Jump to content

SCHwabata

Members
  • Мнения

    1835
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    V8 PD

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Schwabenland

Последни посетители

4250 профилни разглеждания

SCHwabata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. След "тежката" зима, която изкарахме, предните два калника ми цъфнаха със зародила се ръжда под боята... И двата на едно и също място - горната част на веждата, на която от вътрешната страна има щипка, държаща болт за подкалника. Повечето модели на ВАГ се продават с 12г. гаранция срещу корозия. Та въпросът ми е - тъй като моята все още не е стигнала 12те си години живот, мога ли да отида в дилърството и да правя опити за оправяне на проблема от тяхна страна ? Общо взето, някой има ли идея как стои въпросът с корозия по автомобил, преди да е изтекъл срокът на гаранция и какво обхваща той(купе, едрогабаритни части, окачване и т.н.) ?
  2. Турбинита не е сваляна физически, за да обърна геометрията. Проблема скоро ще бъде разрешен (механичен е), като има голяма вероятност спрея за фурни и моя милост да са направили мизерията вътре. Благодаря на Пепи и тук за усилията и съветите, с които ми помогна !!! Ще споделя като има развитие.
  3. Колата е Голф 4 - 1.9 помпа дюза ARL.Проблема - геометрията ми беше запекла отново, хванах се вчера и я раздвижих с препарат за фурни. На разкачен актуатор се движи съвсем свободно вече. Събрах всичко, паля, газ и няма никой. Преди манипулацията 3 от 10 пъти си вървеше както трябва. Сега няма никакво турбо, няма свистене, няма тяга - нищо.Правих тест на basic settings 11 канал - вакуума дърпа от край до край актуатора и геометрията (следователно N75 работи ? ), обаче стойностите на компютъра не се променяха, нямаше и характерното свистене в крайно положение.Дебитомера работи в стойности. Катализатор няма. Грешки не записва никакви.Лог не съм правил, защото след 2400оборота влиза в авариен режим, колкото и пъти да пробвах.Преди 20 000км. правих абсолютно същата процедура - тогава при първото подаване на газ, отзад стана черен облак и колата си тръгна идеално.Сега обаче обратното. Всичко изглежда идеално на теория, обаче турбо няма.Ще съм благодарен на всякакви идеи и мнения, защото нещо просукам, а така едвам се кара. Знам колко много теми има, но нито една не намерих със същите симптоми. Писах и във фауве форума, но повече идеи и съвети са добре дошли
  4. Колега дали го имаш все още ? Или някой друг, ако се отзове ще съм много благодарен ! Преди време бях поръчал от склада, ама диска замина на някъде, стария правец изгоря и сега само кабела ми остана. Свалих от росс-тех, ама без лоадер/крак не разпознава usb-то, а драйвърите съм инсталирал.
  5. егати Много, много Благодаря !!! Ще си купя 20-тина, да направя герданче на Сканията
  6. Като гледаш актуатора на какво прилича, няма да се очудя и това да се разпадне Ти лесно ли я маха/слага твоята 6498392676 пъти ? Ама ти имаш поле за развитие, при мен е наврянаа.. Идея къде може да се намери ?
  7. А коя от двете е ? И двете ми излизат, като вариант за нашите варели.
  8. Момчета някой знае ли, от къде може да се намери/поръча скобичката, която държи рамото на актуатора и геометрията ? Позиция - 2 на снимката Търсих в 3-4 магазина, не се продава, като отделна част. А ми се иска да имам резерва, ако моята избяга или се счупи.
  9. Като запалиш колата, помпата прави вакуум, който издърпва лоста. Ако откачиш маркуча от Н75 или от актуатора, лоста трябва да се върне обратно. След запалването, ако лоста не се прибира или геометрията е блокирала или не стига вакуум до актуатора. Връщането на лоста при липса на вакуум(както Н75 задава във високите обороти), става посредством пружина в актуатора. Това че външно актуатора ти е здрав, не означава, че пружината връща всеки път. И при положение, че един път забива, един път не и геометрията е чиста, бих започнал от там. Мнението ми е любителско ! __________________________________________________________ По моя проблем, ето обещаното клипче. Въпросът ми е, какъв е най-добрия начин за центровка на нов актуатор ? И в bassic settings - 011 - act.intake press., какви са оптималните стойности/граници, преди да почна с полевите тестове и логове ? П.П. омазания двигател, е от изпуснала гарнитура на капака на клапаните, ама пусто шофьора разбирач, не може да го изчегърта от задната страна...
  10. Ъпдейт...: След като махнах кората и се заврях отдолу, се оказа, че актуатора е счупен Целия е в ръжа и двата болта които са между планката и самия акуатор са се скъсали.... довечера ще кача клип/снимки. Въпросът ми към запознатите е: еднакви ли са актуаторите за всички 1.9 помпа дюза ? На втора ръка или нов да заложа ? П.П. поне геометрията си се движи свободно.
  11. Натам вървят нещата, въпреки, че не ми се искаше. @Buddah пробвах вчера да си играя с вакуумите, резултата е същия. Закачих даже Н18 от егр-а към актуатора, при което геометрията се подмества около 2-3мм. Благодаря ти за насоките !! Сега се моля да е запекла, но да не е по-сериозен проблема вътре с обърнати лопатки.. Почвам „очистителни стъпки” с пръскане на вода -> спрей за почистване на геометрия без разглабяне -> спрей за фурни. Ще споделя резултата и без това се каня да ги тествам от поне 2г. Някой междувременно, ако има друга идея/съвет, ще съм благодарен.
  12. Т.е. маркуча който слиза към актуатора ? Мислех си го това нещо, с защото друг вариант да тества Н75 не се сещам. Но ме хвана шубе, дали ще разтовари турбината, ако го извадя ?
  13. "легендата" отново ми създаде проблем, а именно: 17965 - Charge Pressure Control P 1557 - 35 - 10 - Positive Deviation - Intermittent. Пренадува турбината и влиза в аварием режим. Проблема е следния: Това пренадуване го правеше от време на време, но в 90% от времето колата си беше идеална. От около 3-4 дни обаче изведнъж почна да го прави постоянно. След 2200 оборота се усеща как колата се мъчи и няма мощност. Ако продължда на настъпвам, влиза в авариен режим. Това го прави на всяка предавка. Въпросът е, N75 ли си е заминал или плача на нова геометрия ? Направих и едно клипче в бейсик сетингс, какво се случва. Прави ми впечетление, по звука и по показаното налагане, че актуатора/геометрията не отлепя. Ще съм благодарен на мнения, насоки и от къде да почна с търсенето на проблема. Колата е GOLF 4, 1.9 TDI, помпа дюза - ARL.
  14. Тресе си, маховика си е "дебалансиран", не остана друго. Ама знаеш, как се оправя след 15мин. А душегубската болест, дето ми прехвърли преди време даде отражение. Вал + повдигачи и всичката карантия горе... Сега е момента за сипване с големия черпак 1.9 vs.2.5 Ползвай ме, като нагледен пример
  15. Благодаря и тук на Цецо и момчетата от D-Bros, за професионализма и вдъхнатия втори живот, след всичките сменени парчетии по ARL-а !
×
×
  • Create New...