Jump to content

nikolaykrastev

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    127.0.0.1
  • Интереси
    Web, Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nikolaykrastev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ц, в упътването пишеше, че трябва да са в най-външната точка от бронята.
  2. Супер, значи може да се играе и по пода.
  3. Така го започнах Луфтът горе ми се видя по-голям, а от щипките ме е страх... затова лявата лайсна на колоната е с винт
  4. Събота...приятно време, вънка пеят птички, нормалните хора ходят на разходка, на почивка, на риба... перфектният момент да запалим бормашината и да си сложим сами парктроник. Защо сами? 1. скучно ни е 2. не ни се дават стотинки за монтажа, 3. не ни се чака ред, час, 4. искаме да си го направим както ние желаем... ако кажа на някой майстор че искам да ми разглоби половината централна конзола щото дисплея искам точно някъде си да стои може и да ме понабият Време за изпълнение: 5 часа По ред на номерата: 1. купуваме си от Китай за около 10 долара въпросният парктроник. Какво има в кутията: 1 модул за управление, 4 сензора, дисплей, едно кабелче за захранване, бор корона за пробиване на бронята. Ако не искате от Китай, в БГ ги намерих за около 27 лв + 5 доставка... не е голяма разликата. Това представлява цялата купчинка 2. Решаваме къде ще е дисплея. Варианти много, аз си харесах нишата до бутончето за стопа за мъгла. Тук е вече свързано всичко... че и работи Кабела на дисплея е достатъчно дълъг, пуснах го под ключа за запалване, до лявата колона. 3. от колоната, зад лайсната до тавана... знам, винтът е гаден, но животът често е несправедлив. 4. и върви под тавана, лееееееекичко с една плоска отвертка подпъхваме. На гредата не стана готино, ще трябва да се сваля пластмасата 5. за сметка на горното, назад стана чудесно, кабела се подпъхна навсякъде и не се вижда нищо... и ни излиза директно в багажника, в лявата му горна част. 6. идва време за гнусната част, сензорите. Свалих бронята, не съм сигурен че щеше да стане без да я махна 7. И си направих дупчиците, през 41 см 8. ... и о изненада, сензорът не ще да влезе докрая 9. и се почва едно чегъркане, с пилата, с друга бургия, с ножовка, с макетен нож... и накрая с прободния трион и за съжаление на единия се получи това 10. нищо непоправимо... след ден два като проверим как работи ще го залепим с капчица И така, закачаме датчиците, дисплея, свързваме захранването, червената жичка на светлините за задна скорост, черната на маса и сме в играта. Резултат: има какво още да се желае, но да кажем задоволителен. Гнусни моменти: пробиването на отворите за сензорите... ако имате по-дълбока бор корона чудесно, ако не е малко тегаво.
  5. Да ти е запушен изпарителя с някакви боклуци и да не може да циркулира хубаво антифриза? Пробвай да я караш на бензин да видиш дали пак ще губи? Иначе и аз я карах 2 години и доливах... и все се надявах че не е гарнитурата ама ... Ако си от София, иди при Цецо да ти я видят (http://audibg.com/forum/index.php?showuser=4786) само им звънни предварително.
  6. накратко, да останат оригинални стоповете, да се боядисат изцяло или да се боядисат само мигачите
  7. Пичове и пички, казусът е следният: Имаме Ауди 80 Б3, имаме и два задни стопа с мигачи, вътрешни и външни. Външните са чисто нови. Отпред мигачите са... кристални за 10 лв Обаче отзад си седят жълтите...само те са жълти по колата и малко ме дразнят. На пазара има едни хоризонтални, кристални... обаче не съм сигурен че ми харесват безкрайно... а и не е като да са 20 лв. Въпросът за който ми трябва помощ е как да направя новите? 1. остават си както са си, оригинални жълти. 2. боядисват се в черно само мигачите на външните (приложено е тест как би стояло... мигача има забележки, но той беше тестов казано честно резултата ми допада) 3. боядисват се в черно всички (вътрешни, външни, стопове и мигачи).
  8. Краен резултат > Гарнитура
  9. +1 за Цецо и Любо и повече зверо няма да стъпи на друго място за ремонт. Евала за отношението!
  10. Остави я да загрее хубаво и тогава виж пак. Иначе според мен би трябвало всички маркучи да са топли (абе направо да си парят). И аз имам подобен проблем, само че всеки път ми избива на различно място може да провериш следните неща: 1. термостат ... това всъщност не знам как да го провериш но аз го смених 2. парното (духа ли хубаво топло, ако не ти е запушен малкия радиатор) 3. 95 градуса не е ли много? да не те лъже някой датчик? 4. на студен двигател сипваш парфюм у разширителния съд и палиш и чакаш да загрее, ако през ауспуха замирише на парфюм си е гарнитура това го прочетох из форума, пробвах го и никакъв резултат, или съм го сбъркал или не е гарнитура при мен И така и така съм почнал. Като се сменя гарнитура, трябва ли да се правят и други операции по двигателя, така и така ще се отваря?
  11. :/ сипах цял пълнител амби пур у разширителния съд, работи поне половин час, загря си хубаво, включи перката няколко пъти... грам не мирише през ауспуха, нямам идеи вече
  12. Под въздушния филтър май няма кабели... може би един който отива до ламбда сондата (или поне на моята няма)? Нали за Audi 80 говорим? В общия случай някъде имаш кабели дето дават лош контакт (отвън може да изглеждат ОК, но под изолацията да са прекъснати). Предполагам че е само един проблемния и просто прекъсва, ако бяха повече щеше да дава на късо и да гори предпазител. Преди да режеш и сменяш, провери ако е възможно с мултицет за да си сигурен кой точно ти прави проблем.
  13. Примерно лош контакт на буксата на таблото, изгорял предпазител, изгорели крушки... Аз бих свалил таблото, размърдваме буксата и пак проба, ако пак е същото, мерим с мултицета... Не съм сигурен дали са повече от един бушоните за таблото... виж и тях Като пуснеш фаровете светва ли самото табло и подсветката на врътките на парното? (те са на един предпазител заедно с осветлението на номера)
  14. Ето това ако пробвам дали ще сработи "Колега вземи някакъв парфюм и го налей във казанчето за охладителна течност , запали колата и ако почне да мирише през аспуха на парфюм значи си за гарнитура."
  15. Здравейте колеги, срам не срам, ще питам вече... та, проблемът ми е с охладителната система на ауди 80, б3, бензин 1,8 моноинжекция с двигател с букви ПМ. Вече сигурно повече от година не мога да разбера защо се получава така, тръгне да капе от един маркуч, съответно сменям маркуча или затягам скобата и спира. И след време (50-100 км) почва да избива от друго място. И така вече от всевъзможни места, запушвам едно избива друго, запушвам едно избива друго. Това което майстори... и аз сме сменили са следните елементи: 1. Голям радиатор > нов 2. Малък радиатор (парно) > нов 3. 2та маркуча от малкия радиатор > нови 4. водна помпа > нова 5. термостат > нов 6. капачка разширителен съд > нова 7. металната тръба която идва от водната помпа и се разклонява за към радиатора на парното и към... (май към блока карбуратора отиваше другата част) и тя е сменена (не с нова де ) но почистена, изстъргана, боядисана от вън. 8. нов датчик на големия радиатор 9. датчик на тройника (син) сменен с нов на topran (пълен боклук, показваше с над 10 градуса повече и върнахме стария) 10. колата имаше газ, но я свалихме и там не работеше както трябва но това е друг въпрос (разкачен е изпарителя и водните пътища са възстановени в оригиналния си вид). Та, дайте някакви идеи какво да търся като решение, че вече ми се изчерпват. Колата има чудесно парно, т.е. май не ми е запушен малкия радиатор. Налягане в цилиндрите (незнам дали точно това мериха но май така се казва, свалят свещите една по една и двигателя върти няколко оборота) в нормата, еднакво за всички цилиндри. Като загрее маркучите стават по-твърди от като е студена, но в сервиза казаха че е нормално... не стават точно на камък. Маслото е бистро (не е на боза). Не губи капка масло (ако има значение), наливам 3.5 литра и източвам 3.5 литра. Днес е избило от датчика на големия радиатор... не е болка за умиране, не ми пречи да долива по 300-400 мл вода на 500 км, но изключително много ме дразни. Отивам в сервиз, обяснявам им проблема, и ми натягат скоба или ми сменят маркуч и след 2 дни пак същата схема. Да отваряме двигателя ли вече... и аз не знам :/ Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...