Jump to content

svetosl@v

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.8T 163 Hp

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

svetosl@v's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здреавейте, Имате ли глава за някой от следните автомобили? A3 1997 - 2000 - APG, ARZ, APP, AUM, AUQ A3 2001 - 2003 - APG, AUM, ARX, ARY, AUQ A4 1999 -2001 - ARG A4 2001 - 2005 - AVJ, AMB, BFB, BEX A4 2005 - 2008 - BFB TT 1999 - 2002 - ARY, AUQ, TT 2003 - 2006 ARY, AUQ, BVR VW beetle, bora, golf passat 1999 - 2001 - APH, AVC VW beetle, bora, golf passat 2002 - 2005 - AWU, AWV, AWP, BKF, BNU VW beetle, bora, golf passat 2006 - 2010 AWU Octavia 1997 - 2001 - ARZ Octavia 2001 - 2011 - ARX, AUM, AUQ
  2. Здравейте, какъв е кода на мотора?
  3. 80 лв . на FEBI само лоста без щангата, не е оригинален но би трябвало да въреи работа. Утре ще го слагам.
  4. Днес успях да ги сваля аз ползвах ето това видео за насока: Само че при мен няма да стане само със смазване, едното рамо направо беше спекло на дясната чистака, няма мърдане. Поръчах си нов механизъм.
  5. Супер, вече 100% съм сигурен че това е нормалната работа! Мерси!
  6. Здравейте, Някой знае ли в София къде могат да ми оправят "сменят" механизма който движи предните чистачки на B6, по възможност без да ми чупи стъклото Мерси!
  7. Здравей колега,

     

    Вудях че на друг колега си съдействал за счупена щипка за рамото на предната чистачка за Ауди Б6 . 

    Имаш ли такива щипки? На мен ми казаха че се сменя цялото рамо което ми се струва абсурдно. :)

  8. Разбирам... Благодаря за бързите отговори! Вече съм малко по-спокоен , макар че все още ми се вижда странно да работи по този начин Но явно е нормално и ще свиквам сутрин като стана да чувам двигателя като V6.. Поздрави на всички!
  9. Принципно и аз четох че е нормално, но трябва ли също и помпата за вторичен въздух да се включва? Преди това имах Сеат 1.9 ТДИ и го имаше този момент със по-високи обороти докато загрее, особено зимата, но не знех че и при бензина го има това.Очаквах по бързо да сваля оборотите , когато е по-горещо. Иначе не записва никакви грешки колата....
  10. Здравейте! Има ли някой от форума с такъв мотор ? От скоро имам колата и до колкото четох това било нормално поведение на колата при студен мотор. Ситуацията е следната: Колата не е карана през нощта, сутрин като я запаля се получава момента от видеото, отива на 1200 оборота и помпата за вторичния вуздух се включва (чува се все едно перката на двигателя работи) , след около минута оборотите започват да намаляват и се стабилизират на 800 , което би трябвало да е нормалното. След това през деня ако паля колата няма такъв проблем. Четох в други форуми че това било нормално при студен мотор заради горивната смес, но навън в момента е 30 градуса , колко да е студен мотора?!? Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели дали е нормално!
  11. В България всеки гледа да те прецака да го е..а Незнам, какво да правя, нямам време да ходя до Германия и да търся ще се оглеждам още пък дано да изкочи нещо читаво. Благодаря за съветите!
  12. И на мен ми се вижда даже от снимите, че боята стои на "мехури"... Незнам дали си струва да я гледам изобщо за тази цена с такава боя
  13. Благодаря за мнението.И на мен ми се струва доста висока цената за плевенската , но мисля да си запазя час за преглед в Аутотехника в Плевен преди да реша да я купувам, за да се уверя дали е чак толкова перфектна.Ти от къде разбра че е регистрирана преди (2-3) месеца? Моторът на ловешката май наистина е слаб , но цената е почти същата като на другата ,но пък е 3 год. по-нова.
×
×
  • Create New...