Jump to content

miteto_genov

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L 1.8 AGN

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

miteto_genov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. miteto_genov

    Радиатор на парно

    @d0niy Според мен е валяло и е влязла вода отвън. При мен се случваше. d0niy забелязал ли си дали има разлика когато вали?
  2. Здравейте, Проблемът ми е, че колата гасне като загрее и не пали докато не изстине пак. Когато работи не губи мощност, не падат оборотите, не прекъсва, просто изведнъж двигателя спира. Зарежда на над 14 волта, светлините светят, стартера върти но двигателя не пали докато не изстине. Гасне когато работи и на бензин и на газ. Имате ли идеи от какво може да е? За информация, преди 1-2 месеца смених бобина, защото на старата и бяха окислени портовете за кабелите за свещите и не правеха хубав контакт и двигателя прекъсваше. Мислих да я почистя първо но счупих единия пин. Сложих чисто нова Bosh. Преди седмица ми изпадна една ламаринена част от задната страна на двигателя. Намерих я върху колекторите. Не знам за какво служи. Прилича ми като на капак. Прилагам снимки. https://photos.app.goo.gl/XfDEHYyvuAwdjfng6 https://photos.app.goo.gl/5Cpg4UFQt3yMBnNE7 Ауди A3 8L, 1.8, 125hp, 1997, AGN, бензин-газ Поздрави!
  3. На снимките стопът е с червена лед лента. През нощта на бензиностанция на луминисцентно осветление и през деня след залез слънце.
  4. Сложил си обикновени светодиоди, или светодиодни LED крушки? От къде точно ги намери, от интернет или от магазин? Какви точно?
  5. Имах изгорели крушки на третия стоп и го разглобих за да ги сменя, но искам да сложа LED за да горят по-малко да изглеждат по-красиво и модерно и за да светят по-ярко. Пробвах с LED лента с млечно бяла светлина, но с нея като мине през червеното стъкло стопа започва да свето оранжево. С червена лед лента седи някак китайско, свети на точки (защото не се разпръсква от рефлекторчетата) и не много ярко. Не свети така добре както съм виждал по други коли или по други места. Може би не случвам на подходяща лед лента. Търся лед крушки в e-bay и aliexpress но повечето са с неясна мощност и яркост или за табло 1,2w, а на тези пише w2,3w. Най накрая май пак ще си сложа обикновени крушки. Някой има ли конкретен опит с това? Колата е A3 8L, на крушките пише W2,3W ,което от нета разбирам че е аналогично на W2×4.6d и на размер T5.
  6. Някой има ли идея защо този бушон е буквално разтопен? Защо просто не е изгорял и прекъснал веригата? Според схемите това е 30А бушона за вентилатора на радиатора. Колата загрява когато седи на място и не включва нито една от двете перки. И двете перки ми изглеждат електрически, виждам само кабели да отиват към тях. Когато включа климатика след няколко секунди се включват и двете. Тези неща се случват при разтопен бушон (не знам дали е бил изгорял и дали е правил контакт), и при откачен бушон (успях да го премахна и буквално се разпадна). Защо се е разтопил и какво да очаквам ако сложа нов?
  7. Вярвам че е перката на радиатора. И моята включва често за кратко. Сигурно през няколко минути включва за няколко десетки секунди, предполагам че така е проектирана. Появява се съвсем леко притрисане. Предполагам че самата перка изпада в някакъв резонанс
  8. miteto_genov

    OBD2 Bluetooth Скенер

    Аз си взех такъв Bluetooth OBD2 адаптер и по никакъв начин не успях да го свържа нито с телефона нито с лаптопа. Т.е. вързваше се но нещо не успяваше да комуникира с ECU-то или не го откриваше. После търсих OBD1 Bluetooth адаптери ама май не се произвеждат такива. Сега мисля да си поръчам такъв с кабел. Audi A3 8L 125HP 1997 AGN
  9. Имах същия проблем но ми я оправи моят майстор. Само знам че дръжката на ръчната се издърпва напред и нещо се разглобява. Имало някво щифтче дето било развалено. Той каза че го е вързал с тел и готово, било лесна работа. Повече от половин година работи безпроблемно
  10. Здравейте! Появи ми се следния проблем след смяна на някакво уплътнение на тръбата на климатика отдолу под предния ляв фар зад бронята. По време на движение чувам цъкане на реле под волана пукане на музиката и прекъсване на двигателя. Някой знае ли от какво може да се е получило? Колата е Ауди А3 8L 1997 1.8L 125HP двигател AGN. Поздрави!
  11. Няма нужда да се сваля решетката. Мигача освен че има болт има и пластмасова(и) щипчица(и) от вътрешната страна, да не дърпаш като хамалин, ами ги стисни и тогава издърпай мигача напред. Рефлектора се държи на 2 или 3 гумени цилиндърчета които се вклиняват в едни пласмаски. На мен ми се беше измъкнал от едната гумичка. Набутах го и няма проблеми вече половин година.
  12. В Пловдив на Кукленско шосе на мотокара за 80 лв. препоръчаха ми я.
  13. И аз имам същия проблем но ми го прави и на топло и на студено. Сменял съм само свещи и съм правил диагностика - нищо. А тази бобина неможе ли да се замери? Има ли възможност да е от ламбда сензора или запушен катализатор? Поздрави!
  14. Можете ли да ми препоръчате конкретна обява за кабел да си поръчам от E-bay или конкретен продавач. Гледам че има някои които ги водят ELM 327 други VAG KKL и т.н., има и Bluetooth без кабел на подобна цена около 10-тина долара. Имате ли впечатления. Колата е Audi A3 8L 1997 година, двигател AGN. Поздрави!
×
×
  • Create New...