Jump to content

FidoDido

Members
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Локация
    София

FidoDido's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Вие ще се изтрепете бре хора. Човека каза че е навъртял 500 км. да търси кола и само гробници общо взето. И само да му кажа, че е смешно да търси 4ф за 15 К лв. при положение че и А3-ките вървят на тези пари същите години, а класите са 2 надоло от към модел и обурудване. Или да се ориентира към по-нисък клас кола или към 4ф бензин за да няма драми после
  2. Е не е лоша, ама е вече над 200 К, може да се наложи онзи прословут ремонт - обтегачите на горните вериги трябва да се сменят на 150 - 200 000 км. - около 800 лв. двата - смукателните колектори с моторчетата на същия пробег или малко повече - около 1600 лв. двата И при тази положението е същото, аз затова се чуда не е ли по добре да взема бензинова било то A6 или 530i
  3. Абе и 4х4 530i харчи доста по малко от А6 4х4 3.2 FSI. А6 едва ли градско ще я сваля под 13.5 тъй като и дават 15 разход Както каза verter и двата модела си имат своите предимства и е въпрос на вкус
  4. Е не е гаранция ама бензинките поне се славят, че са по-издръжливи от дизела. точно поради горе изброените причини се заглеждам по BMW 330i или 530i което изпадне( най-вече заради по ниския разход). Е-ласа трябва да Е350 за да е тези коне даже е малко повече, иначе Е320 е малко коне Това пък вече е въпрос на вкус. Аз така или иначе искам да са с кожи,можи,навигация и интериора и на Ауди и на BMW ми харесва и от към екстериор ми харесват и двете.
  5. При мисълта, че дизел под 200 К.км едва ли ще намеря, почвам да клоня повече към бензина
  6. Колеги сега възникна и дилема 3.0 TDI vs 3.2 FSI. Какво мислите вие. 3.2 FSI по-евтино за подръжка, според мен и по-малко сериозни ремонти поради липса на турбини, дюзи и т.н. Само незнам разхода колко по нагоре ще е от 3.0 TDI. Моля да споделите вашето мнение, защото в главата ми се върти и нещо от сорта на BMW e60 530i
  7. Купувам Audi A3,A4 2.0 TFSI Quattro от 2005 г. нагоре. Очаквам вашите предложения
  8. Thule предлагат напречни греди които ще ти станат, ако имаш рейлинг. Плюс багажни за ски ще ти излезе към 500-600 лв сигурно. Според мен ако нямаш ски сак най-удачен е варианта от линка за 250 лв, така или иначе и на кутиите ина това макс скорост ти дават 130 км. С тая кутия ако тръгнеш лятото за море със 130 по магистралата е малко тъпо
  9. Еми Харесал съм си едно А3 sportback 2007 ама на снимките не е сниман багажника и незнам дали има ски сак, а райлинг няма тази. Аз писах в гугъл за ски багажници, но има само с магнит, вакумни никъде нестрещнах. А за магнитните пише че магинита е облечен с гумена подложка или нещо такова --> http://superautobg.com/magnitni-bagajnici-za-ski/magniten-bagajnik-za-ski-i-snoubord-vento-5
  10. Мерси за отговора, щом казваш, че е добре. Аз съм се спрял на една А3-ка 2007 20 К струва,но разликата с А4-ката е окоо 4-5 К и за това питам , докато е време, ако трябва да се ориентирам
  11. Какво ви е мнението за халдекс и торсен. Предимства и недостатъци. Заслужава ли си или да си търся А4-ка с този мотор същата години
  12. Здравейте, интересуваме А3 2.0 TFSI Quattro 2007 с халдекс ли е или торсен диференциал.
  13. При B5 има едно крафитено колело, вътре в машинката която се намира отзад в багажника, при мен самото графитено колело се натроши на парчета изведнъж, без да има някакви признаци, ако си с комфорт функция, която вдига стъклата трудно се намира такава помпа и е около 200-250, за разлика нова от Ауди е 600 лв. Има един много точен пич телфона го има във форума Продава части само за Ауди VW, моргата се намира в Нови Искър близо до ТКЗС-то потърси му кординатите и питай при него, ако остановиш, че графита ти се натрошил като при мен успех
×
×
  • Create New...