The_Ancient
Members-
Мнения
30 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A6 ABC
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
The_Ancient's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега аз карам 3.2 автоматик, само че седан. Погледни скоростите и тампоните, при мен има лек удар при превключване. Не е нещо особено, но предполагам, че ремонтът ще е скъп. Моята е на 260 хиляди реални от първи собственик и го има този проблем. Иначе съм със спортно окачване, което според мен си е добро напук на мненията тук. Прави ми впечатление, че в сравнение с предишните ми коли тази има много добри спирачки. Спира бързо и реагира много прецизно на натискането на педала. Колата определено има сила и е приятна за каране, но разходът е доста висок. На мен ми дава около и над 18 градско и 8 извън със 130 км/ч.
-
Благодаря! Весели празници!
-
Ще започна с това, че колата загряваше и работеше нормално. Преди около две години ми монтираха газов инжекцион, след което и направиха обслужване: ремъци, ролки, водна помпа, термостат, промивка на охладителната система, смяна на антифриза с червен понеже имаше ръжда. След известно време забелязах, че зимата, на дълъг път, когато карам по-бързо, пада температурата на охладителната течност и парното духа хладно. На градско колата държи 90 градуса и не мърда, парното си работи нормално, но на дълго изстива. Майсторът първо ми каза, че е от студеното време и от това, че нямам кора под двигателя. Впоследствие намерих кора, той я монтира, времето се постопли, но проблемът остана. Четох по други форуми, че би могло да е от дефектен термостат или температурен датчик. Като се прибера в България ще закарам колата при други майстори да я видят. Моля посъветвайте ме от какво може да е проблема. Колата се кара предимно извънградско от майка ми, която е малко зиморничава и парното трябва да се оправи задължително.
-
Колега, колата е с фабричната боя. Нея бях мил няколко месеца и като я миех миналата седмица усетих, че задният капак е доста грапав. Предполагам, че тази смола е била там от доста време и се е втвърдила. По принцип си пастирам колите, тази не я бях пипал и на това отдавам упоритостта на петната. Според мен голфа го изчисти хубаво, пастирай го и ако го миеш редовно би трябвало да е ОК. Нека да каже и колегата, все пак на мен това ми е единствения опит с такива смоли.
-
Благодаря ти много, ivanestio. Господ здраве да ти дава! Пробвах всякакви възможни начини: оцет, обезмаслител, спирт, паста за зъби, Turtle Wax. Резултат никакъв! По препоръка на колегата прежалих $21 и си взех този комплект: http://www.autozone.com/wash-cleaners-and-exterior-care-products/pre-cleaner/mothers-california-gold-clay-bar-kit/189455_0_0/?checkfit=true След няколко часа търкане като луд и накрая паста, това е резултатът. Снимал съм същата част от капака на багажника като на предната снимка. С тоя clay bar единственият ограничаващ фактор е търкането - ако търкаш достатъчно, всичко излиза. По принцип гледам сам да си решавам проблемите и доста четох по този въпрос, даже видеа гледах където хората показваха премахване на смола по гореописаните начини, но при мен нищо от това не помогна. Голямо благодаря на ivanestio!
-
Вече не търся джанти, само салон и волан.
-
Колега, аз бях в твоето положение преди около 5 години с разликата че се прибирам за по 3 седмици, не 3 месеца. Според мен ако няма да я караш постоянно тая кола си вземи нещо по-евтино с непретенциозен бензинов мотор. Ако не караш по 10 000 км на месец и не си някакъв разбирач на дизелите, според мен стой далеч от ТДИ. Парите са си твои и ти си знаеш, но с тая кола след няколко години като сумираш застраховки, винетки и загуба от стойността ще се окаже доста скъпо удоволствие да караш 2.0Т 3 месеца в годината. Иначе карам Б7 3.2 бензин в чужбина, но тук ми е постоянна кола, излезе ми изгодно, не плащам каско, а гражданската и данъкът са еднакви за всички коли.
-
Имам въпросните точки на боята. Предполагам, че са от дърво. Опитах да ги измия с шампоана за кола и с гъбата, но не излизат. Прочетох в един друг форум за оцет, пробвах и нищо не става. На снимката не знам дали ще видите добре, но са на често, леко оранжеви са и на пипане боята е грапава. Някакви идеи? Току-що пробвах с нокът леко и излизат, но ме е страх да не повредя боята, а и е голяма играчка. Мисля да пробвам другата седмица с някаква паста. Преди една година като взимах колата мислех да я пастирам, но понеже първият собственик е сложил някакво защитно фолио върху боята бях чел, че няма смисъл. Явно тази част (капакът на багажника) няма фолио и ще трябва да му ударя една паста за да нямам повече такива проблеми.
-
Не става ли по-мека колата с тия пружини? Притеснява ме дали няма да стане нестабилна колата като не са смятани за нея. Имате ли снимка на АБЦ с тия пружини колко ниска идва?
-
В крайна сметка се получи това. 16-ки ЕТ 37, Debica 205/55/16 91V Сега ми трябват капачки. Знаете ли дали са съвместими от Ц4 и Ц5 капачките. Дайте идея как да смъкна малко колата отпред. Не искам да е ниска просто да е по-ниска от отзад. Спортни пружини какви и от къде? Ако ги отрежа тия 1 навивка, ще стане ли като хората с оригиналните амортесьори. Отзад сложих нови Билщайн преди 4 месеца и не ми се сменя цяло окачване.
-
Е тоя с джантите ме прееба, така че няма да разберем...
-
Мерси, колега. Поръчах 17-ки от S4 8J ЕТ 35 с 4 гуми 255/40. Мисля, че с тия гуми няма да стане отпред и се чудя да разменя две от тях за 235 или 245. Някой правил ли е такъв сетъп?
-
Стават ли на Ц4 оригинални джанти от А4 петолъчки 16 цола 7J ЕТ 45мм? Нормално ли стоят или са много навътре?
-
Колега, аз карам А4 с тоя мотор в САЩ. Трябва да имаш предвид, че градският разход е сериозен, грубо казано колата гори на час независимо как се движиш. Извънградско 130 км/ч ми дава под 8/100, което е добре но в града си лапа 18+ дори и без много задръствания. Иначе е с верига, което е добре. Бях чел в тукашния Ауди форум, че се получават някакви въглеродни отлагания във всмукателния колектор. Частите са скъпи. В книгата на колата пише, че маслото на типтроника не се сменява. ДВГ го карам с 0w40 Mobil 1. Около 7 литра събира.