Jump to content

Пламен АД

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Пламен АД

  • Рожден ден 26.01.1989

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.8T quattro

Персонална информация

  • Локация
    Пазарджик

Последни посетители

1643 профилни разглеждания

Пламен АД's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имах същия проблем в ауди а4. При мен, след дълго ходене по сервизите проблема се локализира, че е в скоростната кутия. След разглобяване се оказа, че вътре има постоянен магнит и в него се намира една пластмасова гривна с две метални крачета, играеща роля като генератор който създава сигнала за датчика който е в скоростната кутия, та тази гривна беше счупена. Закупих друга, има ги, но само оригинални от порше цената беше около 27лв, след смяната на въпросната гривна проблема се реши, километража и скоростомера проработиха отново. В моя случаи на по късен етап скоростомера спря отново и при повторното разглобяване се оказа, че гривната е здрава, но цялата е във стружки, оказа се че имам счупен зъб на диференциала и от там е било и първото счупване на въпросната гривна.
  2. Хайде сега заради една газова уредба хвърлихте колата за старо желязо.
  3. Имах подобен проблем при мен се оказа бобина.
  4. Благодаря за отговорите, ще пробвам и този вариант
  5. Здравейте колеги. Появисе едно прекъсване на колата при ускорение между 2500/3000обр. Колата започна да привдърпва, като това придърпване се появява само ако гъста е наистина до края, ако се ускорява плавно проблема го няма. Закачихме колата за компютъра грешката която показа, поне така ми каза майстора, е липсата на достатъчно въздух в сместа, каза че това най вероятно се дължи на ламбда сонда или проблем с дебитомера. Това което ме озадачи е че майстора каза, че колата е с широколентова сонда, дали това така? Иначе свещите са сменени преди 2000км. Колата аудио 1.8Т AEB 1996. Благодаря предварително.
  6. Не се притеснявай, тук всяка втора тема стига до подобна развръзка. Автора пуска тема и иска да събере информация за даден автомобил, НО тук 90% от мненията са не свързани с темата, а започва едно разтягане на локуми как няма да имаш пари да поддържаш конкретния автомобил, как ще пестиш от поддръжка и консумативи и други неща.
  7. Цитиране на предходен пост! Аз моите ги залепих със силикон CERESIT, който е под формата на салам, използва се за лепене на доста неща включително и за автомобилни стъкла. Този силикон лепят също и спойлери.
  8. Аз моите ги отворих като ги сложих във фурната за 15-20 минути на 70-80 градуса. След това се разлепиха доста лесно. Успех с начинание.
  9. Цитиране на предходен пост! Първо сваляш капачката на фара където е буксата, след това вадиш малката букса която влиза в машинката за регулиране завърташ по-посока обратна на часовниковата стрелка, след това внимателно вадиш машинката от мястото в което се захваща за рефлектора. За олестение може да развиеш врътките за регулиране на фара. Дано съм бил полезен.
  10. Компресора НЕ РАБОТИ при темперетура под +5 градуса
  11. Здравейте искам да попитам някой имали наблюдения върху тези фарове на снимката. Идеята е постигане на по-добро осветяване пред автомобила също и по-добра визия, понеже сегашните са доста зле. Другият въпрос е дали ще паснат без проблем на А4 Б5 1996г. Вмомента колата е с фарове Валео едносекционни и евентуално какви кръжки да ползвам.
  12. Проблема може да е в релето което се намира в алтернатора, то регулира с каква стойност да зарежда акумулатора. При стартиране на двигателя тока на акумулатора пада и релето задава по висока стойност на напрежението за да, въстанови по бързо капацитета на акумулатора, след това акумулатора се вазтановява и релето намалява стойността на напрежението за да, не презареди акумулатора. Нормалната стойност е около 13.8V до 14,6V. Твоята стойност е малко ниска затова най-вероятно има някакъв проблем.
  13. Според мен това тропане идва от заминали тампони на стабилизиращата щтанга.
  14. Здравейте.Имама следното питане относно кодовете на климатроника.Става дума за каналите които дават информации за уредите на таблото.Имам канал за оборотите за темпер. на двигателя за скорста, та питането е имали канал които показва колко гориво има в резервоара.Колата е ауди А4 В5 1996г с 74канала.Благодаря предварително.
  15. Здравейте.Имам следмия проблем. Имам ауди А4 1.8Т quattro, когато натисна педала на газта докраи скоростомера спира да работи, щом превключа скоростомера пак заработва и ако пак натисна педала до доло, пак отказва.Понякога отказва на пълно и въобще не работи нито скоростомера нито километража, след като спра на светофар за крадко и след товапотегля заработва отново.Трябва да дбавя, че когато си работи и ускорявам плавно няма никакъв проблем и си работи нормална.Съюо така оборотомера и другите уреди си работят без проблем.Какъв може да бъде проблема.Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...