Jump to content

Kris66653

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 Б6 1.8Т;Б5 1.9TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Kris66653's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Kris66653

    Изваден вакум

    Благодаря за отговорите!
  2. Kris66653

    Изваден вакум

    Ограденото е гумено коляно от което тръгва нещо.. Другия край незнам къде е. Това е точно под всмукателния колектор.
  3. Kris66653

    Изваден вакум

    Здравейте, Снимката е под всмукателния колектор на Б6 1.8Т 150к.с.2002 и забелязах липсващо вакумче.. Само гуменото коляно си седи/на снимката точно над вакумния клапан/. Някой знае ли къде води... Не намирам извадено или скъсано такова..Благодаря!
  4. Колега интересува ме имаш ли тази пластмаса от преден подкалник на А4 Б6 2002 и ако нямаш дали може да поръчаш?
  5. Здравейте колеги,колата ми е А4 Б6 1.8Т 2001г. Забелязах че включва перката на радиатора от време на време при изгасен двигател и изваден ключ.Разбираемо би било ако е адска жега и съм карал продължително ,но понякога дори и след като е карана съвсем малко (5 мин, 2-3км) незагряла.Възможно ли е да е датчик на перката или нещо подобно и къде се намира той? Благодаря.
  6. Не е мека връзка,по скоро ми казаха за Мап сензор..при 110 кс било със същите симптоми ако се е развалил .Някои знае ли къде се намира при 90кс
  7. Колата е 1.9тди,90кс,96г,1z мотор.Появи се следния проблем,паля-тръгвам нормално,слагам втора и след като подавам газ плавно почва да ръмжи като без гърне,пускам газста-работи си нормално.Оказа се че само при подаване на газ ръмжи и трака тежко все едно слушаш трактор.Гърнето и генерацията са здрави. Дайте мнение колеги.
  8. Колега имам нужда от предни амортисьори без пружини,пълен комплект носачи и ляво каре за А4 1.9 ТДИ 96г. седан 90 к.с. ако може да ми дадеш цена поотделно и за 3те заедно
  9. Колега смених семерингите на вала и понеже нямах инфо за километрите на агренажа го смених и него(така и така ще разглобяват)и ролки,водна помпа,гарнитурата на капака на мотора също.А и едни гарнитурки на горивната помпа.300 лева части,200 труд,но за сега няма проблем,маслото си седи както трябва.Аиде успех.
  10. Много благодаря за отговорите
  11. Здравейте колеги,преди няколко месеца си купих А4 1.9TDI 90к и съм нов във форума .Проблема е,че губя масло,за 2000км 1 литър.Забелязах течове от две места-в ъгъла на капака на мотора и при ролката на агренажа отпред.Разбрах,че второто се дължи на семеринг на коленовия вал който дори и след смяна не изкарва дълго и единственото решение е смяна на целия коленов вал ?!?!?!Вярно ли е това?И за гарнитурата на капака-лесно ли се сменя,забелязах,че капака се държи само от 4 болта.
×
×
  • Create New...