Jump to content

milkos

Members
  • Мнения

    104
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A6 2.4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Велико Търново

Последни посетители

1737 профилни разглеждания

milkos's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Търся десен стоп за А6 С5 Авант 2004 г. - фейслифт и врата за багажника.
  2. Купувам врата за багажника на А6 С5 Авант 2004 и десен стоп. Тел. за връзка 0885616553.
  3. Здравейте колеги! За съжаление се налага да сменя вратата на багажника. Колата е А6 С5 Авант 2004. Въпроса ми е към знаещите - има ли разлика във вратите преди и след 2001 година? Благодаря предварително!
  4. milkos

    Въпрос

    Имах същия проблем. Смениха ми инжекторите на газта и всичко се оправи. Бяха на около 100 х.км.
  5. Моля за съвет намерих двигател който е същият код като моя но колата е автоматик а моята е ръчна кутия. Ще имам ли проблем ако взема двигател от кола с автоматична кутия и го сложа на моята която е ръчка

  6. milkos

    Ауди а6 2.4 177 к.с

    2.4 V6 170 к.с. е на постария модел А6 С5. Той е с ремък и код на двигателя BDV. В А6 4F двигателя със 170 к.с. е четири цилиндров. И в двата случая мисля, че не е добра идея. Не съм монтьор, но при BDV ангренажният механизъм е отпред, а при BDW доколкото знам е към купето. За насаждане на четири цилиндров двигател на мястото на шест е процедура с неясен краен резултат. И в двата случая обаче съм сигурен, че нещата няма да са само до смяна на компютър. Все пак няма невъзможни неща, но според мен си търси ДВГ с код BDW, какъвто е старият. Мисля, че се опитват просто да ти продадат двигателя.
  7. По темата. Във ВТ ми предложиха оферта 3100 лв за газовата плюс разните гарнитури и уплътнения, които едва ли са 100 лв. Оптимистичният разход на гориво, който дават е 8,5 л газ и 2 л бензин. Предвид цената на газовия инж. и километрите, които въртя реших, че изобщо не е изгодно монтирането на газов инжекцион. Решението да не закупя кола с такъв двигател няма нищо общо с възможността за монтиране на газов инжекцион.
  8. От регистрационен талон. Не от стикер.
  9. Наскоро питах за ГИ за такъв двигател. Излизаше около 3500 и то заради някакви гарнитури, които трябва да се подменят заради свалянето на чарджъра. Въпросната кола от темата да не би да е и малко позасилена с Revo.
  10. Здравей! Карам А6 С5 авант на предно и с ръчна скоростна кутия. Колата я купих на 250 000 по километраж. В момента е на 340 000. На колко е реално един господ знае. Първоначалното обслужване ми излезе около 1000 лв. По-късно се наложи да сменя и всички гарнитури на капаците на главите и на разпределителните валове, което беше в рамките на 300 лв. От тогава не съм имал течове на масло. За мен е непретенциозен двигател. Носи на газ. Градско гори много. Никога не съм се интересувал колко. Извън града съм я засичал за 1000 км. пътуване с четири човека и багаж - 11,5 газ. На магистрала спокойно си поддържа висока скорост. Като динамика не очаквай много, но се изпреварва без проблем. Просто сваляш една предавка надолу. Мога да кажа, че с двигателя не съм имал проблеми. Гори масло. При мен 2-2,5 литра на 10 000 км, но с уговорката че карам спокойно и я натискам само когато изпреварвам. По магистралата спокойно се е движила със 180 км/ч, но това беше когато снимките не бяха скъпи. Всъщност са стари коли и много зависи на какво ще попаднеш. Сменях и дебитомер - 350 лв, но нека спецовете кажат това двигател ли е или периферия. Алтернатор - ревизиран с работата за сваляне и поставяне, без разглобяване на предницата - 300 лв. Но пак си мисля, че това е периферия.
  11. Светът не беше променен, когато цената падна рязко. Лека вечер и бъдете здрави!
  12. Тази кола се появи на пазара на цена от 20 000 лв. преди няколко месеца. Не се заяждам. Казвам го като факт. Какво се е променило от тогава ....
  13. Каква е разликата в пространството на вторият ред седалки при двата двигателя?
  14. Търся ляв стоп за А6 С5 Авант фейслифт
×
×
  • Create New...