Jump to content

pirata71

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pirata71

  • Рожден ден 1.06.1971

Друго

  • Kaра
    Q7

Персонална информация

  • Локация
    ВАРНА

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

pirata71's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за отговора.Точен!!
  2. Колеги,от час ровя и търся информация по тема за неработещ скоростомер .Не намирам нищо При мене стрелката като запаля и тръгна отчита ,покарам малко и започва да играе от 0 до повече от скоростта ми на движение и заковава пак на 0.Вечер оставям колата ,на сутринта тръгвам отново поработва малко и спира.Не ми отчита изминати километри.Последната седмица спря напълно,а стрелката на горивото започна леко да да играе и да не показва реално.Колата е а6 с5 1.8т 1999г..
  3. pirata71

    Проблем с таблото

    При мене а6 1999г 1.8 т 150 коня стрелката на километража почва да прекъсва след 10-15 км каране и накрая умира на 0.Тогава спира да отчита изминати километри,круиз контрола изключва,ако го използвам в момента изключва.Стрелката на температура охл.течност си стои в повечето време без да помръдне и след 10-15км каране заковава на 90 градуса.Стрелката на горивото започва леки колебания.Ще взема ново табло .което не е с бял капак ,да не френско,но после какво следва?Някой майстор във Варна да препоръчате за този проблем?Че ,чета за обучаване на таблото,възможности за големия дисплей и други такива...........Не е за мене тази работа.Ако бе само до развиване винтове и закачане букси няма проблем,ама до там съм:)
  4. Разглобява се по този клип,като има разлика накрая.Нашите на ауди са с щипки и не се вади пружината(кривата на тел подобна),а се откопчават щипките.Те са две пласмасови ще ги намерите лесно.Имам снимки,но лимита ми свърши за качване на файлове.Разглобяването е безпроблемно,няма как да се разхвърчат разни елементи и да не може после да се сглоби:))))))На първа снимка е показана метална щипка,която откопчавате и под нея се намира микро ключетоПри мен едното микре е изправно,другото е счупено.Ексцентрика ми е лошо надран и затваря веригата постоянно на предна лява брава .Снимките са на двете микро ключета на двете брави,задната ми ,която подмених се оказа счупено микре,а на предната микрето е здраво с нарушена изолация проти в прах и влага.Самото микре си работи перфектно!!!Това означава,че явно плафони и осветление са светели и при затворена врата дълго време,което е наложило някой малоумник да прекъсне веригата някъде другаде...........Ще се търси....
  5. Всеки си знае възможностите.....Не ми се разглобяваше брава досега,но намерих едно видео и по него мисля да започна.
  6. Алексиев напълно си прав.В случая двете брави ми ги подариха с куп други части и разбира се ,че това което следва е точно това ,което си написал.Отремонтиране на двете извадени брави,смяна микрета.За задна вече знам ,че проблема е точно такъв,резервната си тръгна перфектно.Друг е въпроса ,колко ще работи!!!Идеята на моя пост е ,че бравите могат да се извадят без да се налага изваждане на цялата рамка със стъклото.Цялата рамка на вратата ще вадя на предна лява,заради смяна водачи на стъклото.Има един майстор във Варна-Бай Марин-жилото му викат.Инвалид е човека,трудно подвижен,но е голям майстор.Работи в гараж в Трошево,.Има си водачи човека за всякакви автомобили,но трябва да му занеса разглобена рамката.Искаше ми се да окъся пиновете на буксата на бравата,но без информация от електричар не смея,да не изгоря нещо.....
  7. Е па нема нов елемент .ако имаше нова брава от некъде да бих я сложил.Ти четеш ли изобщо какво пиша??????На задна врата си тръгна идеално,ама на предната йок:)Ай като не знаеш и не си чак да помогнеш не се обаждай:)
  8. Продават се 15 бр колички-нови.Единична цена 300лв.При покупка на всички -оптстъпка.Внос от АНГЛИЯ.Цена там като нова 700 британски паунда! Количките са с товароподемност до 250кг,стабилни,здрави.Девет от тях са чисто нови неупотребявани.При интерес звънете на тел 0878808736. имейл piratа71@abv.bg
  9. Разбира се ,че от майстор има нужда,защото и те хляб трябва да ядат,но гледам да си спестя поне малко парични знаци:)))За 4 месеца съм ги нахранил за над 2500лв.Останаха още куп неща за правене и гледам такива дреболии сам да си ги оправям.Нали това е идеята на тези форуми-да получим информация как в домашна обстановка да си свършим малки дребни ремонти.Че не светели вратите едва ли е проблем,който е на 1 място!!!Колата имаше проблеми и във четирите врати.Шофьорска врата плаче за смяна на водачи на стъклото,задна лява пък въобще не сваля и вдига стъклото с никой бутон,предна дясна,която описах не реагира не пали осветление и задна дясна единствено успях да поправя със смяна брава!!! Самата смяна вчера ми отне 1 час време и бе направена ей така от интерес дали ще се получи.Бравите купени на символична цена от морга.Сега мисля да махна кората за 3 мин и да откача буксата.Питам се ,на кои пинове да сложа мостчета да видя нещо дали ще пресветне.Примерно 1и2 плафон,2и3 осветление и така....Светне ли нещо, ще знам ,че проблема е във бравата и почвам разглобяването и за да стигна микретата.Ако ли не, продължавам веднага с проверка кабелите в маншона,после проверка слаби връзки комфорт модула.....Както писах по горе 3 врати имам за разглобяване и ако не мога сам естествено ще се ходи на майстор!!!!!
  10. Колеги,от няколко месеца чета тук и много съм доволен от информацията,която получавам.Затова реших да споделя как се сменя брава на дясна пасажерска врата,заради обичайният проблем със микрета.Доста се чудих дали сам да разглобявам или да ходя при майстор,но се престраших и се оказа ,че когато бавничко и с акъл го правиш се получава!!Досега ме спираше това ,че цялата рамка си мислях ,че трябва да се извади заедно със стъклото,но се оказа ,че няма нужда!!! Най напред двата проблемни болта,които не се развиха нормално и се наложи да си разпробия 3-4 мм ,по този начин,от жегата и с клещи с второ рамо се разхлабиха.Едва тогава почнах да махам кората,а болтовете оставих за накрая,но вече знаех ,че там няма има изненада!! Двете винтчета се развиват Следва копчето за прозореца В отворчето с малка отверка само се бута щипката Вадим бутона,буксата разкачаме,дърпаме кората нагоре и Откачаме жилото на вътрешната дръжка Останаха още 3 букси ,откопчаваме от държачите и си разкачаме.Тука няма изненади,няма как да ги объркаме после,всяка си е различна и си влиза където трябва. Вече можем да извадим внимателно кората и ето вратата как изглежда Двата болта ,които държат ключалката не са ни проблемни вече,знаем ,че са готови,жилото на вътрешната дръжка е откачено,но трябва да откачим лостчето хванато за механизма на външната дръжка.Ако извадим рамката със стъклото ще стане лесно,но може и без да се вади С по голяма и дълга отверка натискаме тази контра,която слиза надолу и виждаме лосчето ,което някакси трябва да извадим от леглото му.Аз не успях преди да развия двата болта ,които разпробих,бравата падна малко надолу и се отвори място да бръкна с по малка отверка за да освободя лостчето Тази букса не помръдна на лекия ми опит да я разкопчея и затова когато измъкнах бравата,която излезе много лесно(има достатъчно място) Я ЗАВЪРТЯХ и видях,че от вътрешната страна с малка отверка да подпъхна за да освободи и да излезе!!!!! Прехвърлих жилото и лостчето на новата брава и по обратният ред сглобих.Използвах старите леко разпробити болтове,но ако искате си ги сменете с нови .Аз просто със дрелката и със същото свредло си напънах малко да стегнат!!!Бравата купена от морга сменена.Проблема ми не се реши за съжаление.При отваряне на вратата не светват плафони купе,осветление под жабката,осветление на самата врата.Четох във форума за а4 има информация,но за а6 буксата на бравата не знам кои пинове да окъся за да тествам къде е проблема.Предният ден на задна дясна врата извърших същата процедура и там нещата се решиха.Всичко си проработи след смяна на бравата!!!
  11. pirata71

    Вадене на катализатор

    Познавам автомонтьори,които доста често правеха тази гимнастика.Парите ,които прибираха бяха някъде около 400-600лв.Влиза колата при тях за някав ремонт и излиза с избушен катализатор без собственика въобще да разбере.Доста се бяха притеснили веднъж,когато компютъра на няква S класа, беше отчел някакви грешки,че викаха друг спец да лекува и него :)))))))))
×
×
  • Create New...