Jump to content

PAVKATA26

Members
  • Posts

    1,306
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About PAVKATA26

  • Birthday 03/14/1980

Друго

  • Kaра
    A4 3.0 TDI S-tronic

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Троян
  • Interests
    Audi A6 Avant S-Line, 3.0 TDI, 326 ps

Recent Profile Visitors

4,615 profile views

PAVKATA26's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, търся предна лява ел.седалка за ауди а4/а5 б8, трябва ми само механичната част, независимо тапицерията каква е. Възможно е и да става от други модели на Ауди, но не съм наясно .
  2. Момчета, въпреки че не бях прочел какво сте писали, като мнения за рециклираните, аз реших да не се вкарвам в излишни драми и взех нови амове, с всичките му "аксесоари" към тях. Разсъдих по същия начин като някои колеги на предната страница - по-добре малко повече пари сега, но сигурно, от колкото сега да платя по-малко за рциклирани и след година-година и половина да купя нови. В крайна сметка драмата свърши, сега остава да ги онтирам и да разберем разликата Нещо което ме смути, и си задавам въпроса от няколко дена насам-защо не се предлат алтернативни варианти, все едно производителите са се наговорили (картелно) кой за коя марка автомобили да произвежда и да не се месят едни-други. Странно! Става въпрос само за адаптивни амортисьори, за другите има варианти много.
  3. Значи си скептичен към рециклираните? Къде си рециклирал твоите?
  4. Аааа не, мисля че няма да го премахна. Уникално е усещането. Когато си в града и караш по неравности - comfort, като карам на хубав, равен път или магистрала - dynamic. Ако не намеря, пробвам с рециклиране.
  5. Да, както колегата каза, в ebay има, намерих няколко, но е доста несигурно, поне за мен. А цената, която успях да намеря за ОЕМ, максимално ниска е 850 лв. Алтернативни няма! Само оригинални на Sachs CDUC, това е търговското наименование. За сега везните клонят към рециклиране на 1/3 от цената на нов, освен ако някои не намери алтернатива и да ги наклони в обратна посока. Видях в другата тема, към която си дал линк, че си сменял амортисьори, но предни. В сайта на търговеца изобщо липсват задни. Ти, твоите сменял ли си ги?
  6. Бреее, никой ли не се е сблъсквал с този проблем?
  7. Момчета, задните амортисьори протекоха! Ще трябва смяна, това е ясно. Проблема е, че са адаптивни и до колкото моето проучване установи, няма алтернативни, само оригинални на Sachs. Колата е Ауди а4 б8 3,0 тди, 2011г., с АДС. Въпроса ми е, има ли някой опит с този проблем, да е открил приемливи решения, изключвам закупуването на ОЕМ, т.к. цената е доста висока. Какво ще кажете за рециклиране, в някой от сервизите предлагащи това?
  8. Благодаря на Райно за бързата доставка на консумативите от горния пост. В деня, следващ деня на поръчката, консумативите бяха при мен - в оригинални опаковки и съобразно изискванията за най-високо качество. Определено ме спечелиха като клиент!
  9. PAVKATA26

    3.0 TFSI 2014

    Ети ти една идея за промяна в интериора. Aluminum wood Beaufort black - може би най-доброто предложение за интериора от Ауди....а и не много евтино 1 970,00 euro.
  10. PAVKATA26

    3.0 TFSI 2014

    ВАско, обади ми се и да ти дам да покараш моята въпреки, че е 3 литров дизел, 2012г.,кутията ми е С-троник (7 степенен), та да си направиш макар и малка съпоставка. Но определено реди скоростите по-бързо от типтроника..........и то при моя стил на каране....знаеш
  11. В интерес на истината не е нужно да съжаляваш за тази кола-има нави, но няма мулти волан, няма преден парктроник, не е автомат, кожата на седалката е доста износена. Та за колегата, пуснал темата, насочвай се към Б8 във варианта с 3,0 литров дизел и С-троник. Да, по-нови са и са малко по-скъпи, но удоволствието от работата на кутията и определено по-ниския разход на гориво, в сравнение с типтроника, си заслужава инвестицията. Има много какво да се пише по отношение на 3,0 литровия дизел в Б8, но ако се сетиш нещо питай.
  12. Това с грешката TPMS е за датчиците във вентилите на джантите, относно налягането в гумите. TPMS - tyre pressure monitoring system. А за другата грешка, все си мисля за освобождаващия механизъм на ск лост, който може да се повреди и когато натиснеш педала на спирачката той освобождава ск лост. Но може и да е друго.
  13. Момчета, по-запознатите от Вас биха ли могли да кажат, датчик за парктроник с този парт номер 4H0 919 275А, може ли да замени моя, който е с този парт номер 1S0 919 275 D.
  14. Райно, тя колата, че е красива така с 19-ките е красива, спор няма, ама зимата при нас има много сняг, а улиците не се почистват качествено и стават големи неравности (ледени), които изчезват едва когато се затопли времето. С тези гуми е много некомфортно да се пътува както в града, така и извън него, особено сега когато по пътищата се появиха буквално "ями" и е като лунен пейзаж. Комфорта при шофиране и евентуално опазване на джантите е едната причина да имам желание да мина на 17` през зимата. Другата причина е височината на колата-много е ниска с тези гуми. Предпочитам да бъде една идея по-висока, за през зимата, да няма особена визия, но и да няма вредни последици, като закъсване, теглене, счупени пластмасови кори и т.н. За това събирам мнения.
×
×
  • Create New...