Jump to content

franseto

Members
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 80, иска и Q7.

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    AUDI, 80най-вече!!!

franseto's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, защото тогава излиза, че напрежението се губи по пътя. Мерси за отговора колега!
  2. Акумулатора е чисто нов, иначе напрежението на корпуса и на клемата на алтернатора, мисля че беше даже 15В. Значи засега да не ходя на майстор и да го следя да не падне под 13.8?
  3. Колеги, прочетох темата, но не намерих конкретен отговор на моя казус. Става дума за Б3, 1.6, бензин, акумулатор 55А. Алтернаторът ми зареждаше на 13,2, отидох на майстор, той смени релето и четките, каза, че всичко друго е наред. След това зареждането стана 13,8 без консуматори, с фарове 13,7, а с фарове и парно 13,4. Питах го дали не е малко това, но той каза, че няма рлоблем. Въпреки това си мисля, че има проблем и се чудя какво може да е и при кой майстор да ходя. Мерси предварително за отговорите!
  4. Здравейте, уважаеми колеги! Мисля, че си реших проблема, а причината се оказа комплексна. tachman беше прав-ангреажният ремък беше прескочил зъб, което предполагам се е получило от некадърно поставяне, понеже го смених преди нова година. ifidik също се оказа прав-катализаторът беше запушен (а аз бях останал с впечатлението, въобще нямам катализатор, но хубаво, че майсторът се усети да провери). Той го изчисти, от което Аудито стана по-шумно, но и без това сега е модерно да звучи по-спортно. Последното нещо, което смених беше маслото, понеже вглеждайки се в стикера на капака видях, че си е изминало пътя. Скоро ще гледам да я тествам и на дълъг път. Благодаря ви за безценната помощ!
  5. Разклоненията и клапана са здрави и изглеждат в добро състояние. Колеги, причината не може ли да е в съединителя? При тръгване нямам проблем, но по него нищо не е сменяно и си мисля, че не зацепва напълно.
  6. Действително, почти няма инерция, дори по наклон. И аз си мислех, че може да е от задържащи апарати, но днес я вдигнах на крик и всички колела се въртяха на ръка, а ако задържат мисля, че това не е възможно, или греша? Оборотите не се менят като движа филтъра. Иначе тялото на карбуратора не съм го свалял, но ще го сваля, за да огледам тампона.
  7. Доколкото успях да огледам-няма никакво спукване или цепнатина.
  8. Да, работи равномерно и без нови и странни звуци. Лошото е, че нямам оборотомер, но утре ще се пробвам внимателно да огледам гумения тампон за пробойни.
  9. Въздушният филтър е на 3500км, а производителя го дава за 12 000. Естествено, че ръчната е спусната.
  10. Уважаеми колеги, пиша ви отново с молба за мнение или съвет. Заглавието изглежда по-скоро глупаво отколкото изчерпатено, но става дума за поредния проблем. Аудито ( ауди 80, Б3, 1,8 бензин/газ) буквално не иска да върви. Сутринта запали без проблем, тръгна, но за да върви трябва да давам „газ до ламарината” и максимално вдигна 80км/ч, отпусна ли газта направо спира. И на газ, и на бензин поведението е едно и също. Вдигнах капака, но се оказа, че всичко е нормално-има си всички течности, ремъците изглеждат напълно нормално. Имате ли представа какво може да е станало?
  11. Колега, написал си, че алармата е фабрична. Ако обаче е доработен вариант и е от по-евтините звука се изключва като се откачи зануляващата жица от шасито, иначе друг начин няма.
  12. Да, наистина се оказва, че е водната помпа! Днес видях, че е малко мокро под нея и че антифризът е намалял малко. Чудя се дали се сменя лесно, колега?
  13. Уважаеми колеги, благодаря ви отново за вашите мнения и добронамереното желание за помощ .Пиша ви отново за съмет или мнение. Карам със 100км/ч по магистрала Хемус, пред мен имаше автобус и за да намаля отпуснах педала на газта, но в този момент се чу ужасно свирукане от предната част на Аудито. Спрях веднага отворих капака, но всичко изглеждаше наред с изключение на слаба миризма на изгоряла гума или нещо подобно. Изчаках малко и тръгнах, отново чувах свирукане при намаляване на оборотите и отпускане на газта. Иначе при ускоряване, дори по наклон нямаше проблеми. Според мен причините може да са тези, но може и да е нещо съвсем друго, за което не подозирам: 1) Остаряло и засъхнало феродо (изтъркана накладка) или задържаща изведнъж спирачка. 2) Ролка на ангреажния ремък, който ми смениха преди месец. 3) Нещо друго... !!! ??? Как мислите?
×
×
  • Create New...