Jump to content

audi star

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 80 1.8

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

audi star's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Всички свещи са сухи и всики са опушени в черно.Смених всички вакуми и имаше ефект прекъсването изчезна имаше 2 вакум скъсани.Но това забиване като подадеш рязко газ остана.Гледах в утуб един рускак говореше за карбуратора и сменяше едни мембрани .Дали е възможно от тях.
  2. Здравейте колеги имам проблем с прекъсване и забиване при работа на мотора на ауди 80 б3 89г 1,8 карбуратор. Първо колата е стояла 1 година и не беше палена от скоро я съживявам.Второ сменени с нови работи -палец,капачка ,кабели и нови свещи,тампона под карбуратора ,нов въздушен филтър и бензинов,налят нов бензин с добавка за изчистване.Разтиквам я всеки ден по малко ама не се оправя.Набелязвам да е карбуратора кейхен 2 дали не се е запушел ама нещо не искам да го барам защото е пипкаво.Дайте някакъв съвет какво да правя някаква идея.
  3. Благодаря за изчерпателния отговор колега, разясни ми някой работи, май за първо време ще е втора ръка, а моята оргиналната ще я рециклирам да пробваме, но също и ще се позаинтересувам за нови кои марки са хубави може за по-нанатък да купя една.
  4. Някакви насоки към марка,магазин от където да се закупи колега може ли? А дали има оргинални все още или отдавна е приключило всичко?
  5. Здравейте колеги, отново един наложащ въпрос и проблем естествено - хидравлична рейка за ауди 80 б3 89 г. Протека ми и прави една голяма локва под колата и рейката цялата е мокра ,може ли да ми кажете насоки какво да правя : рециклиране или нова, добри сервизи .Дайте мнение?
  6. Здравейте колеги, днес се получиха нещата, пуснаха се перките и от казанчето спря да изкипява. Значи мистерията е разкрита... сменен термостат с нов, защото стария беше полуотворен. После обезвъздуших парното, но радиатора беше студен и долния маркуч също беше студен. Имаше още въздух, затова стиснах долния и горния маркуч, долях още антифриз, развих датчика на радиатора и излезе още въздух. Затворих го и започна да се стопля радиатора и маркуча. Термостата отвори и всичко за сега е добре. Както каза колегата VBI беше му точна диагнозата .Благодаря и на другите колеги за отговорите бяха също полезни.
  7. Също ако може някой може ли да каже от къде да си закупапя коляното пластмасовото което се стяга термостата че се е деформирало от годините ?
  8. Добре колега ще купя нов и ще пробвам а този датчик ли е само който е на радиатора ли отговаря за перките или и 3 датчика и те играят някаква роля ,как е схемата кръга за тази ел операция. Все пак е 80 карбуратор и няма кой знай какво в нея.
  9. Колега ,оправи ли проблема и ако да къде е защото и аз имам същия?
  10. Здравейте колеги, имам проблем със вентилатора на радиатора не иска да се пуска .Доста четох има теми но са доста размити и няма точна диагноза от къде е проблема.Та колата загравя и си изхвърля антифриза през казанчето.Действията който предприех и вече направени са: 1 Директен ток на вентилатора и работи 2. Проверени бушони който отговарят за вентилатора намерил съм от снимки за тях до колко са вярни не знам . 3 Реле номер 2 също сменено с друго 4 Чисто нов датчик който е на радиатора с проверен 12 волата стига до буксата. Почнах да се съмнявам в датчиците на тройника че са 3 на брой . И не иска да я пуска тази перка. Някой да ме насочи някъде другаде или дали не е термостат или помпа? Всички маркучи топли и парно има но аз ги изключвам защото ме навежда на мисълта че е ел.проблем е не технически.
×
×
  • Create New...