появява грешката смених дебитомера проблема остава колата набира много мудно след 2500 обората е ок
×
×
  • Create New...