sokolov
Members-
Мнения
40 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно sokolov
- Рожден ден 27.05.1991
Друго
-
Kaра
Audi A3 1.9 TDI
Персонална информация
-
Пол
Male
Контакти
-
Skype
sokolov.91
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
sokolov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Не знам. Майстора ми го поръча. Каза, че било хубаво. И други били взимали такива радиаторчета и не са имали проблеми.
-
Здравейте. Колата е А3 8l 1.9 110 2000г. Имах проблем с парното. Минах през процедурата със свалянето на таблото и облепването на дупките на клапите. Източвах фреона и смених малкото радиаторче на парното с ново. Облепих дупките на клапите както е писано из темите. Проблема обаче не се реши. Колата е загряла на 85 градуса, а от духалките духа хладък въздух. Термостата също е сменен. Маркучите отиващи към радиаторчето за парното са врели, а вътре духла хладко. Какво да правя вече не знам. Целия труд беше за нищо. Нямам парно и мръзна след цялата тая разправия. Дайте идеи моля.
-
Смених турбото с такова от 131коня. Колата върви перфектно, но ми се струва, че малко пренадува. Като е на място на обороти се чува през ауспуха как свири, а като я подкарам докато ускорявам между смяната на предавките докато се разтоварва пак доста свири. Карах я вчера задържа на 180км/ч без да пренадуе и да влезе в авариен, но все пак ми се струва, че малко трябва да се пипне актуатора. Някой може ли да каже на VCDS на кой канал на двигателя какви стойности трябва да дава турбото.
-
Оправих я колата. Откачих плюсовата клема взех с една жица директен + от акумулатора и започнах да пипам един по един върху всички бушони ей така като си бяха по местата. Стигнах до 43-ти номер и перката на водния радиатор се пусна, прещрака някакво реле и като закачих клемата всичко по колата работеше перфектно. Климатроника като дадох контакт светна. Таблото светна и изгаснаха лампите на АБС-а и еърбега. От кеф завъртях ключа, колата запали, засмука едно болтче през маркуча на въздушния филтър, наби се в перките на турбината и така... :Д Следва ремонт на турбо.
-
Махнах буксите на централното в багажника и нищо не се промени. Махнах и буксите на компа и колата изобщо не реагира и нищо не свети освен лампата с акумулатора на таблото като дам контакт. Между + на акумулатора и + на колата при закачен минус пак дава 12 волта при махнати букси на компа...
-
Здравейте. Колата е А3 1999г. АХФ мотора. Понеже ми загрява много бавно антифриза днес реших да напрашя малка схема с две реленца и един прекъсвач и ръчно да пускам въпросните три свещи докато антифриза не достигне 60 - 70 градуса и после да ги спирам. Както и да е това не е от значение. Важното е, че докато си правех експерименти от много пъти махане и слагане на клемите на акумулатора съм забравил да ги махна за пореден път и подадох + от акумулатора на оперативната верига на двете релета (при въздушния филтър), които са за трите свещи. Последиците от тази моя глупава постъпка са, че колата не иска да запали, едно от релетата под волана щрака на интервали като дам на контакт и като пусна фарове плафон или какъвто и да е консуматор всичко по таблото изгасва и дата и километри и лампи остава да свети само лампата с акумулатора на таблото. Другото като симптом е, че при закачена минусова клема на акумулатора и откачена плюсова закачам мултицета между плюсовата клема на акумулатора и плюсовата клема на колата и ми показва 12 волта! Жиците, които са закачени отгоре на самата плюсова клема на колата са 5 на брой минаващи през предпазители от порядъка на 80 - 110 ампера ги откачах една по една и правех замерването с мултицета. Когато откача плюса, който по схема захранва интериора в колата мултицета не показва напрежение. консумацията я мерих и на контакт и не - показва 0.3 ампера. Плафона в колата свети все 1 е половин ват а като дам контакт дисплеите на климатроника не светят. Оставих плафона пуснат и вадих един по един всички бушони дето са в колата до вратата и нищо не се промени. Вадих и всички релета под волана пак нищо не се оправи. Колата се държи така сякаш има отечка или късо някъде в някой кръг, но не се оправи като вадих бушоните и релетата. Четох из теми, че тези свещи ги следи компа на колата и си мисля дали като съм им подал директен + на оперативните на релетата не съм изгорил нещо по компа..? Забравих да уточня, че колата не пали, не защото не завърта стартера. Стартера си върти стабилно и нафтовата помпа цъква като дам контакт. Давайте мнения ако мога да я съживя колата сам. Благодаря предварително.
-
Продавам турбина от А6-ца
sokolov отговори в темата на sokolov - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
300лв. -
Продавам турбина от А6-ца
sokolov отговори в темата на sokolov - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
-
Продавам турбина от Ауди А6 2.5 TDI 99-та година 150 коня. Телефон: 0879694644. Цена 400лв.
-
Търся турбо GT1749V за Ауди А3 1.9 TDI / 110 коня / 99-та година / AHF. Телефон: 0883482633
-
То по този каталог излиза, че и на помпа-дюзата 131 коня е същата като моята, а аз все си мисля, че е малко по-различна.
-
За AHF и AGR двигателите в графата family turbo пише GT154, но номерата в останалите 2 графи са различни. Значи ли, че на 90 коньовата А3-ка турбината е същата като на 110 коньовата?
-
Здравейте. Може ли някой да ми каже дали турбината на А3-ка 110 коня е същата като на А3-ка 90 коня. И предполагам,че не е това раздела, в който да попитам, но продава ли някой съответната турбина? Спешно ми е и нямам особено време да се ровя из форума за обяви. Извинявам се предварително. И последно бих помолил за съвет - кое е по-добре: само нова (чисто нова) средна част китайска без гаранция или цяла турбина втора употреба?
-
Относно огледалата разбрах вече и благодаря за отговорите Някой ще каже ли нещо за малката букса в огледалото за какво е?