Ще използвам темата, тъй като и аз имам подобен проблем. При мен беше същата история, колата беше много шумна и не вървеше за като за афн.. майстора даде 2 евентуални проблема центровка или гнп. Оказа се задържало авансаторно бутало на гнп. Ремонта е прикючил със смазване на буталото и смесване на дизела с двутактово масло, като причината за проблема била лоша нафта и за напред да слагам масло в дизела. Колата се оправи но почна един вид от време на време да забива. Карах я така докато не протече гнп-то. Отидох при друг майстор да ми смени гарнитурите на цялата помпа, след като свали помпата ми звънна да отида да я видя. Окава се ,че авансаторното бутало от предната му страна е отчуена една люспа колкото зърно леща,в задната част от вътрешната му страна имше две стещуположни надирания все едно е вкарвана широка отвертка, също имаше стружки. Отговора на въпроса как е станало беше пак от лоша нафта. На мен ми е интересно как обаче се е появила тази люспа на буталото отпред, тъй като се оказа че такива бутала не се продават и вариянта е друго гнп.След настройките на вторият майстор колата върви по-добре.