Jump to content

AUDIST

Members
  • Мнения

    2005
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4

Контакти

  • ICQ
    35521254

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

3058 профилни разглеждания

AUDIST's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Може ли да ми препоръчаш нещо на 3 Ома различно от Романо Фаст2 ? Искам някой от иглените типове. HANA, BRC, BARRACUDA ?? Опитах се да смятам малко Времената при максимално натоварване на двигателя са 14мс за бензиновите инжектори ..по спомени. За газта са почти удвоени като времена. Ако се опитам да сметна "Duty cycle" при 4000 оборота в минута (максимална тяга по наклон с товар и над 160+км/ч) 4000 оборота = 2000 впръсквания в минута за цилиндър. 2000/60 = около 34 задействания на инжектора в секунда. 34 * 20 милисекунди примерно = 600 милисекунди т.е повече от половината време инжектора трябва да е отворен. Сега по сложния въпрос. Това на което grizzly обърна внимание като "статичен режим". При релетата в момента на включване има пик на тока .. но задържането на котвата изисква примерно 1/10 от тока. Дали е така и при газовите инжектори и колко трае този пик. Трябва явно да намеря данни как изглеждат нещата през осцилоскоп за ток и напрежение при тези импулси. .. Или пък нискоомните инжектори ще може да се отварят за по кратко време ? За момента чисто си мисля на глас.. т.е писмено.. може да се избистри някой ден. Отново благодаря за коментарите Много отдавна не бях влизал в този форум, някак ми е носталгично и готино.
  2. Благодаря за отговорите По спецификация на ECUто .. 6А е максималния ток на инжектор. Най-вероятно няма токов ограничител и може да изгори нещо , а може и да са се презапасили и да издържи. Ако обаче искам да предпазя ECUто - дали инжектор предвиден да работи с 12А ще отвори достатъчно бързо при 6А. (При условие, че се свърже през резистор 25W 1Ом)
  3. Здравейте, Ето и въпроса : Газов компютър Romano в стандартна инсталация работи с 3.2Ома инжектори (Романо инжектори ). Може ли да се сменят дюзите (инжекторите) с такива от 1.9 ома (Има много такива инжектори на пазара) В някои форуми казват, че някои модели газови компютри поддържат до 1Ом инжектори. Въпроса в случая е за конкретно за РОМАНО (RISN). (Опасявам се , че ще замине компютъра на газовата ако не е преценен за такава работа ) Има версия да го направя с товарни съпротивления.. но не ми харесва да е така. Ще се радвам ако някой сподели такава информация.
  4. В продължение на 4 години смених Всичко което е по охладителната.. и пак ми губи около 2 см на 1000км. Не можах да го оправя никак. Просто си доливам по 3-4 литра антифриз на година.
  5. Аз пък направих обратното .. взех 2 от 7лв и ги сложих на мястото на тия от по 70ст. Разликата е че тия от 7лв са халогенни а другите не са. Вече 2 години работят и няма проблеми с тях, но на мен фаровете ми са големи (Б4) и сигурно не прягряват. Ползвам абсолютно същия метод... пилиш едната пъпка и си готов.
  6. Цялата тази история ми се вижда някякъв абсурд... И все пак не разбирам как точно става всичко това. 1. Пишат акт на кола която не са видели. Цвят, номер.. Значи трябва да имат хубава база данни. (Имат някаква сигурно, ама не знам дали е за държавата или е по окръзи) 2. Доста са бавни с документацията и въвеждането на данни.. това е сигурно. Какво става в случай че: - по същото време на същата кола е съставен акт в друг окръг на път който е на 300км от другия. - колата вече е продадена и регистрирана със друг номер в друг окръг. - колата е била извън държавата и имаш документи за това. (примерно) - колата е била на технически преглед в град на 400км от това шосе точно по същото време (сигурно има дата и час не прегледа в някои документи) - колата е била иззета като доказателство. - колата е обявена за открадната. - Собственика е в чужбина и ще остане там още 2 години. Всичко това са документи които не могат да бъдат отхвърлени в съда. Може КАТ да не са светци... ама не са и глупави. Ако това наистина се случва значи остава да си намериш много добър адвокат = много пари и няма начин да не те измъкне. А закони, добавки и приложения, които са противоконституционни - Това само в Страсбург мисля че се оправя.
  7. Битум се разтваря с бензин и малко търпение.. или ацетон с по-малко търпение .... само внимавай с боята в зависимост от разтворителя Цимент и варовици разни- оцет или друга лека киселина.
  8. При мен са 2 букси една квадратна пластмасова и една гумена само с един кабел закачени на една планка зад делкото. И 3те ги откачаш .. просто няма смисъл от подгряване на сондата ако не я ползваш
  9. Това за еднобуталния апарат ме кефи що не си сложиш ръката в менгемето и да пробваш дали това на което е врътката стиска по слабо от другото. Може ръката да те боли само от едната страна. При еднобуталните проблема е когато блокират водещите оси тогава обаче говорим за неизправност в системата а не за дефект в дизайна и инженеринга. За износването има влияние и коя страна се цапа и мокри повече и това никога няма да е равномерно. Повече бутала се слагат не за сила... а за контрол и точност на спирачното усилие.
  10. АБК (Digifant) не му пука от грешките.. ламбда емулатор не ти трябва. Обаче ако сондата ти е скапана.. просто и откачи кабелите. (Ако катализатора ти е жив.. нова сонда иначе и той си заминава) Не се шегувам ...за тоя двигател е по-добре да няма данни от нея отколкото да има грешни данни. Грешките няма защо да ги триеш.. колата не прави нищо .. само ги записва да си ги четеш ..и в момента в който нещото влезе в определени парамети пак почва да работи с него. Няма нужда да калибрираш или адаптираш нещо. Това със синия термодатчик и трикратното форсиране до 3500 за да влезе в сервизен режим е ВЯРНО. Също е вярно, че след като го закачиш и изчакаш малко, всичко пак си работи по старому без да чистиш грешките. В паметта остава че термодатчика го няма или не работи, но това не значи че не работи с него в момента. При мойта кола диагностика се прави така.. закачаш ваг-ком.. чистиш грешките , палиш и след 2 мин работа на място пак гледаш за грешки... това са реалните грешки в момента. Има едно око през което се вижда маховика (гледай зад делкото надолу) , на маховика има маркер "0" а на корпуса има чертичка.. при 2250 оборота в сервизен режим.. трябва да съвпадат. (Ако имаш стробоскоп за да го видиш все пак) Не мести центровката заради газта.. сложи си ТАП за 50лв. Иначе винаги ще остава едно леко клатене в оборотите или на газ или на бензин при загряла кола в зависимост за кое гориво си правил центровката. Чукащ аванс.... отстрани на блока има една черно завинтено със болт десетка мисля .. knock sensor или детонационен датчик му казват.. виж дали няма такава грешка във паметта. В повечето случаи му се скапва кабела от температурата защото минава точно до блока на двигателя. Ако го сваляш за да му оправиш кабеляка внимавай много ... трябва да бъде завинтен с нов болт с точно 20 нютонметра..т.е трябва ти малък динамометричен ключ. Иначе като устройство не се износва ...просто е един пиезодатчик дето слуша двигателя за металически шумове от тракащи бутала и биели (тропане на аванс му викат на това явление). Но самата идея че си чул тракащ аванс на АБК... май много си бъзикал делкото и си излязъл от параметрите които ЕКУ то може да оправи.
  11. Само с тая информация трудно ще диагностицираме нещо Само на студено... само рано сутрин. - примерно слаб акумулатор , свещи, кабели (конденз по тях примерно), ако имаш инжекцион за обогатяване на сместа при старт може и от него да е, може да е някой термодатчик. Като за начало предлагам да се позанимаваш с кабелите и куплунгите които виждаш. Без да си на контакт откачай и раздвижвай всичко което виждаш под капака букси разни и кабелчета. Може просто някой от контактите да се е зацапал.
  12. AUDIST

    Audi с ново лого !

    ........"Абе то една крава почне ли да ти яде ризите....."
  13. Радвай се че не си в Англия примерно.. тогава ще видиш на какво се казва гражданка отговорност и какво е каско. Изобщо в БГ е много поносимо дори. Няма шанс без КАСКО, със каското поне някаква сума ще вземеш.... не че ще си много щастлив ама това е положението. Всъщност няма човек във форума, който да не може да си направи сметката кога и къде да си държи колата преди да е застрахована. В крайна сметка ако трябва ще спиш в нея една вечер. На другата сутрин каското и си свиркаш.
  14. И тия отпред са на подобни цени ако ги искаш оригинални...и предницата и задницата на такава кола са си по 1000лв. Последно научих че имало начин да ти рециклират шарнирните съединения. Дори има и доволни от такава услуга. За почти цялата предница мисля че му бяха взели около 250лв... което си е сериозна разлика все пак.
  15. По отношение на въздуховодите .. ситуацията е сложна. Изследват се дори и резонансни въздушни явления. Накратко се получава нещо такова (за атмосферен двигател) - При по-дълга всмукателна тръба имаш по висок въртящ момент в ниските обороти но при високи не можеш да реализираш достатъчна мощност. Ако тръбата е къса , или много къса, двигателя може дори да не работи стабилно на тихи обороти. Примерно 6 цилиндровите 2.6 имат всмукателни колектори с променлива дължина ..т.е има една клапа която прави къс или дълъг път на колектова в зависимост от режима да двигателя. (Ако разбираш от басови говорители ще разбереш и това...всмукателния колектор при определени обстоятелства е нещо като бас рефлекторната тръба на субуфъра..т.е може да направи нещата или да ги развали порати грешка в дължината и диаметъра ) Руснаците бяха изследвали подобни устройства ... и ефекта или нулев до отрицателен. Моето лично мнение е че трябва да се пробва, може някой ден да стане някакво откритие. Освен това това устройство създава завихряния... а точно за тези явления познанията са прекалено малко... и до момента никой не може да каже как точно се формира едно торнадо, защо се върти..и.т.н. Важното е да има желание... ако ми попадне такова нещо под ръка ще го сложа да видя дали има ефект. Ако ми искат 20-30лв ще им ги дам защото дори и да не работи.. има материал и изработка и ми се вижда приемлива цена. Ако ми искат 200 лв значи има някаква измама в цялата ситуация.
×
×
  • Create New...