Jump to content

Veselin Milev

Members
  • Мнения

    1511
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 Б5 1,6 '95

Контакти

  • AIM
    veselin.milev2
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Бургас

Последни посетители

5398 профилни разглеждания

Veselin Milev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Тук има някакви таблички, ако са верни де... https://business.dir.bg/pazari/ekostikeri-na-kolite-kategorii-usloviya-ulovki-privilegii https://www.segabg.com/category-cars/koya-ekogrupa-shte-popadne-kolata-vi-pri-novite-pregledi-sled-12-yuli
  2. Veselin Milev

    Зумер - светлини

    Ето ти и старата тема на лео. Първите снимки ги няма вече, но накрая може да се ориентираш. Има и друго полезно инфо.
  3. Дано да успее, защото заради тези маркучета сменях и двете предни тръбички от ABS-а до апаратите. Няколко дена, с какво ли не ги кисна майстора - безуспешно. А прокарването на новите тръбички после беше голяма играчка.
  4. Veselin Milev

    Зумер - светлини

    На таблото си е зумера, но от страната на стрелките.
  5. Моето Мяо-ми (Note 4 pro) е вече над 3 години. След като разкарах гадния гаражен софтуер, нямам никакви забележки относно забиване и забавяне въпреки, че е 3-ка рам и 10-ядрения Хелио. Камерата е слаба, не бива нощно време. Ще го търкалям още, на жената ще взема седмицата. Замазване не съм забелязал, между другото - mi a2 lite е 100% Note 5. Нищо чудно, че и на двата замазва дисплея. По повод Моторолите: втори такъв служебен търкалям. Първият беше оригинал, вторият - Мото, ама Леново . И двата са гадни - първият забиваше често, вторият е безумно окълцан откъм функционалност и удобство. Неудобен за държане - много си пазя телефоните, този за 2 месеца е изтърван поне 4 пъти.
  6. @Leo: Опитах да сваля уордовския файл, но не можах. Пише, че функцията не е позволена за моя акаунт. Код на грешката: 2C171/1 Може би трява да се обърнем към някой? Администратор, модератор...
  7. И аз да се разпиша за пореден път с благодарности към Коко! Пребори се за някои цени, всичко си пасна перфектно. Жив и здрав, Коко, много благодаря за помощта през всички тези (вече 12 ) години.
  8. Колеги, от скоро вентилаторът на парното не работи на първа скорост. На втора тръгва със забавяне или трябва да превключа на трета и да върна обратно. Какъв може да е проблема? Вентилатор (четки), реостатите (товарните съпротивления за скоростите) или пластините на превключвателя (врътката)?
  9. И аз, и аз се интересувам... Дори подозирам, че за един и същ китаец става въпрос Има тънкости обаче, добре е да намерим някой, който е много навътре с това.
  10. Не се заяждам, ама аз като виждах, как се забивам в задницата на една патрулка - всеки сантиметър ми беше важен В моя случай беше един сантиметър по-малко от необходимото, обаче голям кеф и то с хепи енд
  11. Exide, първия го скапах на шестата година по моя вина. Вторият ще изкара поне толкова (надявам се).
  12. BESA . Поне преди 3 години ги сложих, още не са за смяна. Само кормилните накрайници леко се дънят. Смених ги с някакви от Коко, не помня вече какви (май TRW). Имам чувството, че пак са за за смяна. Иначе BESA-та от форума Passi ги продава. Моите ги взех от Варна, един пич от VW форума. П.П. Първо бях с китайци - не си струва.
  13. Нещо оглеждано ли е отдолу - за течове на масло? При мен започна да губи по малко масло, после - все повече. Накрая издуха цялото за стотина километра. Оказа се датчика за маслото.
  14. При мен шофьорската съм я сложил в момента 56 см. Пасажерската е 53 см. и двете не опират никъде. Иначе - от шлиците на рамената можеш да ги свалиш надолу (спрямо стъклото).
  15. Май преди 3 години сложих BESA-та. Много доволен. Този юни оглеждахме отдолу - сменях каре (напразно, после се оказа). Юнаците бутаха със щанги, доста напъване беше. Само кормилните накрайници бяха тръгнали, сменихме ги. Ако сменям носачите - пак такова ще сложа. Цената за подмяната ми се струва нормална.
×
×
  • Create New...