Jump to content

PAVKATA26

Members
  • Мнения

    1306
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно PAVKATA26

  • Рожден ден 14.03.1980

Друго

  • Kaра
    A4 3.0 TDI S-tronic

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Троян
  • Интереси
    Audi A6 Avant S-Line, 3.0 TDI, 326 ps

Последни посетители

4344 профилни разглеждания

PAVKATA26's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, търся предна лява ел.седалка за ауди а4/а5 б8, трябва ми само механичната част, независимо тапицерията каква е. Възможно е и да става от други модели на Ауди, но не съм наясно .
  2. Момчета, въпреки че не бях прочел какво сте писали, като мнения за рециклираните, аз реших да не се вкарвам в излишни драми и взех нови амове, с всичките му "аксесоари" към тях. Разсъдих по същия начин като някои колеги на предната страница - по-добре малко повече пари сега, но сигурно, от колкото сега да платя по-малко за рциклирани и след година-година и половина да купя нови. В крайна сметка драмата свърши, сега остава да ги онтирам и да разберем разликата Нещо което ме смути, и си задавам въпроса от няколко дена насам-защо не се предлат алтернативни варианти, все едно производителите са се наговорили (картелно) кой за коя марка автомобили да произвежда и да не се месят едни-други. Странно! Става въпрос само за адаптивни амортисьори, за другите има варианти много.
  3. И все пак - да или не на рециклираните амове?
  4. Значи си скептичен към рециклираните? Къде си рециклирал твоите?
  5. Аааа не, мисля че няма да го премахна. Уникално е усещането. Когато си в града и караш по неравности - comfort, като карам на хубав, равен път или магистрала - dynamic. Ако не намеря, пробвам с рециклиране.
  6. Да, както колегата каза, в ebay има, намерих няколко, но е доста несигурно, поне за мен. А цената, която успях да намеря за ОЕМ, максимално ниска е 850 лв. Алтернативни няма! Само оригинални на Sachs CDUC, това е търговското наименование. За сега везните клонят към рециклиране на 1/3 от цената на нов, освен ако някои не намери алтернатива и да ги наклони в обратна посока. Видях в другата тема, към която си дал линк, че си сменял амортисьори, но предни. В сайта на търговеца изобщо липсват задни. Ти, твоите сменял ли си ги?
  7. Бреее, никой ли не се е сблъсквал с този проблем?
  8. Момчета, задните амортисьори протекоха! Ще трябва смяна, това е ясно. Проблема е, че са адаптивни и до колкото моето проучване установи, няма алтернативни, само оригинални на Sachs. Колата е Ауди а4 б8 3,0 тди, 2011г., с АДС. Въпроса ми е, има ли някой опит с този проблем, да е открил приемливи решения, изключвам закупуването на ОЕМ, т.к. цената е доста висока. Какво ще кажете за рециклиране, в някой от сервизите предлагащи това?
  9. Благодаря на Райно за бързата доставка на консумативите от горния пост. В деня, следващ деня на поръчката, консумативите бяха при мен - в оригинални опаковки и съобразно изискванията за най-високо качество. Определено ме спечелиха като клиент!
  10. PAVKATA26

    3.0 TFSI 2014

    Ети ти една идея за промяна в интериора. Aluminum wood Beaufort black - може би най-доброто предложение за интериора от Ауди....а и не много евтино 1 970,00 euro.
  11. PAVKATA26

    3.0 TFSI 2014

    ВАско, обади ми се и да ти дам да покараш моята въпреки, че е 3 литров дизел, 2012г.,кутията ми е С-троник (7 степенен), та да си направиш макар и малка съпоставка. Но определено реди скоростите по-бързо от типтроника..........и то при моя стил на каране....знаеш
  12. В интерес на истината не е нужно да съжаляваш за тази кола-има нави, но няма мулти волан, няма преден парктроник, не е автомат, кожата на седалката е доста износена. Та за колегата, пуснал темата, насочвай се към Б8 във варианта с 3,0 литров дизел и С-троник. Да, по-нови са и са малко по-скъпи, но удоволствието от работата на кутията и определено по-ниския разход на гориво, в сравнение с типтроника, си заслужава инвестицията. Има много какво да се пише по отношение на 3,0 литровия дизел в Б8, но ако се сетиш нещо питай.
  13. Това с грешката TPMS е за датчиците във вентилите на джантите, относно налягането в гумите. TPMS - tyre pressure monitoring system. А за другата грешка, все си мисля за освобождаващия механизъм на ск лост, който може да се повреди и когато натиснеш педала на спирачката той освобождава ск лост. Но може и да е друго.
  14. PAVKATA26

    Обща тема: Audi A4 B8

    Момчета, по-запознатите от Вас биха ли могли да кажат, датчик за парктроник с този парт номер 4H0 919 275А, може ли да замени моя, който е с този парт номер 1S0 919 275 D.
  15. PAVKATA26

    Обща тема: Audi A4 B8

    Райно, тя колата, че е красива така с 19-ките е красива, спор няма, ама зимата при нас има много сняг, а улиците не се почистват качествено и стават големи неравности (ледени), които изчезват едва когато се затопли времето. С тези гуми е много некомфортно да се пътува както в града, така и извън него, особено сега когато по пътищата се появиха буквално "ями" и е като лунен пейзаж. Комфорта при шофиране и евентуално опазване на джантите е едната причина да имам желание да мина на 17` през зимата. Другата причина е височината на колата-много е ниска с тези гуми. Предпочитам да бъде една идея по-висока, за през зимата, да няма особена визия, но и да няма вредни последици, като закъсване, теглене, счупени пластмасови кори и т.н. За това събирам мнения.
×
×
  • Create New...