Jump to content

toniko

Members
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Контакти

  • Website URL
    http://dice.bg

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

toniko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, дойде време и аз да се разделя с моята кола, тъй като си взех друга. Ето и малко повече информация за нея: Audi 3.0 233 к.с. quattro 2006 година Пробег - 236000 км Скоростна кутия Автоматична - Tiptronic Допълнителна информация: - ABS, ESP - Въздушни възглавници: предни и странични - Парктроник - 4x4 - Bluetooth система (оригинална Grom) - Климатроник - Навигация (малката) - Подгряване на седалките - Автопилот - Сензор за дъжд - Хладилна жабка Колата е много запазена. Сменени са дюзите с чисто нови Bosch, имам документи за тях. Сменени още водна помпа, ремък, тампон на мотора (оригинален от Ауди, отново с фактура). Последно излиза от сервиза след обслужване преди месец. Като са сменени масла, филтри и други консумативи, включително нови дискове и накладки AT (отпред и отзад). Откъм документи е с гражданска отговорност и винетка до края на годината. Гуми - летни Continental ContiSportContact модел 2016, карал съм ги година и половина Цена: 10 900 лв. Продавам я, тъй като ми трябва, а и си купих по-голяма. Връзка с мен: - Антон Божанов - Телефон: 0888 100 864 Ето и обявата ми в мобиле: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503349438486284
  2. Решихме го проблема, както казаха някои от колегите, беше ми се запушил радиатора. Почистиха ми го и сега всичко е наред. Благодаря на всички за бързите отговори и идеи.
  3. Направих го и това, излезнаха балончетата. Същата работа.
  4. Всичко уж е наред. Обезвъздушена е няколко пъти. Маркучи, скоби, всичко е ок. Ситуацията е същата. Тръгваш извънградско държи около 50-60 градуса, духа леко топло. Влизаш в града караш малко, вдига на 90 градуса и почва да духа студено.
  5. Преди обслужването, термостата играеше, но не чак толкова и стигаше до около 60-70 градуса. Но пък парното си духаше нормално горещо като го надуя към 25-26 градуса и нямаше проблеми.
  6. Направихме го това. Същата работа.
  7. Здравейте на всички. Открих си проблема. Тампон на двигателя и на скоростната кутия. Смених ги сега е бетон. Благодаря на всички за отговорите
  8. Здравейте колеги, малко съм в безизходица и бих искал адекватен съвет. На моята кола и правих обслужване, съответно излезнаха и някои други неща за смяна, та ги подкарах наведнъж. Смених водната помпа, термостата (правеше малко проблеми), ремък, ролки и антифриза. Сега като я пробвам, проблема ми е следния. На прав път (извънградско) температурата ми пада и стои на около 50-60 градуса, влезна ли в града и покарам ли вътре малко, се вдига до 90. Пак като излезна на прав път и карам с около 80-90 пак пада. Парното духа студено. На място като стои тръгва да духа топло (но не както трябва), като вдигна степента на духане, почва студено. Това е при загряла кола, в движение същата работа. От време на време парното само увеличава степента на духане и я намаля. Доколкото знам, колата сама се обезвъздушава. Някой имал ли е подобен проблем и как се оправихте? Поздрави.
  9. Благодаря за поста, изчетох го. Втулките съм ги сменил с чисто нови. Евентуално ще прегледам диференциалите. Като имам отговор ще пиша. Поздрави.
  10. Пробвах с чисто нови гуми, с чисто нови джанти. Купих си ги преди месец за лятото, защото нямах. Не е от това. Правих и баланс вече 3 пъти с 2 различни комплекта зимни/летни гуми и различни джанти. Даже пробвах с 16/17- ки размери, за да видя дали от там да няма нещо. От дисковете не е, защото колата спира много добре. Главините на колелата, мисля че са ги погледнали..та и оттам не е проблема.
  11. Здравейте, съжалявам че пиша с такова забавяне, но вкарах колата в сервиз и исках да пиша като имам ясен отговор. Та..преминах през доста голям ремонт, смених дюзите, рециклирах турбината. След като стана ясно, че ще правя този ремонт, реших да открия наистина проблема с вибрирането. След оглед отново по ходовата част смених един носач. От там им казах да свалят всички видове полуоски и каквото и друго може да има. Прегледаха го. Всичко бетон. Оттам свалиха кардана, направих стенд и обстойна проверка на кардана. Перфектен. Сглобиха колата, покарах я. Пак вибрира на около 120 на магистрала при маневри в ляво и дясно. Отказвам да се занимавам, ще я карам така. Чудя се дали да не сменя хидравличната течност на рейката. Другото, което ми мина през ума е да е от скоростната кутия (автоматична). Относно проблема с температурата, пак го прави същия играе от време на време. Това е от мен ;). Поздрави.
  12. В момента е в сервиза, да и ги сменят и да проверят как са и външните карета и самата полуоска. Накрая шлиците, към които се захващат каретата дали не са изхабени. Също така им казах да проверят и карето на кардана. Няма начин ще го сборя този проблем. Аз я подкарах по ред - Дюзи, луфт на турбина, карета, направо съм в дилема така и така е вътре, да и махна и DPF-a. Какво ще кажете?
  13. Няколко човека ми казаха за тези полуоски, но реших да питам тук, имам повече доверие на хора, които са се справяли с проблеми, отколкото такива, които гадаят. Освен да сменя полуоските заедно с каретата (те вървели заедно).
  14. Здравейте колеги, от известно време насам се боря с два проблема, които просто не мога да ги отстраня. 1. При около 100 км/ч започва вибрация във волана. Направих баланс към 3 пъти, проверих за изкривяване на джантите, накрая сложих чисто нови гуми с чисто нови джанти. Освен това, огледах колата няколко пъти в сервиз отдолу, за да видят дали има нещо по ходовата част. Казаха ми, че всичко е ок. Просто вече не знам какво да я правя, добре, че съм фен, иначе щях да я засиля отнякъде :). 2. Стрелката на температурата ми пада рязко до около 70 градуса и след това бавно се вдига. Това го прави на известно време, примерно карам из града стига 90 градуса и пада. Вдига се отново и след 20 км пак пада. Сменил съм датчика на температурата, но проблема не е от това. Проверих с VAG софтуера дали не е проблема в километража и самите стрелки, но и там не е. Не мисля, че е от термостата също, защото знам, че там или рязко ще падне или ще се качи докрая. Ако някой е имал същите или подобни проблеми, и има идея какво да направя, ще съм благодарен да сподели опит. Благодаря предварително. Поздрави.
×
×
  • Create New...