Jump to content

rikiaudito

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

rikiaudito's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Намерен е ботуш. Модератор може да изтрие темата!
  2. Здравейте, купувам заден ботуш , в който стои задния ляв амортисьор . Колата е А4 Б5 1.8Т quattro АЕБ. Парт. номер 8D0 512 341.
  3. Пичове здравейте отново . Днес майстора звънна да ми съобщи добрата вест , че колата е готова.Обясни набързо проблема и той беше следния:Задръстена цедка и от там маслената помпа също е била аут.Сменил ги е и двете , също така е сменил всякакви ремъци , ролки и маслото.Всичко излиза 650лв. Незнам доколко е нормално ,защото не съм много запознат с цените на аудитата , това може вие да го кажете.Каза ми също така , че е проверил всичко останало по колата и всъщност всичко е на 6. Окачването е бетон.Слава богу , че се оказа по - малкия проблем и няма да се сменя/оправя двигател .Благодаря на всички за мненията и само да поясня на robobug ,че всъщност пуснах темата директно след като докарах колата от Дупница (да не кажа ,че по път писах )
  4. Колеги , благодаря за бързите отговори. Закарах я на майстор и я оставих , ще видим какво ще каже и ще го сравня с това което предполагате. Ясно е , че трудно може да се каже какво е точно само на догатки , но и мненията които получавам тук дори само за мен като инфо са добри. Като се оправи колата ще пиша какъв е бил точно проблема. Сега като се сетя сигурно в колата има вече 6-7 литра масло , дано не е много
  5. Здравейте колеги , днес купувах на един приятел ауди а4 турбо куатро 1.8Т 150 коня 97г.Купих го от Дупница без видими проблеми .Тръгнах към София изпробвах я на магистралата вдигнах 180-190 , колата се държи перфектно , след това продължих с по- малка скорост 140-150 и малко преди Перник срещу Петрола започна да ми свети лампата на маслото. Спрях и понеже не разбирам купих 2-3 литра масло и долях като мислех , че има теч.След хубав оглед установих , че няма теч и тръгнах.Положението беше същото след като мина точно 1500 оборота без значение на коя скорост лампата започва да свети , като ги сваля под 1500 спира да свети. Колата стига 90 градуса после си спада на 70-80 и колата работи перфектно на празен ход.Мина ли 1500 оборота червената лампичка започва да свети.Отзад пуши нормално и съвсем леко.Леко започна да трака като дизеларка , според шума който долавях това бяха повдигачите.Докарах я на ход до софия като не съм превишавал 1500 оборота.Ще я карам на майстор няма начин , но искам да попитам дали някой е имал подобен проблем и какъв може да е ? ПС: Търсех подобни теми във форума , но нямаше. ПС1:Извинявам се за правописните грешки , ако има такива.
×
×
  • Create New...