Jump to content

naturo

Members
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Персонална информация

  • Пол
    Male

naturo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Специално за двигател 3А грешките се отчитат с "блинк код". Сигнала се взима от релето за бензиновата помпа. Релето трябва да е отгоре с куплунг като за автомобилните предпазители. Джамбазите често ги сменят с обикновени и затова горят помпите. За написаното съм сигурен защото съм горд притежател на "хилядолетен сокол" с двигател 3А.
  2. Колега, ще ми кажеш ли на кои проводници/ по цветове/ се слага бутона.И аз отивам към палене тип автобус. Благодаря! P.S.-Какъв трябва да е приблизителният ампераж на бутона?
  3. Колега, виж дали имаш втулки на дупките на главините.Ако си с "летни",както се казва джанти и нямаш точните втулки/плътни/ очаквай подобен проблем. Виж коя от гумите прави тази гадост.Казвал съм и преди за случай с познат, който си разглоби полвината кола заради воден конденз в една от гумите.На баланс не се лови това нещо!
  4. Ще проверя през уикенда и ще пиша как е положението с този маншон.Това все пак ми се струва логично и напълно възможно да дърпа оттам. Благодаря.
  5. При мен лично от никаде не тече и нямам пропуски на масло и даже нацепени маркучи.Още повече всеки знае как мирише горящо масло и изпаренията от картерни газове.При мен си мирише на ауспух!Не на картерни газове и масло.Още повече, че колата почти на гори масло.На 10 000 км. щеката пада с 4-5 мм., което до колкото занам си е перфектно. Даже в старанието си да разбера от къде е, в гаража набутах маркуч ауспуха и го изкарах на вън за да душа като куче от къде изпуска.Нищо!При отворен капак от никъде не изпускаше при двигателя.Завирах се по сонди и гърнета и пак нищо.Когато загря и завъртяха перките вътре в гаража все едно не беше работила кола. Гаден си е проблема и виждам, че има и други колеги в тази ситуация.
  6. Сещам се нещо друго, което е важно в случая!Това се получава само когато карам бързо- след 80-100 км/ч.В града всичко си е ОК. Най-интересното е, че ми се струва, че газовете влизат през шибидаха.Просто така ми се струва, въпреки, че няма как да компенсират движението на колата със 100 км. и да се промъкват отгоре. Другото, което се сещам са клапите в багажника под бронята.Не знам като се движи бързо колата и в задницата й се образува ниско налягане, това не кара ли газовете от ауспуха през клапите да влизат в "кабината". Гадна работа!
  7. Привет, От доста време ми вкарва газове в "кабината".Прави го само като са отворени стъклото/та или капандурата.През зимата всичко е ОК.Нищо не влиза. Смених гарнитурите към главата, като преди това изшлайфах изходящият колектор.След това и гарнитурата на двуцевката.Ефект-никакъв! Реално гърнетата се здрави.Резонатор вместо катализатор и когато идва лято почвам да откачам и да се тровя. Ходил съм при ауспухчии и нищо нередно не откриват. Вече си мисля, че по някакъв начин дърпа газовете отзад за да ги вкара в купето. Кажете ако сте имали подобен проблем. Благодаря на отзовалите се.
  8. Нищо фантастично няма да напиша тук, защото видях рекордни постижения. В3 двг.3А 2000см3 бензин. Извънградско пълен автомобил: София -море с превишение на скоростта 10-20 км/ч = 7.8/8 л на 100 км.Под 7.5- 7.6 не съм го свалял май.Карам икономично. Градско в София 11-12/100 км. Който не знае какво имам предвид за градското в София-престой,слушане на музика, 1 скорост,2 скорост,престои и така..
  9. Който се е забъркал с "газена" уредба на механичен инжекцион винаги изпада в големи промоции.Колега, когато ти слагаха газта не ти ли сложиха "гърмяща " клапа?Защото при следващият гръм може и кутията на филтъра да пръсне.То не е лошо и сега да видиш дали няма пропуквания и липсващи парчета. А въпросната пластина на дебитомера е много,много важна!Трябва да е права и с точно центиран ръб.Да не закача и на точното разстояние отпред и отзад на "Тръбата на Вентури" мисля, че се казваше тази фуния с клапата.Не знам как с чука ще ремонтираш.....то е все едно с къртач да оправиш часовник. Пожелавам успех.
  10. naturo

    Дискове-тресе

    Това с разглобяването на цялата предница ми напомня на проблем на един колега.Вибрации страшни след 90-120 км.В продължение на месеци смени всичко без резултат.И се оказа, че в гумата има конденз от компресор, когато е помпана.На баланс това нещо не можеше да се хване.Пича беше полудял, а и колко пари хвърли... В случая ако колегата няма правилните втулки на джантите там би следвало да се търси проблем, а и има един момент, когато всичко влиза в резонанс и не знаеш дали при спиране, при завой или просто така си тресе и се филмираш яко.Филмираш се и плащаш на разни знахари.Успех с проблема и ще следя развитието. P.S.-Тук ще кажа, че имах подобен проблем точно с джанти без втулки и беше доста, доста кофти.Поне знаех, че е от тях и бързо реших проблема.Втулката трябва да е плътна по главината и джантата.Разлика по-малка от 1 мм. създава тресене жестоко.
  11. Отговарям си сам:Сменя се за 20 минути, само на крик от едната страна.Към ск. кутия се хваща на два болта с шестограм 8, а към купето вертикално болт с глава 19.Елементарна процудура ,която може да извършите в "домашни условия".Тампона е на Febi с цена 34 лв.В резултат на това вече нямам досадното тупкане и удряне по пода. Дано съм бил полезен.
  12. Привет, Искам само да попитам как е монтиран тампона на скоростната кутия на Б3 двигател А3 2000 см2 без куатро. Времето е леко гадно и не искам да се търкалям под колата точно сега.Проблема ми е дали са необходими преси и други по-специфични приспособления или само с гедорето,чука и .....мамата ще мога да го сменя. Всички останали тампони на магарето и двигателя смених, но този се скъса преди известно време и много ме дразни особено като тръгвам назад. За да съм по-точен ще напиша, че е върху една планка в задната част на ск.кутия. Благодаря предваритено.
  13. За да успокоя колегата ще напиша, че и мойта каляска се държи по подобен начин.В3 двигател 3А 2000 см3. Когато се кара температурата е ниска 60-70 градуса max..При градско клечане по светофарите 90-95 градуса и страшни ветрове от перките.При мен са две вързани свързани с каиш. Карам с антифриз, който е на 5-6 години вече, но е бистър все още. Сменяй антифриза т.е. водата махай и карай смело.Имай предвид,че антифриза щади и смазва водната помпа.По добре е и за двигателя и за водната помпа.
  14. naturo

    питане за стартер

    Подновявам темата за да попитам как да пробвам изправността на стартера. До колкото разбрах дебелият кабел си е до акумулатора.През по-тънкият проводник идва + от запалването т.е. когато дам стартер трябва да имам показание 12V. Одеве пробвах и подадох на по тънката жица 12 от акумулатора, но през един китайски мултицет и нищо не стана само показанието му беше 5-7А. Не можах да пробвам когато дам "стартер" дали идва 12 волта на по-тънката, защото бях сам и нямаше кой да завърти ключа. Не съм имал подозрения към контактният ключ до сега, но ако няма + на тънката къде трябва да търся проблема/клеморед, релета/? Прочетох нещо за шалтер....къде е той.Само да поясня, че преди 3-4 години е ремонтиран стартера.Мисля, че четки и втулки се сменяха.Вчера запали, поработи защото сменях едни пък други гарнитури на изх. колектор, загасих я и после нищо!Даже и лампите на таблото не намаляват.Само се включва релето за "намаляване на натоварването" т.е. гаси фаровете.Акумулатора е добър просто нещо стана тъпо. Помощ!
  15. Реших проблема! След няколкодневна борба /е по 20-30 минути на ден/ развих шпилката.Обяснявам как.След като бях залепил с лепило за метал две гайки/добре, че бяха много твърди/, като напънах долната естествено, гайките подадоха, но шпилката не!Отново псуване, втори, трети опит и нищо. Сега как стана.Пръсках обилно с хидравлично масло, два три пъти и не стана пак.Накрая заварих с електрожена гайката/ естествено почнаха да горят масла,лепила и т.н-чудо!!/По съвет на един светнат съсед охладих заварката със СПИРТ и познайте, просто каза "цък" и се разви като по масло. Направо не повярвах, а помислих, че съм скъсал шпилката съвсем. Общо взето това е.Мястото беше гадно, разходите по свалянето и слагането на главата, шлайфа и всичко финансово, което би ми се случило в случай, че не успеех да сваля шпилката....направо мъка. Успех на всички при подобни ремонти, но като видя вече стомана в алуминий на 20 годишна кола-виждам голям проблем.Визирам и шпилките на алтернатора, които бяха като заварени, но тях можех да срежа, а тука?
×
×
  • Create New...