Jump to content

hristtov

Members
  • Мнения

    757
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9TDI(AVG)

Персонална информация

  • Локация
    C:\Program Files\BG\Varna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

hristtov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Колеги темата е за ключ. Много безаварийни километри на новия собственик.
  2. Понеже ме питаха по телефона няколко човека, дали колата има чип, заради лепенката отзад в ляво на бронята. Уточнявам, колата няма чип. Лепенката я сложих, защото ъгълчето на бронята бе леко охлузено от невнимателен комшия на паркинга.
  3. Има видео с Крис от Das auto , че проблема е причинен от кабелен сноп, който се разтяга при пълен десен. Решава се със смяната му. От Ауди са пуснали уж подобрена версия на този с който е излязла колата.
  4. Здравейте, накратко продавам си колата, A4 B5 1,9tdi /AVG/. Колата е моя собственост от 9 години. За това време е обслужвана само с качествени консумативи и навреме. Доста неща са сменяни и ревизирани с цел потдържане на безупречното и техническо състояние. Интериора и е изключително запазен. Външно има дребни забележки. Пълното и обслужване с ремъци и ролки е извършено последно на 214000, така че има доста километри преди следващото. Всичко и е платено към момента, разполага с валидна гражданска отговорност, преглед, платена винетка до Февруари 2022 и платен годишен данък за 2021. Дата на производство февруари 2000 г. Тип двигател Дизелов Мощност 110 к.с. Евростандарт Евро 4 Скоростна кутия Ръчна Категория Комби Пробег 242194 км Цена: 4200лв Телефон: 0895464609
  5. Кола за тези пари със светещ чек, бих я пропуснал. По принцип има шанс да е нещо несъществено, но обикновенно ако е дреболия го оправят все пак не е кола за 2000лв. Щом са го оставили така има защо, по-добре подмини.
  6. От SQ5 съм далеч за съжаление. В такъв случай да вкарам още един автомобил в уравнението. При А6 4F фейслифта 2010 3.0tdi quattro само типтроник ли е кутията там?
  7. Здравейте колеги, насочил съм се към закупуване на А4 allroad или Q5 с дизелов двигател 2.0тди или 3.0тди(2010-2014) каквото излезне по-запазено. За двигателите съм наясно плюсове и минуси. Това, което ме вълнува е какво е положението с автоматите. По-конкретно ме интересува има ли освен s-tronic(dsg) кутии от типа типтроник? (На предно не гледам, така че мултитроника е елиминиран.) Чета, че има такива изпълнения с типтроник за USA пазара, но там дизел няма :). Та има ли типтроник кутии и как лесно да ги различа ?
  8. Колега твоето Q5, ако е това от аватара ти е на базата на А4 B8 и там системата е торсен.
  9. Само да вметна, ако се визира мойто мнение.... никъде не съм казал че халдекс е лоша система! Напротив система си е доста добра, но твърдя че разлика между халдекс и торсен има и технически и чисто усещане при шьофиране. Аз имам свои лични предпочитания, понеже усещам разлика. На който му се чете, накратко без много технически детайли: How does quattro work? For now though, let’s get to the nitty gritty of how conventional quattro actually works. Most all-wheel-drive cars come fitted with a device called a transfer box. It sits after the gearbox and splits the engine’s power between the front and rear axle. Unfortunately, these systems are often heavy and difficult to package in small cars. Audi’s engineers instead developed a centre differential – a set of rotating gears with two output shafts – to direct the engine’s turning force – called torque – to both the front and rear wheels. Not only is this system compact enough to be fitted within the car’s gearbox, but it can be infinitely adjusted to send power to whichever wheel has the most grip. As a result, it’s also known as a Torque-Sensing, or ‘Torsen’, system. These units are smaller and lighter than a conventional transfer box and they’re more efficient, too. They obviously provide extra grip when travelling on extremely slippery surfaces but are useful all year round by enhancing the car’s roadholding ability even in the dry. You’ll find the system fitted to the Audi A4, A5, A6, A7, A8, SQ5 and Q7. Other models use a different system, for example, the A1, A3, Q3 and TT have a hydraulic clutch that sends power to the rear wheels when the front tyres slip. The R8, meanwhile, being the only mid-engine Audi, has a rear-wheel bias with power being sent to the front in low-grip situations. The A4 allroad and Q5, meanwhile, have quattro on demand that only powers all four wheels when the front wheels slip. Finally, quattro e-tron is an all-new electric system with an electric motor on the front and the back axle – it can distribute power around all four wheels quicker and more precisely than a mechanical four-wheel drive system. It also allows you to set up the car for safe or sporty driving.
  10. Леле, само колко глупости се изписаха само не е истина. Разлика има и то усезаема в двете системи, все едно някой да каже че няма разлика между предно и задно...
  11. Правилния отговор е надлъжен двигател - торсен, напречен - халдекс. А6 във всички версии е торсен, не вярвам някога да пуснат с халдекс. Халдекса е по-икономичния вариант, и обикновенно се вгражда при по-евтините модели. Относно пасата, B5 и Б5.5 са с торсен система, а B6 няма как да е с торсен, понеже мотора вече е напречно завъртян и съответно ползва халдекс. Халдекса не е лоша система, обикновенно гарантира и по-нисък разход на гориво, понеже задния мост се всключва рядко, но лично за мене торсена е "истинското" куатро.
  12. Реално, когато живееш в малкото градче и работиш в областният град 90-100км са нищо при каране по нормален път. В общия случай с добра магистрала това са ти едни 40-50мин. Много хора живеещи в централната част на градовете изминават същото време далеч по-малки разстояния движейки се в трафика. Даже аз предпочитам кола дето е минавала 100км в посока преди да се изгаси, отколкото кола на 100 000км пробег ама карана на къси разстояние по 4-5км. Втората обикновенно е много по амортизирана, въпреки по-малкия си пробег.
  13. Малко да събудя темата Някой може ли да ми каже за гр. Варна от къде мога да закупя водачите? Чух мнение за Гарван, ама съм леко скептичен за качеството там. Друга опция?
  14. От Англия бих си купил кола ако ще я карам в Англия. За мене да караш кола с дясна дирекция в страна където се карат с лява не е нормално. Ако просто си дошъл на екскурзия от страна с обратно движение ок.. но ако целта е да се кара тук постонно не е ок, пък ако ще и на половина по евтина да е колата...
  15. Междодругото тази бургаската, ако няма нещо фрапиращо зле на живо... цената и е добре за тази комбинация. Имам предвид 1.8т + фейс + куатро едва ли има 2-3 в момента дето се продават в България. Иначе е зле оборудвана, но това да речем е поправимо.
×
×
  • Create New...