Jump to content

tsborissov

Members
  • Мнения

    101
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tsborissov

  • Рожден ден 30.03.1974

Друго

  • Kaра
    A6 3.0tdi, B4 1.9tdi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    266-656-750

Персонална информация

  • Локация
    Самоков

Последни посетители

2020 профилни разглеждания

tsborissov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Б4-то ми, 1.9tdi 1992 реши в студовете, че е дошло време да се поразвали и изхвърли маслото през уплътнението на масления охладител. Взех ново уплътнение за 2лв. и за 30 минути го смених – сваля се масления филтър и с дълбок камък 27 се развива гайката, която държи охладителя. Хубавото е, че не се наложи източване на антифриза. Намерих информация в чуждестранни vag форуми, че се препоръчва смяна през 10 години – моето изкара 32 години. Аз от няколко години му се каня да го сменя – омасляваше около него. Това, което извадих, беше абсолютно пласмасово и счупено на 2 места. Реших да измия мазалото от маслото на автомивка с водоструйка – речено, сторено. На другия ден потеглям, но колата не може да вдигне повече от 1800 оборота. Проверих всички букси отпред, всички бяха сухи, напръсках с контактен спрей, но няма промяна. Изглючих дебитомера и тръгна както винаги си е вървяла през последните 17 години откакто е в мен – общо взето мудна, с пушеци над 3200 оборота. Реших да проверя дебитомера – пистите вътре изглеждаха ОК, но като меря съпротивлението изглежда, че има прекъсване на средния извод на потенциометъра. Случайно светнах с фенерче през буксата на дебитомера и вътре имаше нещо – отворих капачето и се показа една платка, овлажнена и с 1-2 недобре изглеждащи спойки – презапоих, измих със спирт, подсуших, залепих капачето отгоре с топъл силикон. Иииии не мога да си позная колата. Живна, развърта се доволно над 3200 оборота и няма почти никакви пушеци. А бях решил да я сменям ама няма. Сега чакам доставка на силиконови маркучи за вакуумите.
  2. @zdrash Имаш ли информация какво е необходимо за преминаване към чугунена помпа на фейса? Просто бодваш чугуна и излиташ или трябва софт, кабели, крепежи и т.н.? В сервизната история на моята гледам, че са сменяли горивния филтър на 60к км и аз така.
  3. И моят CDYA трака като не е изстинал напълно след няколко часа, особено в жегите. Ако не я карам 2-3 дни, не трака. На 32 VCDS канал, когато трака стойностите се отклоняват до 612.7 и 688.9, иначе си стоят на 607.1 и 691.8, които не са мръднали от както е при мен - 4г. / 60к км. Мисля, че когато е студена, по-бързо качва масло и съответно по-бързо оптегачите си свършват работата, като най-вероятно проблема е в тях. Маслото е Ravenol VMP. Колата е на 235000 км.
  4. @CVT Откъде го изнамери това меню Clima?
  5. tsborissov

    Проблеми с ESP

    Можеш ли до влезеш в ABS и да видиш какви грешки са записани?
  6. @zdrash заради вакуум помпата ти е разтегнала верига?
  7. Велур, без подгрев, комплект с корите на вратите. Предаване на място - гр.Самоков.
  8. Светеха си нормално и от време на време бяха адаптивни. Ето и един клип: За съжаление не направих снимки.
  9. Имах същата грешка - оказаха се три скъсани черни кабелчета в левият фар (по спомен има около 11 черни). Оправих го като ги наставих и запоих. Изолацията им беше здрава и изглеждаха ОК, но като ги понагрях, се видя къде са скъсани. Трябва да се свали фара. Било често срещан проблем - кабелчетата са къси, стегнати са с кабелни превръзки и от постоянното местене се пречупват. За превенция на проблема може да се махнат кабелните превръзки за да се освободят. Ето грешката при мен: Address 55: Headlight Range Labels: 4F0-910-357.lbl Part No SW: 4L0 910 357 B HW: 4L0 907 357 B Component: AFS 1 H01 0010 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000026 Shop #: WSC 02325 785 00200 VCID: 2B5D88478B06311915-807E Subsystem 1 - Part No: 4F0 941 329 D Component: AFS-Modul links H01 0010 Subsystem 2 - Part No: 4F0 941 329 D Component: AFS-Modul rechtsH01 0010 1 Fault Found: 02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 19 Reset counter: 13
  10. 17-Instruments->ADAPTATION В канали 40, 41, 53, 55, 02 записвам нова стойност: 0. Пише, че трябва в тази последователност да се попълнят стойностите в каналите.
  11. @kpematop , ако ме питаш мен, с брейк клийнър не съм пробвал, почнах с газ, но нямаше ефект - нищо не излезе, а го киснах цяла нощ - имам в предвид егр охладителя, другите неща си бяха учудващо добре - егр клапан, тръбичката към всмук. тръба. Почистването стана с пенообразни препарати за почистване на фурни.
  12. Предполагам, че казанчето само оригинално? Някой инфо за цена? Скоро го сменях на Б4-ката с прехвалена марка неоргиналдъ - ами пълен шит.
  13. Счупих левият тройник и пластмасовата тръбичка, номера на комплекта е 059121086Q. Смених ги с маркуч 8мм и метален тройник 8мм, скобите, които ползвах, мисля че бяха 13-15 еднократни.
  14. Не бих казал, че е тежък, но си трябва търпение и внимание. Общо взето за CDYA е това: 1. Източване на ~4л. антифриз. 2. Откачане на букси. 3. Кожуха на турбото. 4. Демонтаж на тръбата за високо налягане между двата рейла. 5. Демонтаж на всмукателната тръба. 6. Моторчета вихрови клапи. 7. Вихрови клапи. 8. Тръбички антифриз - чупливи са. Счупих единият пластмасов тройник - смених го с метален. 9. Маслен филтър, цялото тяло - 4 болта с две планки. 10. Подаваща маслена магистрала на турбото. 11. Вакуума за егр. 12. ЕГР - 4 болта + 2 болта тръба газове. Отне ми около 3 часа без да съм го правил преди. Почистване егр, клапи, дросел, всмук. тръба. Сглобяване по обратният ред, като се внимава със стягането - ползвах динамометричен ключ. Тук ми отне около 4 часа, без бързане. И една снимка
×
×
  • Create New...