Един въпрос към запознатите, дано съм уцелил темата...
Питането ми е дали са съвместими амортисьорите и пружините s-line от 1,8 т б6 на б7 2,0 тфси което е с нормално окачване
здравейте...
направо към въпроса..
при смяна на въпросната верига и обтегач , трябва ли да се разкача ангренажа ?
става въпрос за а3 на който мотора е обърнат напречно
Ет 20 са оригиналните джанти на rs. Но пък 7 ж е по тясно така че ако имаш възможност ги наложи да видиш визията и дали няма да закачат калниците ако си със спортни пружини
Sent from my C2105 using Tapatalk
Това за какъв размер? Мисля че.няма да ти хареса гледката. С ет 20 ще излизат доста. А ако и J-то е голямо ше мята кал и песък по вратите
Sent from my C2105 using Tapatalk
Въпрос на усещане и вкус! Аз повече никога с койлове [emoji6]
Можах да изкарам 2 хиляди км и то магистрали, но ми се ева мамата
Sent from my C2105 using Tapatalk
Баш, потвърждам!! 4 години вече си карам и това е! Сега отново загледах мобилето за нещо по ново от б7 и мисля че пак ще е Тфси. Sent from my C2105 using Tapatalk
18 ки -9j с ет 32 съм... Карах ги с 235 и сега с 245 на б7 Не опират и са наравно с калника Колата е карана със спортно регулируемо окачване и сега с нормално.. Sent from my ST25i using Tapatalk 2
При мен е същото..сменил съм всички датчици и пищи и тва е.. Остава сега като се постопли да видя кабелите .. Интересното е че всички цъкат а пищи на умряло Sent from my ST25i using Tapatalk 2