Jump to content

NikiN

Members
  • Мнения

    174
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8 125 hp

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1574 профилни разглеждания

NikiN's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Подкрепям N1995, но не напълно. Писането във форумите не е толкова губене време, щото четенето може да се окаже полезно, а ако не се пише, няма кво да се чете. стана главоблъсканица Относно Жоро е на 100% прав, уникален човек, слушай го точно какво казва. Относно колата, търси друга, предна броня плесната боята се различава, сменяни дюзи - питай къде и с какви, и всичките ли са сменяни, че там е цифромания дори и през ибей нещата стигат до 4к с труда. Относно цената, вече спокойно се намират сравнително добри а6 за по 17к, все пак 2т кола с разход 13, и ускорение не това, което пише в книжката, сравнително сервизна кола, с други думи покупката не е проблем, мисли за поддръжката.
  2. Да ти кажа колега, няма да ме учиди, ако догодина по това време за 4ф в мобилето ще има цена която да е от 10*** лева, дори бих се хванал на бас, то сега има по 13к коли, макар че много ги превъзнасям с думата кола. от всичко което съм чел и съм се докосвал, дизела 3,0 е по-добре до бензин 3,2, са ще почне едно плюене по мой адрес, но това си е лично мнение и няма да се промени, така че да сипваме дизел и да сменяме масло, само че това няма как да стане. След като купя колата, ако я купя изобщо щото вече сериозно се замислям, си прежалвам едни 8к, и се готвя за война, пък ако е мир супер. ПП. Без дори да съм адвокат на вертера, , повярвай ми не се хващай за тези думи, те просто са черешката на тортата
  3. Веретере, уникален си брато, няма да спра да го повтарям. , само респект към теб. Завиждам ти, и се питах как си могъл да сменищ аудито с черокито, имал си време за преход, двете коли са ти били под ръка. Няокои хора казват, веднъж джип винаги джип. Интересното е, че не си минал през комби. Търсили си спорта, а намираш комфорта при адуи, макар и със спортно окачване и 19ки, сега няма спорт, няма комфорт, но има свобода. И аз имам куче, нъкъде бях чел че колкото повече опознаваш хората, толкова повече обичаш кучето си. Не мога да си представя да се кача на планината без него, само ако знаеш какви физиономии има от другите хора, които са с мен, но това е. Откровените хора са малко, а по написаното във форума си личи, че си такъв, и съм сигурен, че не ти е отнело кой знае колко време да напишеш последния пост, просто защото си казал истината. Още веднъж те поздравявам, и ти пожелавам, някоя тойота тундра или секвоя, просто съм убеден, че това ще е следващата ти кола - джип, бензин и много коне и цилиндри под капака, а до 3-4 годинки, може да се позамислиш за новата Х6. Сега да му мисля аз, още веднъж , защото малко са хората като теб по форумите, всеки пише каквото поиска, без дори да се докосне, до това за което пише, за мен е важно ако мога да помогна да помогна, ако ли не поне да не преча. В морето от мнения ми е достатъчно да прочета, твоето, на скай, на веско и на още няколко колеги, които сега не се сещам. За финал малко да се посмеете , и да се позамислите, , защо в бг няма предаване за употребявани автомобили? Според мен гледаемостта ще е на макс, а веретера го слагаме за водеш или поне да пише сценарий. Мнението на вертер трябва да е в златни, на тема защо си продадох а6ицата, защото ако не искам да се притеснява за колата си, и свободата е водеща, то гроздето няма да ми толкова кисело щото вече не ми е толкова високо, а защото понякога ще има кисел вкус. Карал съм а6 и все още смятам че е страхотна кола, не е най бързата, не е най-комфортната, но все пак е страхотна, може би защото не минал момента с пренасищането.
  4. Кво ставало тук докато ме няма, търся а6 седан на цена до 22-23к, но си признавам се чудя дали да не взема нещо за 16 и после да дам 7-8, няма да ме е яд, просто вече съм ги прежалил тия пари, кеф цена няма. да но гледах токлова много а6ци, чиято най висока цена беше 20000, и нито една не ми хареса, нито една, това говори че наистина съм се надценил, щото трябва цената да е по различна и по висока от 20к, ако ще взимам кола от бг, за да съм доволен аз от към качество. Бих казал че цените на а6 са по ниски отколкото трябва да бъдат, щото ако през 2004г колата е струвала 44к евра, то догодина колата трябва да е 11к евра, има едно много просто и истинско правило при колите, на всеки три години цената пада на половина, естествено зависи и от марката на колата, но отклоненията от правилото са за да го потвърдят. Това, че цената е 8к евра, говори за катастрофирала кола, много карана кола, крадена кола, и каквото се сетите, това ми е ясно, ама чевек се надява. да има екземпляр, не искам да казвам как взех сегашната ми кола преди почти 6г, то ще падне едно плюене по мой адрес, но важното е колата да се поддържа, и като четях как веретера и скай си поддържат колите и особено вертера с каква любов говореше и пишеше и сега изведнъж разочарование, а те не са имали кой знае какви технически проблеми. Сигуерн съм че не биха избрали ауди пак, има един приятел от софия за мен най разбиращия от аудита, макар че някои го оплюват, та той казва а6 3,0тди започнаха да си показват рогата, така че който карал, карал, който се кефил кефил, сега разходите са повече, купувайки тази кола трябва да си оставищ за нея между 8-10к, за да не намразиш марката после. Това е причината, поради цената на този автомобил трябва да спада значително, но марката го дърпа в другата посока, а някъде бях гледал че малко преди да излезе 80ката, ауди продавали по 10000 коли годишно, въпреки куатрото и много победи по ралитата, но сега са на върха, може да не са сами, но са там, не мисля че мерцедес може да се опъне, но като чели баварците са крачка напред през последната година. Сега да се върна в моето настояще, което е с 10години по назад от европейското и да си кажа че успях да намеря читави мерцедеси, ако въобще думата читав може да се използва за мерцедес w211 е класа, екстериорно и интериорно те бяха по запазените коли, нищо че бяха и по старите,като погледна някое ауди с обелена до ръжда боя при прединя прозорец и тавана се чудиш какво става, но като погледнеж ръждата отдолу при мерцедес по някои елементи се сещаш за какво иде реч - годинки, но отвън е мерц. А днес като обясняваше един приятел в какъв филм е влизал при регистрацията на колата си, направо ми настръхват косите. Но да си купиш кола на сатро си е приключение, през което трябва да се мине, ще ми се всичко да е като със сегашната ми, но уви джамбази много, а балъци с пари и без пари още повече. Аз съм от балъците или ако не съм, то е защото още не съм си купил колата. Ето така се чувствам, но такъв е живота. Така че играта продължава и даже става по интресна. Скай благодаря за поканата, като имам път до варна ще ти се обадя задължително, просто ми се иска да се запознаем, сигурен съм че ще разбера много за любимата мрака и за сега мечтаната кола. Не знам как се решавате на това, но може би защото ми е първа лична кола, мойта не ми се ще да я продавам, никога не казвай никога. Айде стига, че няма кой да го чете
  5. Да се включа и аз, относно еската, видях я на живо вчера, и както вече писах продавача има 4 а6 и четирите не стават. еската е без ксенон и това ме отврати най много, джантите са реплика и резервната, която беше оригинална е лепена, ако бях боядисвал аз капака може би щеше да стане малко по - добре, говоря за предния, въпреки всичко луфтовете бяха добре направени, волана беше много зле, а колата уж вече беше продадена на приятел. Омасляването за което говоря по-горе беше доста, колата ми намирисваше като на люто от зад, а имаше и накъкъв паразитен шум при запален двигател, който после изчезна. В момент на превключване на място, автомата се замисляше и от свободна на задна се усещаше ритане, като това ритане межу превключване на другите скорости беше по малко, автоматичната ръчна работеше, за друго не се сешам, човека не можа да каже дали имаме филтър за твърди частици или не, а после доваби, че всички а6 дизел имали. ПП. Никой не казва от какво се получава това омасляване и как се оправя
  6. Не дей да проваваш колата си, първо верета, сега и ти, най малкото форума изобщо няма да е същия, това което сте правили вие двамата, и сега продавате колите си ме води до извода да не купувам такава, разума казва да не купувам, сръцето купи, както и при седан и авант, същото е - сърцето вика и крещи седан. ПП. от какво може да се получава това омасляване при тая тръба която тръгва от двигателя и отива при въздушния филтар, не знам как да прикача снимка за да покажа точно под кората на двигателя е?
  7. Вчера убих цял ден 500 км и гледах коли в дупница, пазарждик, пловдив и горубляне като за десерт, разочарованието е пълно и спирам до тук щото пак започвам да се ядосвам. За колата която питах по нагоре в темата с изместената задна емблема, само ще кажа че е отваряла предните възглавници и много други тъпотии. Имам един въпрос. Спомням си някъде в питанките за 4ф бях чел от какво се получава омасляване на големия маркуч който излиза от под капака на двигателя и отива към въздушния филтър, извинявам се ако не го обяснявам правилно, но не съм запознат много добре. Омасляването е точно при двигателя при този голям маркуч. Вчера гледах около 15 а6 и само една беше без това омасляване, сигурно измита по добре от другите , имам спомени , но не съм сигурен, че се дължеше на някаква скоба, която не е затегната, но не мога да го открия сега, може ли някой да помогне!
  8. на място и точен помоща ти ме е много полезна. Едно БЛАГОДАРЯ няма да стигне
  9. а, какво включва, какво точно проверяват?
  10. Какви пари е една диагностика в порше пловдив
  11. Как разбра че окачването е спортно, аз ли невиждам къде го пише
  12. И какво излиза сега, Хамериканците знаят какво да карат, нищо че крайслер и GM фалират през ден и ги спасяват, нищо че се говори, че именно крайсле са съсипали е класата на мерца в перода от 2002 до 2006, от към качество, то винаги трябва да има виновен , Не знам, утре ще ходя да видя това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11347911666836086&f1=details, на което задната емблема бие леко на ляво, , но това е сигурно от удара и изкривена геометрия, която е поправена с цената , но какво да се прави, пропадна ходенето до гърция та поне ако не до цариград дето е в турция да стигне до филипополис да се поразходим малко и да се посмеем
  13. Само аз ли забелязвам, че задната емблема е сложена от гаражен майстор по на ляво , утре отивам да я видя, усещам че разочарованието ще е пълно.
  14. Докато не свършат парите няма свършване на новото, иначе ще свърши потреблението, което естесвено няма как да стане или ще стане ако утре магнитната бурия накара света да спре да се върти , Какво караш сега та имаш едновременно 4х4 и задно, джип някакъв? Щастливец е този, който е купил аудито ти , Чувал ли си нещо при а6,6цилиндъра дизел 2012, което да може да изключи двата цилиндъра и да се превърне в 4 цилиндъра примерно в градски условия, гледах го по тв, така че предполагам че скоро ще може да имаш 4х4 и предно или задно в една кола. За скуката при ауди не съм много съгласен, но немога да споря с теб, защото аз имам няколок часа, а ти години зад волана на ауди, така че съм склонен да се съглася с теб. Кефа идва зимата. Кажи за дилемата а6 куатро срещу джип, но не такъв за лов, а от тези магистралните. Само слушам легенди за тях гледам по туба как ниви бият хамъри и Х5ци
  15. Евала вертер, много добре написано, описано и въобще четеш и си мислиш че четеш някакво професионално списание айде да не правя реклами, но това въобще не ме учудва за вертера. Това, което ме учиди, е че неговори въобще за комофорт, толкова ли няма разлика между бвм и ауди. Тук не говоря за ваздушно окачване. Останал съм със впечатлението,че бмвто е по шумно, явно съм попадал на по стари екземпляри, говоря за е60.За ускорение няма какво да говоря, там отговора е ясен като в топъл и сух слънчев ден - бмв, какво правим през другата половина от годината обаче. за 535дизел на бмв само хубави думи, но като цена не може да се смъкне въобще до цената на а6 4ф, то ясно че качественото е по скъпо, но дали само това е причината незнам. И накрая въпреки, че си се опитал да говориш много балансирано и безпристрасно, ми се струва че има лека нотка на разочарование от аудито. За мен сигурността и спокойствието е безценно, адреналинът на пътя е много як, но само когато си сам, такива глупости от рода абе нищо няма да стане всичко е под контрол, и аз съм ги разправял, но от опит знам, че на пътя от теб зависи много много малък процент, който все още не мога да определя дали е двуцифрено число, все пак обече 1% винаг и може да добре дошъл при определени ситуации, другото е колата, времето, пътя, другите на пътя и този от горе, а може и още нещо. За мерца - е320сди, учудващо добро ускорение, незнам това което карах дали не беше чипнато пипнато, макар че като попитах отговориха отрицателно, комфорт на ниво, достига поддръжката на аудито при положение че ти се случи прословутата и преувеличена за мен случка със спирачките и по-специално есбеце модул, който е гаранционно и извънгаранционно признат в белите страни и струва малко под 2к евра, но в бг си е драма. 4матика е скъп и въобще не може да се сравни като цена с а6, признавам не съм карал такъв. И накрая за мен излиза, че а6 4ф 3,0тди куатро е разумния избор от неразумната немска тройка, от гледна точка на поддръжка.
×
×
  • Create New...