Jump to content

MaxZ

Members
  • Мнения

    78
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    А4 1.9TDI qu. av.

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

MaxZ's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, за фирмата прозиводител си прав, но са може би 2-3 защото съм срещал 2-3 модела с коренно различни хардуери. Иначе аз бях попаднал явно на по-отзивчив sales защото препращаше въпросите ми към "инженери" които ми даваха инструкции да пробвам различни неща. Играта на развален телефон си казваше думата, но така и не ми позволиха да си говоря директно с хората които разбират. Относно рутването аз следях темата в XDA-dev за Szsion Dual Core A9 Android 4.2 1024x600 http://forum.xda-developers.com/android/general/szsion-dual-core-a9-android-4-2-t2806857 Тази е точно за моята модификация. Иначе има доста други теми за другите модификации от където можеш да черпиш инфо и да пробваш различните методи за рутване. Има и доста инфо как да си направиш бекъп и да можеш да възстановяваш ако омажеш нещо. Също така и в един руски форум http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=601092 А относно доставката, ако наистина изпращат от европейски склад има шанс да не плащаш мито.
  2. Аз съм с подобно на първото в A4 B5, те доста китайски са като копия едно на друго и е трудно да се ориентираш. Карам го вече около 6 месеца. Те такова: http://www.aliexpress.com/item/dvd-with-gps-android-for-AUDI-A6-special-car-dvd-for-AUDI-A6-Car-dvd-for/1974908669.html?spm=2114.01020208.3.1.TTQThK&ws_ab_test=searchweb201556_9_71_72_73_74_75,searchweb201527_4,searchweb201560_9 На тези китайските най-много им куца софтуера и нямаш почти никакъв съпорт. След root-ване на Андроида доста неща могат да се нагласят, аз поне тръгнах с такава идея и да си го направя както искам ,но така си и остана явно хъса ми към човъркане по такива устройства е намалял Карал съм в същата кола Audi Chorus, Pioneer DEH-140UB, RNS-E и сега това китайското. Не съм с Босе, а с стандартното озвучение в Б5 Авант фейс. Моите впечатления: 1. Аудио. RNS-E вади най-добър звук, и най-добър бас, китайското е най-зле от към бас (има изходи за външен усилвател и колони ако някой има нужда), аз нямам претенции и това си ми стига. Chorus-a е на второ място. Китайското е зле ама мен ме устройва. 2. Функции. Chorus и Pioneer-а нямаха нищо само радио и мп3. RNS-E навигацията е от миналия век и като си свикнал с съвременните изглежда като от каменната ера. Търсенето на места - забрави, само директно по точен адрес. Ползвах я само в извънредни ситуации и общо взето ползвах RNS-E само за радио и мп3, Затова и го разкарах. По функции китайското е на светлинни години от всичките 2ДИН устройства (било то и маркови), основно заради това че е с Андроид, но си има и своите недостатъци. Функции които ползвам най-често на китайското: 1. Радио и Мп3, сток приложенията са скръб, но поне за мп3 можеш да използваш други андроидски докато за радиото само вградената, защото си говори директно с хардуера на радио тунера. 2. Навигация - Google Maps (ползвам я и на телефона и компютъра като не съм с колата), много съм доволен - мога да си достъпвам запазените точки, трафик, изчислява маршрути на база трафика, абе общо взето супер. Единствения недостатък е че му трябва нет, но аз си шервам от телефона през Wi-Fi (може и да си сложиш 3G modem със сим карта). Имам и някаква офлайн навигация, мисля че беше iGO, но не съм я ползвал често, може би като пътувам в чужбина. Може да се слагаш каквато искаш стига да работи на Андроид. 3. Задна камера - супер екстра, паркирам с аванта паралелно между коли много по-уверено от преди. Друго си е да можеш да се приближиш на 5-10 санта от бронята на задния и уверено да си правиш маневрите. Паркиране назад към стена, бордюри и други препятствия вече не са проблем. 4. Bluetooth - свързах си телефона, много полезно да можеш да вдигаш/затваряш и говориш без да си вадиш телефона. Прекарах си чуствителен микрофон в плафона горе (който между другото си има точно място) и стана като сток. А и си направих телефона да пускам да шерва нета като засече че блутута се е конектнал и така не се занимавам, Сега като влезна в колата и устройството автоматично получава нет Общо взето това са основните. Исках и Torque да пускам ама моя ELM327 e bluetooth, а пък китайското може да ползва bluetooth-а само за аудио/телефон. Чел съм че може да се ползва ELM327 устройство по USB, ама не съм се хванал все още да пробвам. И ТВ слагах ама китайския тунер който дойде с устройството не можеше да хваща над 40-50км/ч и направо го махнах. Инсталирал съм си и игрички да цъкам докато чакам някой Има си и проблеми (поне мойто) и то главно са софтуерни, ама колкото и да си комуникирах с китайците, полза голяма нямаше. Малко е мястото за приложенията (с root-ване се оправя), засега просто не инсталирам ненужни неща (като игри например) Като загася колата устройството гасне след 30 сек, а не веднага (това предполагам е само за моя модел така, в нета не съм виждал други да правят така). Устройството засича ACC-off, но просто изчаква 30 сек преди да загасне. Това най-много ме дразни, защото сега като загася трябва да mute-вам музиката или със задържане на Power бутона да гася, иначе музиката продължава да гърми като съм излезнал от колата . Водил съм километрични разговори с китайците, но така и не успяхме да се разберем. Вече започвам да свиквам с това и вече ми е автоматичен навик Мога да направя едно клипче, да се види какво може, ако има интересуващи се. Това с ддс-то е съмнително, митото се плаща на база цената на устройството. Аз моите китайци им казах да пишат цена 100$, хем да не е прекалено ниско и да се усъмнят митничарите, хем да не е високо, да не плащам високи такси. На митницата освен там техните такси платих май към 50 лева.
  3. На тази двигателя би трябвало да е ATJ, щом е куатро. AJM доколкото знам са само на предно.
  4. 1.9 116к.с. слаган на Б5 куатро (код ATJ) на 6-та с гуми 205/55/16: 160км/ч - 3300rpm 140км/ч - 2900rpm 120км/ч - 2500rpm За AJM двигателя (на предно) не знам каква скоростна кутия слагат.
  5. Предния капак не е от фейслифт (пръскалките са отгоре). Въпрос - защо е сменян предния капак?
  6. А тампоните на скоростната пак ли са маслени или са само гумени? Колега ти с какъв двигател си и с каква скоростна кутия?
  7. Продавам 1DIN средна конзола за А4 Б5 фейслифт. Включва: - пластмасова конзола - синя - 8d0863243c 3zq http://olx.bg/1-din-plastmasova-konzola-audi-a4-b5-facelift-1din-8d0863243c-3zq-i75322998 - климатроник - 8d0 820 043m http://olx.bg/1-din-klimatronik-ot-audi-a4-b5-facelift-1din-8d0-820-043m-i75324124 - клетка - 8d0 858 005 T http://olx.bg/1-din-kletka-za-tsentralna-konzola-audi-a4-b5-facelift-1din-8d0-858-005-t-i75323618 - пепелник - 8d0 857 951k 2nq http://olx.bg/1-din-pepelnik-ot-audi-a4-b5-facelift-1din-8d0-857-951k-2nq-i75324622 - поставка за чаша - 8d0 862 534 A http://olx.bg/postavka-za-chasha-ot-audi-a4-b5-facelift-1din-8d0-862-534-a-i75325046 - бутон за аварийни - 8d0 941 509 H http://olx.bg/buton-za-avariyni-svetlini-ot-audi-a4-b5-facelift-8d0-941-509-h-i75325548 - бутони за фаровете за мъгла - 8d0 941 567 B http://olx.bg/butoni-za-farovete-za-mgla-ot-audi-a4-b5-facelift-8d0-941-567-b-i75339278 - радио Audi Chorus - 4b0 035 152 B http://olx.bg/radio-audi-chorus-ot-audi-a4-b5-facelift-4b0-035-152-b-i75326018 Цялото: 150лв. Може и на отделни части. 2ДИН пластмасова конзола за А4 Б5 фейслифт (черна). Цена: 40лв. Тел: 0886 899 046
  8. Ел. реглажа е за когато натовариш колата, да не светиш в небето. Но и за тестове върши работа .
  9. Според мен са ти ниско фаровете. На края на клипа като караш зад пунтото, ти си на 2-3 метра и фаровете ти светят ниско в бронята пък да не говорим като се отдалечи на 10 метра и въобще не го осветяваш. Аз също съм с Valeo на facelfit А4 B5 и като спра зад кола на светофар ми светят малко под номера на повечето коли, като се отдалеча на 2-3 метра пада малко, а на 10 метра все още си осветявам колата пред мен (поне малко от бронята). Също така май ти сочат към център. Това можеш да го провериш като караш срещу стена на мин 10-15 метра и пуснеш дълги, ако имаш едно петно само и чак като се приблизиш до стената се разделя значи са ти криви. Май си ги разместил като се сменял крушките, тия фарове все едно се държат на конци при нас. Да не говорим пък ако имаш счупени стойки (valeo фара се закрепва на 4 места за купето).
  10. MaxZ

    VAG-COM

    Не знам дали може да стане.
  11. MaxZ

    VAG-COM

    Според мен по-скоро трябва да си кодираш таблото, да му кажеш че имаш навигация. и сътоветно да започне да интепретира командите които идват от навито по CAN BUS-a. STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio +02 - Telefon +04 - Navigation +08 - Telematics +16 - Instrument Cluster според мен трябва да имаш стойност +01 +04 +16 (т.е. 21). Виж тук http://audiforum.us/threads/vag-codes-for-rns-e.55/ Аз когато ретрофитнах RNS-E в А4 B5 ми тръгнаха указанията на ФИС-а отраз без да се налага да пипам нищо, но при мен и таблото беше ретрофитнато от друга кола и най-вероятно вече е било кодирано. Когато зададеш навигация по маршрут автоматично ФИС се сменяше да показва указания (примерно завой надясно след 500м), а с бутона отдолу на дясната ръчка (този за зануляване) можеше да се сменя дали да показва разход и температура или указанията от навито.
  12. Аз тогава открих в нета за моята че ако таблото е с дигитален часовник то значи колата има Infotainment CAN BUS. След това toshkov81 ми прекара кабел от таблото (май от там най-лесно се включваш) до RNS-E и почти всичко тръгна. Дори ми показваше инструкциите за навигиция на ФИС-а. Ето и линк как се разглобява RNS-E за да се свали предния панел: http://www.lamboweb.com/Repairs_Section/Gallardo_Repairs_Audi_Nav_System_Face_Plate.htm Ето и един guide за инсталация на RNS-E в А6. Повечето е за това как да се свържеш към CAN BUS-а, не знам дали и при нас е така (най-вероятно е) защото както казах toshkov81 ми прекара кабелите до RNS-E-то. https://penti.org/~harald/audi/RNS.pdf
  13. Аз бях известно време с RNS-E в А4 Б5 facelfit. Не свърших единствено модификацията на панела за да пасне на А4 Б5 и точно заради това и не писах в форума. Все не можех да се накарам да завърша проекта и да го модифицирам. Исках RNS-E точно заради сток вида, но както разбрах по-късно, RNS-E в А4 Б5 няма как да изглежда сток (или поне става с много добра модификация на панела, а повечето които гледах в нета куцаха и не знаех дали ще мога да постигна добър резултат). После дойде искането ми да имам и повече функционалност а не само цветно радио и навигация. Даже стигнах до варианта подкарване на андроид в колата и използване на RNS-E само като дисплей, но не ме задоволи качеството на картината. Вдъхновението ми: Накрая се отказах и от тази идея и реших че ще пробвам с афтърмаркет, поне като не изглежда 100% сток да имам повече функционалност. Блазни ме много андроида и интеграцията му с всички мои неща (например: телефонни номера и контакти, favourites и bookmarks от google maps, мейли, Torque и т.н.). Последно време започнаха да се появават доста читави китайски навигации с андроид. Засега се заглеждам по този вариант, но не съм се решил да направя крачката и да се хвърля, защото не намирам никъде някой да е ползвал точно този модел и да е споделил мнение. А сега и качването на долара и нарастналата цена ме спира още повече. Някои неща от опита ми: 1. Double Din (B5) Facelift (Full Pack) - Тук ако цвета на интериорните пластмаси е различен от черен и се иска направа както трябва, става голям филма. Намиране на голямата пластмаса около централната конзола в 2ДИН вариант в цвят различен от черен на прилична цена е много трудно. 2. Audi Navigation Plus RNS-E за предпочитане от А6,A6 Allroad,RS6 (C5) 4B може и от A4 (B6/B7) - 500лв. до 1200лв. 3. Букса/Адаптор Quadlock но със CAN симулатор. - Ако колата има Infotainment CAN BUS не е нужен CAN Simulator. Моята facelift имаше и беше нужно единствено прекарване на 2 кабелчета и почти всичко работеше. Загасяне с вадене на ключа, включване на подсветката с включване на фаровете и т.н. Не знам дали всички facelift имат Infotainment CAN BUS 4. Оригиналната антена за GPS тъй като навито е функционално с карти и всички екстри за България - Не е нужна оригиналната антена, всяка GPS антена с fakra конектор върши работа. Но повечето RNS-E така или иначе се продават в комплект с антена. 5. 2 х 16GB SD Card памет. - Това само ако RNS-E е от новия модел с по-добрия дисплей и хромираните копчета. Иначе при старите максимума е 2 х 2ГБ. 6. Диск с карта и спийд камери и интересни точки за България. - 20лв-50лв. За модификацията на панела не можах да намеря добър вариант. Едно време е имало човек в UK който ги е правил, сега вече не се занимава а и тогава е взимал доста солено (мисля че първата снимка е негово дело). Даже съм мислил за вариант за 3Д принтиране, но трябва да се изработи точен модел на оригиналния панел, а и сигурно пак ще излезе скъпо. Напасването на точния цвят е друга тема. Наистина този панел остава най-трудното нещо. А и другото което за мен е проблем е че панела за да пасне на климатроника трябва да се боядиса черен, но пък бутоните си остават по-светло сиви и пак стои малко странно. Това даже може да се види на една от твоите снимки.
×
×
  • Create New...