Jump to content

The_Ancient

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 ABC

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

The_Ancient's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега аз карам 3.2 автоматик, само че седан. Погледни скоростите и тампоните, при мен има лек удар при превключване. Не е нещо особено, но предполагам, че ремонтът ще е скъп. Моята е на 260 хиляди реални от първи собственик и го има този проблем. Иначе съм със спортно окачване, което според мен си е добро напук на мненията тук. Прави ми впечатление, че в сравнение с предишните ми коли тази има много добри спирачки. Спира бързо и реагира много прецизно на натискането на педала. Колата определено има сила и е приятна за каране, но разходът е доста висок. На мен ми дава около и над 18 градско и 8 извън със 130 км/ч.
  2. Ще започна с това, че колата загряваше и работеше нормално. Преди около две години ми монтираха газов инжекцион, след което и направиха обслужване: ремъци, ролки, водна помпа, термостат, промивка на охладителната система, смяна на антифриза с червен понеже имаше ръжда. След известно време забелязах, че зимата, на дълъг път, когато карам по-бързо, пада температурата на охладителната течност и парното духа хладно. На градско колата държи 90 градуса и не мърда, парното си работи нормално, но на дълго изстива. Майсторът първо ми каза, че е от студеното време и от това, че нямам кора под двигателя. Впоследствие намерих кора, той я монтира, времето се постопли, но проблемът остана. Четох по други форуми, че би могло да е от дефектен термостат или температурен датчик. Като се прибера в България ще закарам колата при други майстори да я видят. Моля посъветвайте ме от какво може да е проблема. Колата се кара предимно извънградско от майка ми, която е малко зиморничава и парното трябва да се оправи задължително.
  3. The_Ancient

    Точки по боята

    Колега, колата е с фабричната боя. Нея бях мил няколко месеца и като я миех миналата седмица усетих, че задният капак е доста грапав. Предполагам, че тази смола е била там от доста време и се е втвърдила. По принцип си пастирам колите, тази не я бях пипал и на това отдавам упоритостта на петната. Според мен голфа го изчисти хубаво, пастирай го и ако го миеш редовно би трябвало да е ОК. Нека да каже и колегата, все пак на мен това ми е единствения опит с такива смоли.
  4. The_Ancient

    Точки по боята

    Благодаря ти много, ivanestio. Господ здраве да ти дава! Пробвах всякакви възможни начини: оцет, обезмаслител, спирт, паста за зъби, Turtle Wax. Резултат никакъв! По препоръка на колегата прежалих $21 и си взех този комплект: http://www.autozone.com/wash-cleaners-and-exterior-care-products/pre-cleaner/mothers-california-gold-clay-bar-kit/189455_0_0/?checkfit=true След няколко часа търкане като луд и накрая паста, това е резултатът. Снимал съм същата част от капака на багажника като на предната снимка. С тоя clay bar единственият ограничаващ фактор е търкането - ако търкаш достатъчно, всичко излиза. По принцип гледам сам да си решавам проблемите и доста четох по този въпрос, даже видеа гледах където хората показваха премахване на смола по гореописаните начини, но при мен нищо от това не помогна. Голямо благодаря на ivanestio!
  5. Имаш ли рекаро за седан А6 Ц4, също и S-ков волан. Щорите, за които беше писал какви са?
  6. Вече не търся джанти, само салон и волан.
  7. Колега, аз бях в твоето положение преди около 5 години с разликата че се прибирам за по 3 седмици, не 3 месеца. Според мен ако няма да я караш постоянно тая кола си вземи нещо по-евтино с непретенциозен бензинов мотор. Ако не караш по 10 000 км на месец и не си някакъв разбирач на дизелите, според мен стой далеч от ТДИ. Парите са си твои и ти си знаеш, но с тая кола след няколко години като сумираш застраховки, винетки и загуба от стойността ще се окаже доста скъпо удоволствие да караш 2.0Т 3 месеца в годината. Иначе карам Б7 3.2 бензин в чужбина, но тук ми е постоянна кола, излезе ми изгодно, не плащам каско, а гражданската и данъкът са еднакви за всички коли.
  8. Имам въпросните точки на боята. Предполагам, че са от дърво. Опитах да ги измия с шампоана за кола и с гъбата, но не излизат. Прочетох в един друг форум за оцет, пробвах и нищо не става. На снимката не знам дали ще видите добре, но са на често, леко оранжеви са и на пипане боята е грапава. Някакви идеи? Току-що пробвах с нокът леко и излизат, но ме е страх да не повредя боята, а и е голяма играчка. Мисля да пробвам другата седмица с някаква паста. Преди една година като взимах колата мислех да я пастирам, но понеже първият собственик е сложил някакво защитно фолио върху боята бях чел, че няма смисъл. Явно тази част (капакът на багажника) няма фолио и ще трябва да му ударя една паста за да нямам повече такива проблеми.
  9. The_Ancient

    Джанти А6/S6 C4

    Не става ли по-мека колата с тия пружини? Притеснява ме дали няма да стане нестабилна колата като не са смятани за нея. Имате ли снимка на АБЦ с тия пружини колко ниска идва?
  10. The_Ancient

    Джанти А6/S6 C4

    В крайна сметка се получи това. 16-ки ЕТ 37, Debica 205/55/16 91V Сега ми трябват капачки. Знаете ли дали са съвместими от Ц4 и Ц5 капачките. Дайте идея как да смъкна малко колата отпред. Не искам да е ниска просто да е по-ниска от отзад. Спортни пружини какви и от къде? Ако ги отрежа тия 1 навивка, ще стане ли като хората с оригиналните амортесьори. Отзад сложих нови Билщайн преди 4 месеца и не ми се сменя цяло окачване.
  11. The_Ancient

    Джанти А6/S6 C4

    Е тоя с джантите ме прееба, така че няма да разберем...
  12. The_Ancient

    Джанти А6/S6 C4

    Мерси, колега. Поръчах 17-ки от S4 8J ЕТ 35 с 4 гуми 255/40. Мисля, че с тия гуми няма да стане отпред и се чудя да разменя две от тях за 235 или 245. Някой правил ли е такъв сетъп?
  13. The_Ancient

    Джанти А6/S6 C4

    Стават ли на Ц4 оригинални джанти от А4 петолъчки 16 цола 7J ЕТ 45мм? Нормално ли стоят или са много навътре?
  14. Колега, аз карам А4 с тоя мотор в САЩ. Трябва да имаш предвид, че градският разход е сериозен, грубо казано колата гори на час независимо как се движиш. Извънградско 130 км/ч ми дава под 8/100, което е добре но в града си лапа 18+ дори и без много задръствания. Иначе е с верига, което е добре. Бях чел в тукашния Ауди форум, че се получават някакви въглеродни отлагания във всмукателния колектор. Частите са скъпи. В книгата на колата пише, че маслото на типтроника не се сменява. ДВГ го карам с 0w40 Mobil 1. Около 7 литра събира.
×
×
  • Create New...