Jump to content

rtilqep

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.9TDI ASZ

Персонална информация

  • Пол
    Male

rtilqep's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Аудито беше 1.9 AHF стопи буталата, надра цилиндрите и смених двигателя с 1.9 ASZ. Има някакъв проблем не върви както трябва... набира на етапи! с рязко подаване на газ колата не истегля както трябва... като подавам плавно е по-добре...! когато подам газ до половината рязко от около 1200 оборота едвам набира... към 2100 оборота изтегля все едно някои ми бие шут отзаде за около 1 сек. и след това забива предницата и се мъчи за ускори на етапи... направил съм лог на 8-ми и на 10-ти канал от 1500 до 4500 оборота! кажете само на кои канали трябва да направя лог защото много много не ми е ясно кой канал за какво е... Ще съм много благодарен ако някой помогне...! Logg.xlsx
  2. Здравейте колеги, със 6 степенна кутия съм и въпросът ми е ще има ли някакъв проблем ако се сложи обикновен съединител вместо демпфер защото съм намерил заместител обикновен к-кт маховик със притискател и феродо (чисто нов и на добра цена) но на доста места казват ще ск. кутия започвала да чука нещо и нямало оправия... Аз лично не мога да си обясня защо ще започне да чука... както при 5 степенната на 110hp слагат обикновен съединител мисля че и тук няма да е проблем. Ако има някой който е правил това нека да изкаже мнение ще съм много благодарен!
  3. Добавям и демферен маховик със съединиел в перфектно състояние (съединителя е като чисто нов!) - 350лв. цък ---> http://olx.bg/photos/ad/70164816/1/
  4. 5 степенна ск. кутия - 250лв. ГНП - 150лв. 4бр. Дюзи - 150лв. Вакум помпа - 40лв. клапан N75 - 50лв. Дебитомер - 120лв. к-кт Ролки и ангр. ремък на SNR сменени преди около 3000км. + водна помпа - 150лв. ECU - 80лв. тел. за връзка: 0899 136 111 или на ЛС!
  5. Благодаря за отговора темата може да се трие!
  6. здр. колеги четах доста теми и понеже много несъм на ясно с турбокомпресорите затова пускам нова тема и търся конкретен отговор, а след това нека бъде истрита защото има подобни, но в тях не намирам отговор на въпроса си...! налага се да сменям турбото на A3 1.9 110hp AHF мотора и мисля да сменя цялата средна част със перките защото при високи обороти перките ми стържат в корпуса леко и най вероятно са поизносени... интересува ме модел от каква по голяма турбина ще пасне на корпусите на моята без никакво преправяне, съответно и да няма лаг като се има навпредвид че ще се сложи и чип! доколкото изчетах хората слагат gt1752v дали ще пасне в корпуса на студената и на топлата част?
  7. Благодаря на за отговорите!
  8. здравейте извинявам се, че спамя темата но имам едно въпросче ако някой помогне ще сам много благодарен! смятам да си вземам А3 TDI, въпроса ми е ако го взема 90hp какво трябва да се смени за да стане 110 стоково, двигателите мисля че са едни и същи, разликата къде е само в дюзите и турбото ли?
×
×
  • Create New...