Jump to content

Ivo Lenkov

Members
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Honda

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Ivo Lenkov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ICOM JTG HP, предполагам че могат да я подкарат, но трябва повече информация за помпата за високо налягане и версията на бензиновия компютър. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  2. Цената предполагам че ще е между 2300-2500 лв. Но първо трябва да го подкарам, защото няма никаква информация за този двигател в газовите среди. Не е невъзможно, но си е предизвикателство. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  3. Скоро ми предстои газификация точно на такъв двигател, 310 к.с. 2012 г. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  4. Тази схема, която си показал е за ICOM JTG, работеща на коли с мултипоинт инжекцион. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Вече има няколко модела на ICOM за различни типове двигатели.
  5. При ICOM не е предкамерно впръскването, а е през бензиновите дюзи. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  6. Трябва да знаеш кода на двигателя или версията на бензиновия компютър, тогава може да получите адекватни отговори Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  7. Така е, уморено беше, но все пак това е бившо такси на безброй км.Според моята логика, ако ще си купуваш кола и искаш тя да върви на газ просто не търсиш двигател с директно впъскване. Друг е въпроса дали стават или не стават тези мотори на газ.
  8. Миналата седмица монтирахме АГУ на 2.0 TSI 2010 г.макар че нямаше такъв двигател в списъка на фирмата производител на уредбата, това не попречи колата да тръгне на газ без проблем.Мисълта ми е, че не само кода на мотора е важен, за мен е по=важно да се види бенз. комп. коя версия е, ако това се знае не би имало проблем колата да тръгне на газ.
  9. Висок клас ГИ е около 3000 лв.
  10. Сигурен ли си в това,което казваш, щото аз дочух други неща за Директното впръскване на Хюндай и ГИ Ланди Ренцо?
  11. Ами изискването е ,че тези двигатели работят с високо налягане на бензина и дюзите след определен пробег започват по-малко да изпускат и по този начин се нарушава работта на газ и по-точно не добра работа на газ и висок разход,което обезсмиля цялата инвестиция.
  12. За да се монтира такава система, колата най-добре да е на малко км. иначе е по-добре да се монтира ГИ ,който да работи комбинирано 20% бензин и 80% газ.
  13. Трябва ми такъв двигател ,имам системата ,ако искаш да продължим по телефона ,ще ти го пратя на лични.
×
×
  • Create New...