Jump to content

Ясен Русков

Members
  • Мнения

    199
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Ясен Русков

  • Рожден ден 24.05.1977

Друго

  • Kaра
    AUDI 100 2.0 16v 94

Контакти

  • AIM
    glarusa77

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

2436 профилни разглеждания

Ясен Русков's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте.Колегата buzzi,дали може да сподели какво е решението ,че абсолютно същия проблем ме мъчи и мен?
  2. Колега здравеи.Видях една тема,че за проверка на вин номер,насочват към теб.Може ли да проверим един вин номер на едно а6 към което съм се насочил.Благодаря.

    Vin:

    WAUZZZ4F97N060417

  3. Ако мирише-означава заминали сегменти-по скъп ремонт.Но пак не е фатално,не се притеснявай.
  4. 10/40 е маслото за теб.Това минерално масло,с което ти е колата в момента,ако е на 7-8 хиляди километра,като загрее става рядко като чорба.Другото което се сетих-изкарай щеката и виж дали мирише на суров бензин.Ако мирише-лошо-тогава влизаш във филма.
  5. Болката на всички аудита от тези години е гумички на клапаните.Смени първо тях,преди да си влязъл във големите филми.Гумичките струват от лев до два бройката х8 и работа 20-30 лева.Дано се оправи-90 процента се оправят само от тях.За чукането на загрял мотор-смени си маслото с полу-синтетика и би трябвало да утихне
  6. Здравей.Имам едно управление което работи перфектно,но му е спукан единия дисплей.Може с него да пробваме.Ако решиш-пиши
  7. Така е-смени си датчика с двата кабела.Ако реално налягането на маслото падне до нула,пищи един зумер доста силно-той взема от друг датчик.Ако не пищи при теб-значи е от датчика с двата кабела.
  8. Съвсем ще изчезне.Имах една осемдесятка бензин-Без да искам при смяна на ангренажен ремък и дадох дооооста голямо предварене.Е,такова чукане чух,че ми се уплаши ухото(а мотора преди това от 2 метра не се чуваше че работи).Беше точно от същия сорт.Така че,не се притеснявай.Една добра ценровка и ще се оправи. Успех.
  9. Според мен е голямо предварене.Просто много рано се подава нафтата от помпата,по рано се възпламенява и от това се чува някое по износено бутало.Като загрее се разширява и луфта намалява и за това утихва. Мнение на "монтъор на корабни двигатели с вътрешно горене"
  10. Всичко е точно и уредите работят безпроблемно. Благодаря.
  11. Ето го и моя скромен опит http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39913 След вече 4 години кожата не е мръднала и грам-всичко си стои като ново! Просро залепете отдолу 1 см дебел дунапрен(за тези с изронения)и отгоре по моя метод.
  12. Здравей колега.На мен ми звучи като на лагер останал без смазка.
  13. Още малко ми трябва да се навия и ги отнасям.Тука по моргите ми скачат с цена20-25 лева на лайсна дето е на 15 год и след 1-2 ще загние зверски. Линк към Ebay-горните лайсни Това са долните
  14. http://www.elitcom.com/index.php?lang_id=1&prm=products&prod_cat_id=151 .Ползваме няколко такива в станцията-нямат грешка.А като бонус и записват на флашка,а качеството на записа е убииствено добро.
×
×
  • Create New...