Jump to content

Светелин

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Светелин

  • Рожден ден 22.03.1992

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.9 TDi

Контакти

  • Website URL
    https://www.facebook.com/svetelin.stoqnov
  • Skype
    sin_berk

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Берковица

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Светелин's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги! Изчетох доста по темата из форума, но за моя проблем точно решение не намерих.. Колата е Audi A4 B5 AFN 110 hp. Става на въпрос за драскащия, металически, жулещ шум идваш от хидравликата. Започна се от зимата при няколко паления при -15, -20 градуса, в рамките на 10 мин се чуваше този шум и спираше. А вече отскоро започна яко да шуми, когато колата загрее до 90 градуса. Когато колата е запалена и на място без гас въртя волана почти не се чува, но подам ли малко гас (до около 1500-1800 оборота) и завъртя волана шума е страшно силен и колата губи мощност. Другото е, когато я карам с около 120-130 км/ч за 10-тина мин шума става много силен дори и без гас. Поукротя ли я колата пак затихва. Няма течове на хидр. масло. Карам я колата от 2 години и маркуча за високото налягане не е побългаряван (поне така изглежда). Мисля си за смяна на помпата и заедно с нея и на маслото, но имам доверие на колегите от форума за съвет от някой, който е изпатил с това да ме насочи дали проблема може да е в друго. Може и в маркуча да е, ако с времето се износва по някакъв начин. Много благодаря предварително за всеки отзовал се!
  2. Колеги, в неделя цял след обяд, понеделник цял ден до тъмно сменях тъпия макферсон (всъщност, май не е макферсон, а обикновен тампон, защото няма лагер, но няма значение) и сега имам мускулна треска по цялото тяло от въртене на скоби за пружини, от дърпане и бутане на амортисьора... Хамалска работа... В крайна сметка тропането си остана при преминаване през неравности, легнали полицай.. Едно глухо хлопане! При мен проблема, мисля че не е от рейката, защото няма никакво отражение върху волана. Няма никакви лувтове, няма местене при завой, всичко е окей. Но проблема е, че тропането не изчезна и тези, които още се чудят, както и аз, може и да е от биалетка или големите носачи отдолу.. Не знам.. Бях уверен, че е от тампона, но се каза, че не е.. Пишете ако откриете проблема, аз също ще постна ако се отърва от това тропане..
  3. Колега, каква е цената на комплект съединител за Audi A4 B5 TDI 110 AFN двигател без маховика? И каква е цената заедно със маховика? Благодаря!
  4. Благодаря за изчерпателния отговор, колега! Нямам и представа как би работил мотора само на 3 цилиндъра. Поздрави!
  5. Здравейте колеги! Диагностицирахме Аудито с Vag Com и на chanel 013 изкара странна картнинка, на която cyl. 1, 2, 3 имат стойности, но на cyl. 4 полето е празно. Някой да е попадал на подобна картинка и някой има ли представа какъв може да е проблема? Благодаря! Pic_chanel 013.bmp
  6. Здравейте, колеги! Темата я пускам, за да може всеки, които е решил сам да обслужва пистовия механизъм на аудито си да може да провери цени, марки, магазини и т.н., откъдето може да ги закупи, както и обобщена информация за смяната на тези консумативи. Понеже съм нов собственик на Ауди А4, преди месец се наложи да ме дърпат до Ботевград от магистралата, след това на една бензиностанция близо 4 часа слагахме пистов ремък, за да можем да се приберем до градчето ми на 120 км. Мислех, че проблема е решен само така, като си мислех, че ремъка е стар и просто му е дошло времето, докато не изпадна пак на следващия ден. Пак го сложихме.... след около 100 км (добре че бях близо до нас) така се събра новия ремък на шайбата на коляновия вал, че не можах да разбера дали това е ремък или не. Най- сетне реших да видя какво става и добре че е форумът на audibg.com, за да мога да си обясня всичко. Описанията на членове на форума като Konstantin993 и Warrer и съдействието от страна на Warrer много ми помогнаха. Питах насам- натам майстори какво могат да направят и след като и те ме питаха шайбата на алтернатора клопа ли, щрака ли, разбрах, че няма как някакъв такъв да сменя нещо по колата и после да се чудя останалите сто неща дето е изпотрошил как да ги сменям. В крайна сметка реших сам да започна да действам. На кратко- свалих бронята като отвих двата болта със шестограм, който я държат за двете греди отпред. След това тя само се издърпва от едни наподобяващи лайсни отстрани. Не е трудно. След това радиаторите (този на климатика и на охладителната с-ма) ги свалихме като само махнахме две пластмасови капачки, които са от горната им страна. Фаровете не е необходимо да се свалят. След това процедурата, по която минахме ние може да не е най- точната, но все пак стигнахме до резултата, до който трябваше. Свалихме само перката (без виското), защото тя пречи да се извади един от болтовете, които държат алтернатора за двигатела. Свалянето става с вложка или лула номер 10. Измъкнахме болта, който не излизаше преди това и самият алтернатор излезе като го натиснахме с един лост (хубаво е преди да работите с алтернатора да разкачите акумулатора, за да не ви пресвяткат изкри покрай ръцете). Излезе трудно, много плътно е напъхан в гнездото му. По ред идва да се свали ролката, която върти виско перката. Необходими са шестограм номер 8, както и ключ наподобяващ този за сваляне на дискове от ъглошлайфна машина. С-образен накрая с две шипчета, който влизат в две от дупките на ролката (може и да се експериментира с подобни ключове, както направихме и ние). Голям зор беше с отвиването на този болт, защото беше така затегнал, че използвахме лост, за да го натегнем здраво. Тук Warrer ми помогна, защото не ми беше ясна посоката на отвъртане на болта. Посоката, както ми каза и Warrer, е обикновена десна резба. Единствена обратна резба е на ролката на обтяжния механизъм. Свалихме виското и ролката, те падат заедно. Оттук вече с вложка номер 16 и здрава тресчотка отвихме болта, който държи обтяжния механизъм. Едната част я отхвърлихме. Ролката на генератора, както вече много е писано, се сваля със 2 специални ключа, които ги поръчах от интернет (сайтът, който използвах е на Zimber tools). Интересното беше, че при мен оста на генератора се захваща с накрайник номер 10 със 12 зъба, докато при някой е обикновена звезда с 6 зъба. Това лесно се проверява. Много е важно да проверите също и посоката на развъртане на шайбата, защото в един клип в Youtube шайбата я развъртяват наляво и без да проверим и да потвърдим я натягахме натам... После на втори клип я развъртяват надясно... Развъртя се пак едвам едвам от оста, но стана. Така че внимавайте при преценяването на посоката на развъртане. Процедурата на инсталирането на новите шайба и обтяжен механизъм е по обратния ред, разбира се. Дано темата помогне на тези, който нямат много доверие на майсторите от сервизите в тяхна близост. Все пак целта на майсторите е да печелят. Има и добри майстори, разбира се, но е въпрос на късмет. Ще се опитам да направя и подходящи снимки докато сглобяваме колата, за да може да се добие още по- добра представа за ремонта. Докато я разглобявахме колата хич не ми беше до снимки. Имам и въпрос към тези, които вече са обслужвали автомобила си. Можете ли да ми препоръчате онлайн магазин или адрес на магазин, който работи и с куриерски фирми, предлагащи тези части (обтяжен механизъм и шайбата на алтернатора) с добро качество и нормални цени. Вариантът ми беше Елит Кар, но цените са космически повишени. Друг вариант, на който случайно попаднах е сайтът avtochasti-bulgaria.com, където цените в сравнение с тези на ЕлитКар са много по- ниски, но не съм сигурен с произхода на частите. Вие от къде сте взимали тези консумативи? Благодаря!
×
×
  • Create New...