-
Мнения
244 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
spitfire924's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Значи аз да вметна една дребна подробност. Колата тропаше точно 1/1 както тропа като е олабил оптегача на веригата , та го набедихме него, понеже беше нощеска и нямаше къде да я зяпаме по сервизи. В последствие след днешния ремонт се оказва че е лопала шайбата, а тая шайба не е хлопала 6000км , ами се е разтропала последните 100-200км, което ще рече че е сваляна, понеже как тая шайба 6000км няма да тропа и сега изведнъж точно, случайно след отцепване и зацепване на ангренажа и всички други интервенции, се разтропва къса болтове и пада... странна работа Аз лично съм го играл филма с тая шайба , свалял съм и не съм я затягал като хората, разхлопа се за "норматив" ,обаче я хванах преди да стане баш сакътлък.
-
"Здравейте отново, Пиша по повод развръзката на случая. Благодарение на сервиз "Студио Х" колата се оправи в рамките на деня. Няма видими проблеми след ремонта (дано и да продължи така), не губи антифриз, има компресия и т.н. Ролката беше сменена с друга. Моето скромно мнение е, че така трябва да се процедира при подобни проблеми. Маслото, разбира се, ще бъде сменено, просто трябваше да я покараме малко да видим дали надува. По време на ремонта на клапаните се уговорихме главата да е наред (респективно това го разбирам като ако има проблем той да бъде отстранен) Аз разчитам като си взема колата да е била поне като в състоянието преди повредата, дали това означава смяна на масло или други захабени или повредени елементи, не мисля, че аз съм компетентното лице. Оставям и една снимка на шайбата. И разбира се проблемът не е заради самите пари (казал съм го в началото), а как е редно да се процедира (колко е адекватно да се проверява кола преди чип), нека не ви се случва колата да ви се разваля през 50 км, тогава ще ме разберете напълно. Поздрави Кирил" https://www.dropbox.com/s/galxqglca6or2zb/2014-02-05%2019.21.22.jpg
-
Ти обаче не знаеш или нарочно си пишеш така... масово сервизите работят на черно. Сигурно една от най-тъмните дейности в бг... Като настинеш директно инжекции в гъза ли ти бият? То не е до спестеното , масово вървят по толкова освен разни избрани фирми, та нали уж Маднес са много добри, иначе е ги ХЕЕД, ей го и Богомил. Газовата му e подготвена с дебели тръби и голям изпарител , просто му трябваше една пренастройка на картата.
-
За първите 2 неща съм съгласен , обаче за 3тото съм сигурен че познаваш хора дето не знаят от къде да си сипят течност за чистачки ( не казвам че той е такъв). Да кажем че не се е сетил, а и дори да беше я видял и да е било ок,това наднормено ниво на маслото говори за 2 неща. Източено е в съд в който е имало други лайна ( старо масло, трансмисионно масло и тн...) и после е налято или по кофтито е получило "присадка" от казанчето за антифриза.
-
Робо, за 50 път ше напиша какъв е повода за темата. Шайбата просто преля чашата. тука един ремонт за 2 дни се прави 3 седмици. Аз възстанових кола от тежка катастрофа с вадене, разпарчатосване, шлайфане и сглабяне, на двигател за 20 дена,сменяне на прозорци , капаци калници и 3 багажника части, като я правих предимно нощеска като съм свободен и общо взето като е свободен монтьора. После се налива масло и не се гледа колко му е нивото, сцепени маркучи и вакуми, скъсани болтове и паднали шайби... заплахи по телефона. Твърде много случайни неща станаха тука. Коли на по 500 000км се чипосват дивашката и си тръгват и се карат безгрижно, тука един кошник дето преди 6 000 км са му сменени всички дреболиики, след една елементарна интервенция ще се разпадне... чакай. И се отрича ... ний нье сме...! пипали , с една дума Астор е направил рИмонта. Мартинич какво е виновно момчето, че си счупил колата и е оставил да му я оправят и като си я прибира уж здрава , не може да мине 50км без да се наебе нещо? Да бяха казали , не с такива ремонти не се занимаваме , да си я товари на репатрака и я правим в София?
-
Иначе , Цецо. Нито ме е страх от някакви мишкари дето явно ръцете им са навряни там дето слънце не огрява , нито нищо, просто нещата са без коментар, насрали са се и вместо най-съвестно да кажат, станало е при нас ше го опрайм...те се правят на ударени. Не вярвам щетите да са кой знае колко катастрофални и да са хиляди левове,че да е проблем, за техния сервиз който печели на ден от копи пейстове на МАПове колкото за 3 такива пасата. Колата преди Ремонта си вървеше идеално , преди 6000км е сервизирана. Маднес въртят един рън преди чипа, ако нещо не изкара като хората ( в случая запушен катализатор после махнат) - я гледат ,ако не мапват , въртят пак, кихаш 3 стотака и изчезваш. Настройвана е на бензин, обаче никой не коментира че колата е счупена от бедна смес щото не е донастроена газовата. Коментираме ремонта и последиците от ремонта. ПП само първите 2-3 поста са на момчето с пасата просто му го дадох да сподели историята тука. Поздрави.
-
Ето още някоя картинка, единия болт е скъсан, някой много е баял. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34/1014084_741557549189167_2064667074_n.jpg?oh=6d0c26ae6af3a9fabb5976cc62394efb&oe=52F3C81B&__gda__=1391711600_769432ec0b5f5cb8eedf6477430d5b14 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34/1235219_741557345855854_863601804_n.jpg?oh=58207486d657ee051aea4f99382e580f&oe=52F3B235&__gda__=1391716084_15e192e4254eb0fe90d01d21824cd175 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34/1011236_741557032522552_302014241_n.jpg?oh=04f5eb14f6110d7027c105cf8cf019a7&oe=52F3D7A8&__gda__=1391731049_da56c34ff18ecc0514ca45ee36b89992 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34/1014084_741557549189167_2064667074_n.jpg?oh=6d0c26ae6af3a9fabb5976cc62394efb&oe=52F3C81B&__gda__=1391711600_769432ec0b5f5cb8eedf6477430d5b14 Сложете я тая тема някъде че да може да се вижда без регистрация, да може да я пуснем при вагИнджиите да четат.