Jump to content

Rampage

Members
  • Мнения

    62
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Rampage's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След размисли и страсти се насочих към S8😁 Ще постна линкове ако някой е ходил и има преки впечатления ще се радвам да ги напише. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598430886158940&slink=jjdnkp, https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11605739846929052&slink=jjdnkp
  2. Разбрах, мерси😉 👍
  3. Не разбрах само, защо са премахнати последните постове, но както и да е . Искам да попитам отново за разликата между S8 и S8+ дали е само в софтуерна и в развъртането на оборите с 200 повече за S8+? Също така дали всички излизат със спортен диференциал или това е опция?
  4. Притеснява ме факта, че като търся инфо в чуждите форуми се натъквам само за проблеми с 4,0 тфси с турбините. Сменя се цедката както си казал , но май не се приключва с това. Има и други неща да се сменят докато нещата се оправят. Относно 4,2 ТДИ не намерих никакви драми с този мотор.
  5. Здравейте, решил съм да закупя А8 D4 4H facelift. Въпроса ми е следният- има ли разлика в годините от 2014 до 2017? Гледам конските сили са еднакви освен за 3.0 тди , където се среща 258 и 262. Явно тук има някакви подобрения. Повече обаче ме интересуват следните двигатели: 4,2 тди и 4,0 тфси. И още нещо с кой от последните 2 двигателя ще се налага по често да се разделям, поради влизането му в сервиза. Тука искам да вметна, че не става въпрос кой е по скъп за обслужване, а кой ще създаде по малко проблеми до 200к км. Колата ще бъде закупена под 100к и ще се кара 3-4 години до около 200к км. Благодаря!
  6. Здравейте, решил съм да закупя А8 D4 4H facelift. Въпроса ми е следният- има ли разлика в годините от 2014 до 2017? Гледам конските сили са еднакви освен за 3.0 тди , където се среща 258 и 262. Явно тук има някакви подобрения. Повече обаче ме интересуват следните двигатели: 4,2 тди и 4,0 тфси. И още нещо с кой от последните 2 двигателя ще се налага по често да се разделям, поради влизането му в сервиза. Тука искам да вметна, че не става въпрос кой е по скъп за обслужване, а кой ще създаде по малко проблеми до 200к км. Колата ще бъде закупена под 100к и ще се кара 3-4 години до около 200к км. Благодаря!
  7. Според мен 3.0тди на б8 върви много и мисля,че единствено си заслужава да се замене с с4. 3.2мотора е като 3.0тди само дет гори 2 пъти пове4е(съвсем малко по бърз е,но не си заслужава заради това да ръгаш толково бензин)А и дизела се усеща пове4е като го настъпиш.
  8. Не бързам.Мога да по4акам 1-2 месеца.В краен слу4ай ще отида до Wolfsburg да си взема.
  9. Добре колеги ве4е може да приклю4им с темата.Колата е ясно ,4е ще бъде А4 3.0TDI quattro автомат дали комби или не ,не ме бърка.Задължително кожен салон или обърната кожа.Да е със сервизна книжка до последно и естествено една проверка в сервиза за да се докажат километрите.Благодаря на вси4ки за мненията ви.
  10. Ами аз съм си сложил граница до 150к км и да не е от италия.Също така да има сервизна книжка водена до последно.
  11. И аз натам съм се запътил.Лошото е 4е са на много километри ,ако се вземе от България.Не виждам кола под 170к ,което мен ли4но не ми харесва(говоря за цената която мога аз да предложа -30к).Тази кола ще я взема и след 200к ще по4нат да се обаждат нещата които са си консуматив за тези километри.А да не говорим и за някой други които няма да са и цените им са от 3 бона нагоре.
  12. Ве4е по4нах да се объркавам много.Съжалявам колега,но мисля 4е твоята кола си гори много масло.Не го казвам затова ,4е съм до4ул от тук там ами от това, 4е един приятел си купи на 140к км и си му гори доста.Дано твоята да си остане така.А как я караш колата?Понеже аз така да се каже крака ми е тежък .А това да ли ще следя нивота на ММI и ще слизам да доливам пак през 2 дена си е същия шит(малко по малък )
  13. Колега тук не става на въпрос за 200 лева масло,което колата ще изгори,а за това 4е трябва през ден да отварям капака и да гледам нивото на маслото.Това е отвратително.В момента съм в такова положение.Карам ауди А4 2.8 бензин(на 10к км ми гори между 3-4 литра).Живея на централно място и секи ден дигам капака да следя маслото,Ве4е взе да ми става неудобно даже
  14. Сега разбирам,защо има толкова много 2тфси на по 50-80к км,а дизелака е трудно да намериш под 150к до 30 бона.
  15. Здравейте избрал съм си ве4е,4е колата искам да ми бъде ауди а4 б8 куатро,но не мога да избера между тези два мотора.Бих искал мнението ви ,като ще добавя 4е изминавам на година около 15-20к км(като градско и извънградско е 50/50).Искам също да разбера кой от двата двигателя е по динами4ен и по не4уплув така да се каже.Разхода на гориво градско и извънградско ме интересува.Като градското ми каране не е 4ак толкова натоварено.Също ме интересува дали безнина гори много масло,понеже при б7 това е факт.
×
×
  • Create New...