Jump to content

krisaleks

Members
  • Мнения

    369
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Coupe

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Varna

Последни посетители

2482 профилни разглеждания

krisaleks's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Препоръчвам първо малко четене, какво е степен на сгъстяване, какво и коприсия, как се смятат и тн. Щом сте стигнали до Ауди форум, може да използвате гугъл. Така, че използвайте го по предназначение и прочетете подробно, кое какво е. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
  2. 16в глава става на блока, ама ще се разреди много мотора и няма да е приятно за каране. Буталата на АЦЕ са само с прорези за всмукателните клапани и горивната камера е само в главата, за да го направиш както трябва, ще ти трябват и бутала от аце. ПП- Разучи има ли бутала с по малка камера, за да сгъстиш твоя мотор. Сгъстен 8 клапанов мотор е много приятен за каране, много по приятно се кара от 16 клапановия еквивалент.
  3. Ако имаш приличен бюджет и търсиш интересно купе, пиши.
  4. @VBI нищо общо Ако използвате гугъл по предназначение, излизат такива работа Направи си сам Купе куаттро
  5. Чак много писано, не мисля, в български форум не съм видял пълна и качествена информация. Знам само за един руснак където го е описал подробно, кое, как и защо. А колко са го правили, също не са много хора, знам за едно направено както трябва, но още не е в движение.
  6. Това се продава от както имам интернет, само като видиш че и снимките са на старата морска гара.
  7. онова упражнение с масите на биели и бутала, за да има реален смисъл, трябва да завърши с това
  8. 1грам от всякъде може да го вземеш, но сам каза- Масата на бутало+ биела+ шиийка на КВ, тлябва да е равно на противотежестта. Ти сигурен ли си че като им изравниш масите, няма да навредиш защото масата няма да отговаря на противотежестта? Пак ти казвам, ако искаш да си толкова прецизен, намери къде правят динамичен баланс (май така се казваше).
  9. Играй си, но си помисли: - коляновия вал дали е с баланирани шиики? Той дори и на цяло не е балансира, ама няма значение. - съединителя балансиран ли е? - не знам с какъв маховик си, ама дали и той е балансира? - Демферна шайба? Последните две трябва да са балансирани, ама кога? ПП- Американските осмаци се балансират по интересен начин. Ако ти е интересно виж как се прави при тях и помисли по въпроса.
  10. Правилно се мерят биелите на 2 кантара и напъло окомплековани, с лагери и сегменти, по- добре ги остави така.
  11. Има ръчен инструмент Но не мисля, че това е трудно за направа на фреза. Трядното е да се позиционира правилно блока.
  12. Това не го знаех, преди няколко месеца бях чел един пост с първата внесена РС2ка в щатите, беше същата като тази, а може и тя да е.
  13. Под скъпо разбирай унищожаване на 15броя РС2ки. Мисле 90те, HGP или ARP правят опит да вкарват голф 2 рали в щатите, правят 10краш теста и се отказват защото им е прекалено скъпо начинането. Има един господин където си прави РС2 реплика в щатите, от голо купе авант, реди нови рс2 части, дали го прави защото няма пари да си внесе най- запазената РС2ка в щатите или да си купи РС2 с регистрация и да я реставрира?
  14. В щатите няма РС2 разрешение за движение, както и доста други интересни коли. За да може да се регистрира с американски табели, трябва да се направят доста скъпи процедури.
×
×
  • Create New...