Jump to content

barabasa

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно barabasa

  • Рожден ден 20.11.1980

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Шумен, България

barabasa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, и аз си го помислих, но трябва да намеря читав еладжия в нашия град.
  2. Хах, оказа се бушонче. Интересно обаче че оригиналния е 10А и като сложих пак такъв изгоря веднага. Сложих 15А и няма проблем.
  3. Да, днес мисля след работа да го направя. Като я прочета колата,ще пусна грешката тук. Благодаря.
  4. Здравейте колеги. Онзи ден си изключих климатроника от копчето,тъй като беше хубаво време и отворих прозореца. Оказа се че сега немога да го включа. Натискам бутона ON/OFF, и нощо. Нито светва панела, нито тръгва компресора. Някой ако е имал такъв или подобен проблем, нека помогне. Благодаря предварително!
  5. barabasa

    проблем с 1.9 afn

    Благодаря на всички за насоките и предложенията. В крайна сметка се оказа турбината , и сега съм в процес на рециклиране. Оказа се че лопатките на турбото се завъртат до определени обороти(до2500-2700), и спират да се въртят. Пича който ми направи тази диагностика, ми забрани да я карам в момента в който го видя. Каза че може да доведе до "гръмването" му, и тогава скачаме на ново или втора употреба турбо и съответно на много пари. За това съм му благодарен. Благодаря Ви още веднъж и на вас колеги!!!
  6. barabasa

    проблем с 1.9 afn

    Много ти благодаря. Сега като приоключа работа ще погледна.
  7. barabasa

    проблем с 1.9 afn

    Благодаря колега, ше видя. Може ли да попитам още нещо? В една друга тема, един от колегите беше побликувал снимка, каде в двигателя се намира клапан H75. Аз погледнах на моята кукла кадето беше отбелязано на снимката, и с ужас установих че аз нямям такова нещо на моята кола. Възможно ли е моят тип двигател да няма такъв клапан. Или възможно ли е да е по различен самият двигател от 110конйовите? Оффф не зная каде да отида в тоя моя град(Шумен), че да ми види някой колата?
  8. barabasa

    проблем с 1.9 afn

    Благодря Ви колеги, ще проверя тия неща, и ще пиша после от какво е. Само дето не зная какъв ми е моторът, дали е 1з и с какво турбо съм???? Как мога да разбера всъщност?
  9. Колега, искам да те питам дали има разлика при 90 и 110 к.с., защото това нещо H75 на снимката в моята кола не можах да го намеря. На обозначеното място на снимката го нямям. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е? Благодаря ти предварително!
  10. barabasa

    проблем с 1.9 afn

    Здравейте колеги. Аз карам от скоро А4 1.9 90к.с. Прочетох какво сте коментирали за забиването на колите Ви, и реших и аз да попитам нещичко, защото никак не разбирам от тези неща. Та проблемът ми е: Когато тръгна с колата извън града, а на мен ми се налага всеки ден, при 1-2и3та предавка нямам проблем. Когато закача 4та, колата вдига 2400-2500 и като че ли изведнъж спира да ускорява и то осезаемо все едно съм си махнал крака от газта. При смяна на 5та същата работа, от 2000 до 2500 ок, след това някой ме дърпа от зад. Само реве и ускорява бавно все едно нямям турбо. Пак закачам 160-170 но трудно и мудно. Да не говорим че види ли малко баир.... и край. Когато направи този номер, и да свалям скоростите все тая, само реве, а ускорение почти 0. Какъв може да е спотед вас проблема. Ходих на един майстор в нашия град, той милия едва не го набих. Един такъв мудееен...но както и да е. Та този майстор ми закачи колата на компа, и ми каза че имам грешка в наляганеро и скороста(каквото и да значи това). Попитах го кога може да ми я оправи, той ми изтъкна хиляди причини и сумаот около 300-500лв. А...и бил нямал време сега и така вече 4месеца му званя и той нама време. Моля да помагате с съвети и да кажете каде се намира това лосче на актуатора, че и аз да се пробвам да го раздвижа малко. Много ще съм задължен.
  11. Здравейте колеги. Аз карам от скоро А4 1.9 90к.с. Прочетох какво сте коментирали за забиването на колите Ви, и реших и аз да попитам нещичко, защото никак не разбирам от тези неща. Та проблемът ми е: Когато тръгна с колата извън града, а на мен ми се налага всеки ден, при 1-2и3та предавка нямам проблем. Когато закача 4та, колата вдига 2400-2500 и като че ли изведнъж спира да ускорява и то осезаемо все едно съм си махнал крака от газта. При смяна на 5та същата работа, от 2000 до 2500 ок, след това някой ме дърпа от зад. Само реве и ускорява бавно все едно нямям турбо. Пак закачам 160-170 но трудно и мудно. Да не говорим че види ли малко баир.... и край. Когато направи този номер, и да свалям скоростите все тая, само реве, а ускорение почти 0. Какъв може да е спотед вас проблема. Ходих на един майстор в нашия град, той милия едва не го набих. Един такъв мудееен...но както и да е. Та този майстор ми закачи колата на компа, и ми каза че имам грешка в наляганеро и скороста(каквото и да значи това). Попитах го кога може да ми я оправи, той ми изтъкна хиляди причини и сумаот около 300-500лв. А...и бил нямал време сега и така вече 4месеца му званя и той нама време. Моля да помагате с съвети и да кажете каде се намира това лосче на актуатора, че и аз да се пробвам да го раздвижа малко. Много ще съм задължен.
  12. Колега, интересува ме цена за километражното табло.Благодаря ти предварително.
  13. Оле мойта работа отива на смяна на табло
  14. Ами не знам какъв точно модел е. Мисля че не е нито един от двата. И не зная ако не успея да го отремонтирам, дали да речем VDO или другото там ще става за моята кола. Ако знаеш дали стават тези които си ми писал, пиши. Ето какъв модел е моето табло.
  15. Благодаря, ще я наблюдавам известно време, да видя какво ще стане. Между другото, като й слагам нафта не мърда нагоре, щото вчеа й сложих 20лв не мръдна
×
×
  • Create New...