Jump to content

k0ko0

Members
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C4 AQ ace

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

k0ko0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. k0ko0

    Разлика м/у 90 и 110 к.с.

    Ехе, много благодаря за поясненията
  2. k0ko0

    Разлика м/у 90 и 110 к.с.

    Мерси колега. Ще го имам в предвид. А тази букви на лепенка ли ги пише или направо на купето го има?
  3. Здравейте колеги, предстои ми да купувам а3 и желанието ми е, е да е 110 к.с. Обаче тъй като не искам да ме метнат с конете, как на външен вид мога да позная кой двигател колко к.с. Е? Знам, че при АГР мотора, фланеца на турбото е правоъгълен а на 110 к.с. е триъгълен. Но ако нямам възможност да я погледна от долу, какво друго да гледам? Ще се радвам да прочета вашите отговори и съвети!
  4. k0ko0

    Ауди 100 1988-1990 г

    Здравей колега, няколко пъти съм карал коли от холандия и реших да видя какво има там и намерих ето това: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m572562086-audi-v8-3-6-quattro-aut-4wd-u9-1990-rood.html?c=1f6123406d618e4dfc07bc3e0818a26e&previousPage=lr Забележи, че отдясно можеш да наддаваш за цената, а ако се разбереш с продавача и му кажеш, че няма да се кара там в Хол. може да ти съмкне от цената тъй като става за export и мисля, че като върне номерата на колата получава пари от държавата. Желая ти успех в търсенето :zustimm:
  5. k0ko0

    REINZ или ELRING

    Здравей колега, при гарнитурите на Рейнц вътре в опаковката има една схема която показва с кой болт трябва да почнеш да затягаш главата и с колко нютона. според мен най-добре вземаш отнякаде един динометричен ключ и следваш указанията. Мисля, че няма нищо сложно в това особено след като е показано със схема. Успех ти желая .
  6. k0ko0

    Смяна на термостат C4 ACE

    Колеги патих си веднъж от едно бмв което уж беше добре обезвъздушено и като почна да вдига тем и капачката гръмна непосредствено до мен и после бях 3 часа пред една аптека за лекарства с/у изгаряния. Знам, че на аудита и може би не само на тях системите сами се обезвъздушават, но след тая случка нямам доверие много. Затова пълня до "косъмчето", чакам да загрее хубаво, затварям капачката и от обезвъздушаващия клапан пускам да излезе всичкия въздух(ако има) докато не текне хубава струя антифриз Това което писахте по горе за разхода сум напълно съгласен тъй като преди да сменя термостата с 20 лв. газ трудно правих 100-120 км извън града а сега СмеСения ми разход е 10 :zustimm: :zustimm:
  7. k0ko0

    Смяна на термостат C4 ACE

    Нямам си представа колко пари точно е оригинала, но какъв е смисъла от много пари за оригинален(както и колегата vitcig спомена), след като същия от 13-20 лв след правилно обезвъздушена с-ма си работи перфектно
  8. k0ko0

    Смяна на термостат C4 ACE

    При мен след смяната температурата по борд забива 92 гр. и понякога стига до 98 и тогава пада пак на 92. Най-вероятно тогава ми се включват перките
  9. k0ko0

    Смяна на термостат C4 ACE

    Колеги отидох на друг магазин казах какво искам, и те ми изкараха един с различни цени. Взех скъпия(13лв) на 87 градуса със всички пръстени и гарнитурка и сега в колата е супер горещо само, че като го сменях имаше разлика частта която стои към пластмасовата тръбичка. Както и да е вече всичко е ок.
  10. Здравейте колеги, дойде време да сменям термостата и в магазина ми казаха, че има два модела термостат и незнаят кой е точния модел за мойта кола. Някой от вас може ли да ми каже точен модел на някоя марка? И също така на колко градуса трябва да държи :)/>)))
  11. Ясно, и весела коледа на всички :-) а да попитам други 11см хубави говорители дали могат да се намерят?
  12. Здравейте колеги! Някой може ли да каже какви други говорители могат да станат в оригиналната кутия отпред на Ц4? Мойте като ги свалях ги мерих и ги изкарах някакъв нестандартен модел който не мога да открия никъде.
  13. Аз колеги съм със свещи на бриск силвър един електрод и съм много доволен от тях.
  14. Забравих да кажа, че досега съм карал без стъпков мотор и с две откачени букси около дебитомера, една лилава и една бяла и сякаш е по добре ...... Може ли това да е от "буренцето"? Бях чел, че като се махне вакуумчето от него и ако има бензин значи е заминало, а при мен бензин няма сухо си е там
  15. не трябва ли да е суха и да уплатнява изцяло?
×
×
  • Create New...