Jump to content

s7animir

Members
  • Мнения

    142
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно s7animir

  • Рожден ден 4.05.1996

Друго

  • Kaра
    E46 330dA/B5 1.9 TDi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Bulgaria

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

s7animir's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Търся, махагонови лайсни за B5 преди фейса, на вратите, таблото и около климатроник и радиото. търся ги здрави и по възможност с щипките с които се захващат.
  2. Здравейте колеги, търся махагонови интериорни лайстни за А4 B5 ПРЕДИ фейса с климатроник, здрави, със здрави щипки и по възможност отзад да са със захватите, които ги държат към корите на вратите и таблото. Ако някой има такива и иска да се отърве от тях, моля да ми пише! Благодаря!
  3. Вчера като я закачих на ВАГ-КОМ ми излезе 00575 - Intake Manifold Pressure грешка, изтрих я, оправия нямаше, но пък след това повече не наби тая грешка. Има ли вариант в който клапана да е останал отворен или затворен, защото днес като я карах след 2700-3000 оборота излита, а преди това е мъртвец тотален. Тая простотия стана както си карах съвсем нормално извънградско, реших да изпреваря и нямаше никой, изгасих я, запалих я и до сега е така, след 2700-3000 оборота почва да върви. Турбината е сваляна, правих почти основен ремонт на мотора и от тогава до сега 2 месеца извънградско никакви проблеми и изведнъж спря
  4. Колата е 97-ма края, 110 коня, променливата геометрия не е ли от 99-та и нагоре ?
  5. Здравейте, имам проблем с вървежа. колата е 1.9 TDi AFN, тръгва да върви чак след 3000 оборота, а не беше така. Имаше си ряз от 1500-2000, сега е като тролей. Ще сменям клапана N75 и всички вакууми, но някой имал ли е такъв проблем. Навсякъде където търся за тоя проблем, пишат че колите им спирали да вървят след 3000 оборота, моята тогава тръгва. Имам и катализатор, турбината има ли вероятност да се е задръстила ? 90% от времето колата се кара извънградско
  6. Здравейте колеги, имам няколко въпроса относно А4 Б5. Надявам се някой да помогне този път, а не както темата с антифриза. Искам да си взема 16-ки джанти за А4-ката, но не знам какви точно. Харесал съм 2 модела, мисля че и двата са от А8. Колко са тежки тия джанти, мисля че едните ще са доста тежки за 16 цолови джанти. Това са джантите, ако някой има други предложения нека сподели. Другият ми въпрос е някой имал ли е проблем с плафоните ? При мен на изгасена кола и отворена шофьорска врата си светят, запаля ли колата, започват да изгасват плавно и да се пускат плавно и така докато не изгася колата. Плафоните ли са за смяна или миркоключето на шофьорската врата ? И къде се намира то ? И последният въпрос е, някой успявал ли е да си оправи проблема с играещата стрелка на горивото ? Колата е дизел, 1.9 TDi AFN, смених сондата с друга, но и тя стигне ли половината на резервоара полудява. Старата, колкото и гориво да имах все си играеше, тази само при половината резервоар. Правих тест на таблото, стрелките си застават на 90 градуса, както трябва да е, уж. Да разглобявам тази сонда и да я чистя отново, да търся друга или да сменям километража ?
  7. Много зависи от майстора, ревизията на главата е 250лв, колата не е сглобена още, защото чакаме главата, но си мисля, че 800-1000лв ще хване с всичко, гарнитура, водна помпа, нови болтове за главата, ревизията на главата и труда на майстора. Което мен ме устройва, така или иначе тая кола съм я взел за 2000лв, поне ще знам, че ще има да кара още много след тия интервенции.
  8. Здравейте отново, колеги. Никой не помогна с мнение или да каже поне механик във Варна, който може да свърши работата коректно, за което благодаря. Но все пак се оправих, намерих човек, който да свърши работата, оказа се наистина гарнитура, както и предполагах. На първи цилиндър е думнала гарнитурата, сега шлайф, нови водачи, гумички и пасване на клапните, нов радиатор, термостат, водна помпа и антифриз. Нека в бъдеще, ако някой колега има такъв проблем с твърди маркучи и изхвърляне на антифриз през преливника на казанчето да си знае, че е на 99% гарнитура на главата. Ако искате, трийте темата, ако искате я оставете за някого на когото може да помогне, ако се чуди защо му хвърля антифриз през казана.
  9. Коленги, отговор нямам от никой, но смених казана аз, наляхме антифриз. Покарах я по - бързичко извънградско. като изстина ми се наложи да долея към 1 литър, защото светна лампата. Долях, пак я покарах по - интензивно, отворих капачката и само изсъска, като работи вътре в казана не прави балончета, само някаква пяна. Някой да е сменял гарнитура скоро, трябва ми кадърен майстор във Варна, който може да свърши работата. Някой, ако знае, казвайте.
  10. Здравейте колеги, имам един проблем с А4ката, първо колата е обслужена цялостно, термостат, антифриз, водна помпа. Но от известно време започна да изтича антифриз през отдушника отдолу на казанчето. Дори и студена да е, пак е мокро там до отдушника. Колата си загрява на 90 градуса, парно си има, не минава над 90 градуса, маркучите са нормално твърди. Купил съм нов казан с капачка, ще го сменям утре, въпроса е дали не е за гарнитура тая кола.
  11. Здравейте, продавам фарове за А4 Б5 преди фейса. Фаровете са много запазени, оригинални Bosch трисекционни. Рефлекторите са рециклирани преди 5 месеца в гр. Стрелча, в Евертлак. Инсталацията е здрава, почистени са отвътре, стъклата също са почистени. Имат работещи машинки за регулиране на височината. Дават се с крушки на къси, дълги и халогени. Светят много добре, но ако се сложат ЛЕД крушки ще светне още повече. Имат две забележки, на едини фар имаше отчупено парче стъкло, което съм залепил. На другия фар буксата на късата светлина е счупена, но кабелите са напълно здрави, просто не можах да намеря такава букса. Съответно при сериозен интерес ще има коментар на цената, заради тези две неща. Цената е 220лв, като ще има коментар на цената при сериозен интерес .
  12. s7animir

    Audi A4 B5 1.9 TDi ABS модул

    Проблема е решен, смених само ел. блока и грешката изчезна, удивителната червена лампа, където мигаше преди, вече не мига. Но пък АБС лампата продължава да свети, оказа се заден десен датчик. Ще трябва сега и него да сменям 😀
  13. s7animir

    Audi A4 B5 1.9 TDi ABS модул

    Взех друг модул със същите номера. Закачих само буксата и АБС лампата изгасна. Тия дни ще сменя само електронния блок и приключвам с тази мъка, че карането без абс не е оферта.
  14. s7animir

    Audi A4 B5 1.9 TDi ABS модул

    Ами намерих няколко модула със същите номера, като моя. Но се чудя дали и те няма да са дефектни. Мисля да взема един, да го сложа и да изтрия грешката. Та се надявам след това да няма проблеми.
  15. s7animir

    Audi A4 B5 1.9 TDi ABS модул

    Чудесна новина. Ако намеря същия модул, със същия номер, ще мога ли да се размина само със смяната, без кодиране ?
×
×
  • Create New...