Jump to content

pagady

Members
  • Мнения

    80
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pagady

  • Рожден ден 17.01.1991

Друго

  • Kaра
    Метла с 240

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

pagady's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Интересува ме преден десен абс датчик с код 8D0 927 803 D .
  2. Интересува ме преден десен абс датчик с код 8D0 927 803 D .
  3. Всъщност от задната страна не ме притеснява колкото отпред, защото сега според думите на майстора не можел да нагласи милиграмите на аванса или нещо подобно
  4. Ще използвам темата, тъй като и аз имам подобен проблем. При мен беше същата история, колата беше много шумна и не вървеше за като за афн.. майстора даде 2 евентуални проблема центровка или гнп. Оказа се задържало авансаторно бутало на гнп. Ремонта е прикючил със смазване на буталото и смесване на дизела с двутактово масло, като причината за проблема била лоша нафта и за напред да слагам масло в дизела. Колата се оправи но почна един вид от време на време да забива. Карах я така докато не протече гнп-то. Отидох при друг майстор да ми смени гарнитурите на цялата помпа, след като свали помпата ми звънна да отида да я видя. Окава се ,че авансаторното бутало от предната му страна е отчуена една люспа колкото зърно леща,в задната част от вътрешната му страна имше две стещуположни надирания все едно е вкарвана широка отвертка, също имаше стружки. Отговора на въпроса как е станало беше пак от лоша нафта. На мен ми е интересно как обаче се е появила тази люспа на буталото отпред, тъй като се оказа че такива бутала не се продават и вариянта е друго гнп.След настройките на вторият майстор колата върви по-добре.
  5. Пусни дръжката и седни на седалката...
  6. При мен е същия проблема, само че става въпрос за б5 1.9тди АФН. За сега само подозирам, че това е геометрията на турбината, но само до там.. Ще следя темата за вече патили от това.
  7. pagady

    Катализатор А4 Б5

    Колега не се занимавай с глупости! Няма абсолютно никаква причина да махаш катализатора за няма и нищо.. аз така направих и съжалявам. Имам чувството че колата стана малко по шумна и не съм усетил никаква разлика (през дупките на моя даже се виждаше от другата страна). И няма нужда (то е и доста трудно де) да се слага права тръба.
  8. При опит за смяна на биалетката се оказа, че горният болт е вкаран от страната на амортисьора. С вадене на амортисьора за да извадя един болт не бих се захванал, мислих си да режа болта, но пък нямаше друг. Проблема беше решен с друг крик ( добре го наместих, за да не изплюе ) от към долната страна на шарнира на правия носач, като дигнах нагоре до почти прибрано положение на амортисьора и с леко почукване в едната посока излезе без проблеми и поражения. Но има и лесен начин да се отреже болта, ако има друг
  9. Оправете темата, не могат да се отварят снимките на колегата лео .
  10. Колега със сток окачване ли е ?
  11. Продават се 4 бр. джанти 17' Алутек сторм (немски) 5х112 с гуми 225/45 Бриджстон. В България съм ги карал 1 месец, свалени са от ауди а4. За повече информация на ЛС. http://prodavalnik.com/dzhanti-17-za-audi-a4-a6-alutec-storm-i11596879
×
×
  • Create New...